Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zwangerschap WTSHTF


Aanbevolen berichten

Zwangerschap WTSHTF is ongewenst, en vooral als goede nutriënten voor zowel moeder als kind moeilijk of niet meer verkrijgbaar zijn. De stress die de SHTF met zich mee brengt is ook niet bevorderlijk voor moeder en kind. Condooms en zeker de pil zullen mogelijk niet meer verkrijgbaar zijn.

Dan zijn er nog de "volksmiddeltjes" uit grootmoeders tijd, zoals een klein stukje spons met ietsje natuurazijn inbrengen. De lage pH stopt de mobiliteit van spermatozoïden. Een lage pH in de vagina en/of baarmoederhals kan zelfs de oorzaak zijn van een overigens gemakkelijk te behandelen onvruchtbaarheid. Onze grootmoeders wisten daar dus alles van.

Een andere methode is bv. de periodieke onthouding. Werkt alleen redelijk als de cyclus erg regelmatig is, maar die "regelmaat" kan bij SHTF-stress ook in het geding zijn.

Om de cyclus goed in de gaten te kunnen houden heb ik een computer-programma geschreven (Butterfly 2.0, beschrijving) dat geschikt is voor de voorspelling van zowel vruchtbare- als onvruchtbare dagen. Het is een van mijn meest succesvolle programma's en het blijkt nog het meest te worden gedownload in Zuid Amerika.

Als electriciteit niet meer aanwezig is heb je natuurlijk aan dit programma niets.

Voor wie wil weten hoe deze methode precies werkt kan het beste de help-file van dit programma bekijken.

Vooral de genoemde links in deze helpfile kunnen zeer informatief zijn.

 

Butterfly 2.0 download

 

Beschrijving programma (website)

 

Help-file periodieke onthouding

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zwangerschap WTSHTF is ongewenst, en vooral als goede nutriënten voor zowel moeder als kind moeilijk of niet meer verkrijgbaar zijn. De stress die de SHTF met zich mee brengt is ook niet bevorderlijk voor moeder en kind. Condooms en zeker de pil zullen mogelijk niet meer verkrijgbaar zijn.

Dan zijn er nog de "volksmiddeltjes" uit grootmoeders tijd, zoals een klein stukje spons met ietsje natuurazijn inbrengen. De lage pH stopt de mobiliteit van spermatozoïden. Een lage pH in de vagina en/of baarmoederhals kan zelfs de oorzaak zijn van een overigens gemakkelijk te behandelen onvruchtbaarheid. Onze grootmoeders wisten daar dus alles van.

Een andere methode is bv. de periodieke onthouding. Werkt alleen redelijk als de cyclus erg regelmatig is, maar die "regelmaat" kan bij SHTF-stress ook in het geding zijn.

Om de cyclus goed in de gaten te kunnen houden heb ik een computer-programma geschreven (Butterfly 2.0, beschrijving) dat geschikt is voor de voorspelling van zowel vruchtbare- als onvruchtbare dagen. Het is een van mijn meest succesvolle programma's en het blijkt nog het meest te worden gedownload in Zuid Amerika.

Als electriciteit niet meer aanwezig is heb je natuurlijk aan deze methode niets.

Voor wie wil weten hoe deze methode precies werkt kan het beste de help-file van dit programma bekijken.

Vooral de genoemde links in deze helpfile kunnen zeer informatief zijn.

 

Butterfly 2.0 download

 

Beschrijving programma (website)

 

Help-file periodieke onthouding

 

Ik ben dat Butterfly onlangs nog ergens tegengekomen, of dat nou hier op het forum was of ergens anders weet ik niet meer, wist in elk geval niet dat het van jou afkomt.

 

Verder ben ik op dit gebied gelukkig al klaar met 'preppen' :) 2 kinderen nu en aangezien wij dat genoeg vonden hebben ze er bij mij maar een knup in gelegd. We moeten ons natuurlijk af en toe wel even ontspannen hé, ook tijdens een SHTF.

 

Enige nadeel is dat ik niet meer geschikt ben om de wereld opnieuw te helpen bevolken na een SHTF (kan natuurlijk wel heel schijnheilig proberen of het lukt zonder te zeggen dat mijn zaakje niet meer helemaal functioneel is :rolleyes: ) maar dan moeten de kinderen daar hun steentje maar aan bijdragen, tegen die tijd ben ik toch al een ouwe zak ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheelt dat ik in een SHTF situatie sowieso niet zwanger zal worden zonder dat het echt de bedoeling is. (Lesbiennes hebben het wat dat betreft wel weer makkelijk ;) ) Hoef ik in ieder geval geen condooms oid te preppen.

 

Dan heb je het natuurlijk over gewenst zwanger... Tijdens een echt serieuze SHTF zou je ook als lesbienne zomaar ineens ongewenst zwanger kunnen raken. zoals we natuurlijk uit de geschiedenisboekjes en de verslaglegging heden ten dage op TV wel kennen uit de "stront aan de knikker" gebieden

 

GreetZ,

Pjotr78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestand verschilden implantaat onder andere de norton, tussen 3 manden en 5 jaar werkzaam, ik dacht dat in Europa alleen de 3 manden op de markt zijn.het is vrij makellijk in te breng. Je zet ze in de boven arm met een special soort spuit.kan een medish DIY zijn.

Verder spiral zoals de Minerva ,werk 5 jaar min, kan langer in situ blijven en blijf dan ook werkzaam ,dat om de 5 jaar is meer een richtlijn dan noodzak. Zelf een spiral inbrengen is niet zo makkelijk, er uit halen wel.je plaats de speculum, kijk na de draden, pak ze met pincet en trek. Mogelijk woord het spiral weg halen na langere Tijd moeilijker.

Enjoy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder ben ik op dit gebied gelukkig al klaar met 'preppen' :) 2 kinderen nu en aangezien wij dat genoeg vonden hebben ze er bij mij maar een knup in gelegd. We moeten ons natuurlijk af en toe wel even ontspannen hé, ook tijdens een SHTF.

 

Enige nadeel is dat ik niet meer geschikt ben om de wereld opnieuw te helpen bevolken na een SHTF (kan natuurlijk wel heel schijnheilig proberen of het lukt zonder te zeggen dat mijn zaakje niet meer helemaal functioneel is :rolleyes: ) maar dan moeten de kinderen daar hun steentje maar aan bijdragen, tegen die tijd ben ik toch al een ouwe zak ;)

 

Hier haal je een wezenlijk punt naar boven. Best lastig om midden in een SHTF je eigen vrouwtje zwanger te maken (ga er ff van uit dat we als preppers het hoofd en seksuele lusten koel weten te houden). Als ik tijdens de SHTF ook rekening moet houden met een vorm van zwangerschapsroulette wordt het er niet makkelijker op.

 

We gaan er hier behoorlijk van uit dat we het bij twee willen houden. Mijn mening is dat de kabeltjes dus ook door mogen (beter dan hormonen toevoegen, gevaarlijke bende). Mijn vrouw is wat gereserveerder hierover, maar heb weer een argument erbij :).

 

Heb me trouwens slap gelachen om je opmerking :o

 

P.S. wie vind de woordspeling???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...