Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geimproviseerd pincet uit een haarspeld.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw op het forum.

 

Een goede vriend van me is een YouTube kanaal begonnen over survival en heeft gisteren een video geupload over een geimproviseerd pincet. Hij gaat nog meer videos maken over oa zijn Victorinox (weet niet meer welk model, handyman dacht ik...).

De video is weliswaar in het Engels maar het is te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hallo, ik ben nieuw op het forum.

 

Een goede vriend van me is een YouTube kanaal begonnen over survival en heeft gisteren een video geupload over een geimproviseerd pincet. Hij gaat nog meer videos maken over oa zijn Victorinox (weet niet meer welk model, handyman dacht ik...).

De video is weliswaar in het Engels maar het is te doen :)

 

moest jij jouw nu eens mooi voorstellen kan je hier nog veel vrienden maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben nieuw op het forum.

 

Een goede vriend van me is een YouTube kanaal begonnen over survival en heeft gisteren een video geupload over een geimproviseerd pincet. Hij gaat nog meer videos maken over oa zijn Victorinox (weet niet meer welk model, handyman dacht ik...).

De video is weliswaar in het Engels maar het is te doen :)

 

En je doel is vooral veel links naar "jouw vriend" zijn YT kanaaltje te maken of... iets anders? Je zojuist ingeschreven en al direct met zulks afkomen? Aan SPAMMERS hebben we hier een broertje dood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie zeker het nut in van schuifspelden, een pincet is dan zeker een goede toevoeging.

Maar er zijn natuurlijk veel meer dingen die je kunt doen met schuifspelden en heb ik er altijd wel een paar bij m'n toiletspullen zitten.

Ik vond deze afbeelding op internet maar met een beetje fantasie zijn deze voor vele dingen te gebruiken

attachment.php?attachmentid=15864&stc=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vampain, je zou ipv de haarspelt ook een paperclip kunnen gebruiken, dan zijn de mogelijkheden eindeloos !!

dat is zeker ook een hele goede optie, een rolletje met ijzerdraad vind ik persoonlijk altijd wel gemakkelijk om bij me te hebben omdat je dan de lengte kan afknippen die je nodig hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...