Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Power case getest


Kaat

Aanbevolen berichten

Vlak voor mijn vakantie had ik een power case van a-solar gekocht. De afgelopen weken heb ik hem uitgetest in Zuid-Europa.

In het begin had ik problemen. De accu wilde niet goed laden. Toen kwam ik er achter dat hij enorm heet werd in het tasje, in de zon. Daarna liet ik het paneeltje wel in de zon liggen, maar zorgde ik er voor dat de accu in de schaduw kwam. Dat ging beter. Op de stroom van 1 dag kon ik ongeveer 1 smartphone volledig laden. De accu vol kostte ca. 3 dagen. Daarna kon ik er ook ca. 4 smartphones volledig mee laden. We hadden wel de hele dag zon, maar ik was niet altijd aanwezig om het ding met de zon mee te verschuiven. Het vergt wel wat aandacht om ervoor te zorgen dat het ding altijd in de zon staat. Voor je het weet is er weer schaduw.

 

Met de power case kon ik mijn gezin met 4 smartphones en een ipad van stroom voorzien bij normaal vakantiegebruik. Dat wil zeggen: wifi en 3g niet de hele dag aan. Dus niet elke smartphone iedere dag leeg spelen met spelletjes.

Ik ben er erg blij mee, hiermee kon ik kamperen zonder stroom en toch contact houden met de buitenwereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...