Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Handboek verrichtingen in de huisartsenpraktijk


Kans

Aanbevolen berichten

Omdat ik geen dokters opleiding heb maar overtuigd ben dat na shtf een dokter weleens niet in de buurt kan zijn wil ik zelf kennis opdoen.

Ik heb al veel digitaal maar dat is ook een risico, dus wilde ik wat op papier.

 

Ik heb bovenstaand boek bij bol besteld lekker makelijk en snel.

Er staan bijna 70 handelingen in, van verzwikte enkel intapen, naar wratten behandelen, naar een spiraatje inbrengen, tot aan kleine chirurchische handeling toe.

Het mooie is dat alle handeling dusdanig simpel en stapsgewijs met foto's, veel foto's, beschreven dat ik er vertrouwen in heb dat veel mensen dit in nood zelf zouden kunnen doen.

De beschreven handelingen zullen je ook bij andere gerelateerde handelingen enorm kunnen helpen.

 

Nee dit is niet voor iedereen, als je bv. niet snapt dat je zonder goed te kunnen desinfecteren van gereedschap en wonden je beter niks kan doen, dan ben je of de patient wellicht beter af zonder dit boek.

Ook deze zaken, desinfectere enz. komen natuurlijk in dit boek aanbod, maar zonder gezond verstand kan dit denk snel meer problemen opleveren dan oplossen. Verder doen...

 

Hardcover 400+ pagina's in kleur met veel fotos, beschrijving van analyse, risicos, tot het stap voor stap uitvoeren en de nazorg.

Ik hoop dat er nog een vervolg komt met 1000 andere handelingen!

Wel 130 euro, dacht ik....

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...