Ga naar inhoud
GENEGEERD

Interview prepper Dick Berts in het Noordhollands Dagblad.


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

Gast Dick Berts

Ik vind dat we snel door de duizend leden moeten en verder! Daarom heb ik er maar weer een interview tegenaan geknald met het Noordhollands Dagblad. Als het goed is, dan staat er morgen een hele pagina prep 'propaganda' met daarbij ook de naam van preppers.nl in de Helderse Courant. Theoretisch zou het nog een paar dagen uitgesteld kunnen worden, maar ik denk het niet. Het Noord Hollands Dagblad heeft nogal wat verschillende edities. De Helderse Courant heeft het interview ook aangeboden aan de andere uitgaven. Afwachten maar of die er wat mee doen de komende dagen. Als je wat ziet, dan hoor ik het graag. hg Dick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Lekker bezig Dick. We zien elke keer weer aan de bezoekers aantallen (real live) of preppen weer in het nieuws is ergens. Of dit nu DoomsdayPreppers, iemand plaatst een link of in de geschreven media e.d. is. Hoe meer aandacht in de media, hoe meer bezoekers en dus ook meer gebruikers.

 

Zelfs negatief geschreven stukken doen hun werk; mensen hebben veelal niet eens gehoord van het woord preppen maar voorbereiden doen we eigenlijk allemaal of dat nu voor een persoonlijke mini shtf is of het grotere werk.

 

Je ziet nu al goed dat op andere (non prepping) fora over dit fenoneem gediscussieerd wordt en mensen de mogelijkheid geeft om er zelf over na te denken. Onze 1000ste bezoeker zal zich waarschijnlijk in november zich aanmelden en deze aantallen en aandacht zullen weer als een katalysator werken.

 

Omdat het onderwerp nog relatief nieuw is zal de aandacht van de media in ons voordeel werken en we zullen zien dat binnen een aantal jaar het gemeengoed is geworden om je voor te bereiden en de media ons vergeten is.

 

Been there done it. ;-)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Helderse Courant heeft het interview ook aangeboden aan de andere uitgaven. Afwachten maar of die er wat mee doen de komende dagen. Als je wat ziet, dan hoor ik het graag. hg Dick.

 

Dat wilde ik ook zeggen: laat hen het doorsturen of bij Reuters op de fax zetten, verspreiden die handel. Kun je het stuk ook hier publiceren Dick, want ik vrees dat het niet zo snel in de PZC (Provinciale Zeeuwse Courant) zal verschijnen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat we snel door de duizend leden moeten en verder! Daarom heb ik er maar weer een interview tegenaan geknald met het Noordhollands Dagblad. Als het goed is, dan staat er morgen een hele pagina prep 'propaganda' met daarbij ook de naam van preppers.nl in de Helderse Courant. Theoretisch zou het nog een paar dagen uitgesteld kunnen worden, maar ik denk het niet. Het Noord Hollands Dagblad heeft nogal wat verschillende edities. De Helderse Courant heeft het interview ook aangeboden aan de andere uitgaven. Afwachten maar of die er wat mee doen de komende dagen. Als je wat ziet, dan hoor ik het graag. hg Dick.

 

Hierbij de link naar het interview http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/denhelder/article18745103.ece/Dick-Berts-klaar-voor-ultieme-crisis?lref=sp1

 

Bekendste wc-rollen van Nederland ondertussen ;)

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste reactie onder het artikel is al weer veelzeggend. @Rothbard kom er maar in. Elke keer als je perma ban krijgt ergens krijg je van mij een kudo :-)

 

Van mij ook hahaha!

 

teveel naar doomsday preppers gekeken denk op national geography channel

 

Jammer dat deze persoon niet even de moeite nam om te googlen, en verder te kijken dan deze serie. Veel mensen die dat wel doen belanden op preppers.nl :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is blijkbaar een menselijk trekje om anderen de grond in te trappen. Lees hier ook wel eens dingen waarbij ik denk is dat nou nodig om het op die manier te zeggen. Zolang een goede onderbouwing met keiharde argumenten ontbreken neem ik het allemaal niet zo serieus. Er zijn tenslotte ergere dingen in de wereld waarvan ik wakker van zal liggen! Ik weet ook bijna zeker dat "onze" Dick onderhand zo'n dikke huid heeft dat het hem ook niet deert.

 

Een spanningsveld over en weer houdt de preppers lekker scherp ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...