Ga naar inhoud
GENEGEERD

korte [Review] Gevavi GS84 werklaars gevoerd.


nvd72

Aanbevolen berichten

Gevavi werklaarzen gevoerd GS 84

 

Gevavi safety off-shore warm gevoerde veiligheidslaarzen S3 ON

 

b_301.jpg.070b188a2ba80b8da32f789159a5c20f.jpg

 

Eigenschappen:

- Stalen neus

- Stalen zoolplaat

- Kruipneus (overneus)

- PU/PU lichtgewicht loopzool

- Warme binnen voering

- Imitatiebont

- Olie- & Zuurbestendig

- Leren Bovenwerk

 

Gewicht:

Uitgaande van maat 42: 1812 gram (per paar)

 

ik heb voor een aantal weken terug deze laarzen gekocht voor de winter maanden en ben er erg tevreden over en wou het dan ook met jullie delen.

De laars is gemaakt van buffalo leer met een (nep) bonten voering, waardoor deze erg warm is zonder zweetpootjes tekrijgen.

daarnaast is de laars waterdicht en blijft deze ook als je hem goed onderhoud, 1x in de maand goed schoon maken en in vetten zal voldoende zijn voor de meesten.

 

ze vallen wel groot uit, dus koop 1 of 2 maten kleiner, ik heb maatje 43, en in deze laarzen is maat 42 nog steeds aan de ruime kant.

de prijs vind ik persoonlijk heel geschikt, je hebt bij de welkoop/boerenbond al een setje voor 65 euro, is overigens in china gemaakt, als je voor de amerikaanse merken gaat dan zit je al gauw aan de 100/120 euro voor een setje.

 

http://www.boerenbond-welkoop.nl/werklaarzengs83s3bruin

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...

Ik heb ze gehad zonder voering..

2 weken toen was de binnenkant van de hak kapot...

Ikke terug natuurlijk.. Zegt die verkoper dan heb je ze te groot...

Gecontroleerd en ik had echt de goede maat.. Ben er weer weg gegaan met laarzen van grisport en daar heb ik ruim anderhalf jaar op gelopen in de bouw... ( dat is zeer lang voor mijn doen;))

 

Dit ging dus om dezelfde laarzen als deze review maar dan ZONDER voering.

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...