Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geur van vochtige doekjes (geen vochtig toiletpapier)


Ronja

Aanbevolen berichten

Ik las in verschillende topics over mensen die vochtige doekjes in huis hebben om zich eventueel te kunnen wassen als de SHTF. Ik vind dit een goed idee maar ik vind dat soort geparfumeerde producten vaak zo penetrant ruiken. Om nu niet alle merken te hoeven uitproberen:

Hebben jullie ervaring met dit soort vochtige doekjes (dus geen vochtig toiletpapier) en welk merk/soort ruikt enigszins neutraal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In een SHTF situatie wil je wel een sterk geparfumeerd doekje, dus als je niet op onze westerse WC kunt zitten, maar onderweg bent en er is geen WC.

Pas nog in Midden Oosten geweest en daar heb je onderweg bij een tankstation of gewoon restaurant een gat in de grond of gewoon achter een rots en dan is er niets kostbaarder op dat moment als sterk geparfumeerde doekjes en niet alleen als WC papier maar ook om je schoenen e.d. schoon te vegen

En er is altijd wel iemand in een reisgezelschap aan de diarree en die smeekt dan om jou Vochtige geparfumeerde doekjes, zit ik me net te bedenken om dit ook als ruilmiddel in te slaan :)

Wel een beetje een SHTF verhaal dus vergeet dan ook niet de handen steeds te wassen vooral tijdens het nuttigen van voedsel, dus de Handgel-zeep om zonder water te wassen. Anders zit je binnen korte tijd met de hele groep achter de rotsen aan de diarree.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...