PDA

Bekijk Volledige Versie : Feestje

JohnVonSchutz
17-12-12, 22:10
Ik kan me geen betere mensen wensen om bij me te hebben op 21-12-2012. Omdat dit toch wel een hele speciale dag is ( zeker voor de Maya, Zulu en Hopi ) dacht ik dat we misschien een feestje kunnen bouwen om een uur 22.00 hier op het forum. Allemaal op TS of Chat en misschien dat DJ Communicator een plaatje draaien.

Laten we er allemaal inderdaad een speciale dag van maken.

tijgertje19
17-12-12, 22:15
communicator staat dan op het podium dus die heeft geen tijd vertelde hij vanmiddag maar ik ben er zeker ga niet naar buiten hahaha

Heksenboot
17-12-12, 22:17
Ik kan me geen betere mensen wensen om bij met te hebben op 21-12-2012. Omdat dit toch wel een hele speciale dag is ( zeker voor de Maya, Zulu en Hopi ) dacht ik dat we misschien een feestje kunnen bouwen om een uur 22.00 hier op het forum. Allemaal op TS of Chat en misschien dat DJ Communicator een plaatje draaien.

Weet je dat ik fkn moet kijken in mijn agenda wanneer dat fkn is! :D

Nah, ik zie wel. Liefst in dit draadje dan. Ik heb nog wat digitale drugs:

http://www.i-doser.com/

Leuk om subliminaal door de plaatjes te mixen ;)

Vantazzy
17-12-12, 22:24
Ik denk dat ik die specifieke dag gebruik om de hele dag op de minecraft server te zitten, had al beloofd weer es terug te keren om wat te bouwen maar tot op heden nog geen echt excuus voor gehad. Druk met andere dingen. Die dag heb ik toch vrij dus why not? Als de server uitvalt weet ik genoeg! Hahaha :D

Mr. Gold
17-12-12, 22:29
Ik ben erbij. Als ik het overleef zie ik de volgende dag met Noordelijke preppers op een fysieke meeting. Zin in.

Mrfallie
17-12-12, 22:45
Ik ben erbij. Als ik het overleef zie ik de volgende dag met Noordelijke preppers op een fysieke meeting. Zin in.

noordelijk, als in friesland...of noord holland?

Mr. Gold
17-12-12, 22:52
noordelijk, als in friesland...of noord holland?

Groningen. Er zijn buiten het forum ook zeer actieve groepen op deze site: http://preppers.nl/forum/group.php

Binnenkort zelfs een feest groep :-)

Mrfallie
17-12-12, 22:59
groningen is mij net even te ver, anders had ik wel even langsgekomen
hebben we ook een afdeling noord west voor mensen in noord holland?

Jager
18-12-12, 02:36
Ik kan me geen betere mensen wensen om bij me te hebben op 21-12-2012. Omdat dit toch wel een hele speciale dag is ( zeker voor de Maya, Zulu en Hopi ) dacht ik dat we misschien een feestje kunnen bouwen om een uur 22.00 hier op het forum. Allemaal op TS of Chat en misschien dat DJ Communicator een plaatje draaien.

Ik ben der ;)

Blik(voer) op oneindig
18-12-12, 10:06
johnvanSchutz ik zit wel de hele dag online dus waarschijnlijk kom ik in dit draadje wel even langs. Leuk initiatief om het te combineren.

Mrsjones
18-12-12, 11:16
volgens mij ,kan Greener geweldig pal dansen ,erg een aanwist voor een feestje.Ik open wel een fles champagne, ook een glasje,prost.

Charlie
18-12-12, 11:26
Omdat dit toch wel een hele speciale dag is ( zeker voor de Maya, Zulu en Hopi ) dacht ik dat we misschien een feestje kunnen bouwen om een uur 22.00 hier op het forum. Allemaal op TS of Chat en misschien dat DJ Communicator een plaatje draaien.

Ja gaaf!!
Wat wordt de dress-code, behalve een aluhoedje?

Mrsjones
18-12-12, 11:27
Ja gaaf!!
Wat wordt de dress-code, behalve een aluhoedje?

Niks, alleen een aluhoedje.

Greener
18-12-12, 11:37
Mrsjones,

Helaas ben ik nog erger dan een hark :p

Greener

Mrsjones
18-12-12, 11:50
Mrsjones,

Helaas ben ik nog erger dan een hark :p

Greener
Onder het motto , een fit preper is een sexy preper ,stel ik een workshop paldansen voor man bij de volgende landelijk bijeenkomst.

heliport
18-12-12, 11:53
Mrsjones , Ik sport 3 tot 4 keer in de week , Ik doe mee

Jager
18-12-12, 12:03
Niks, alleen een aluhoedje.

Dat wordt foto's sturen mrs. Jones :p

Mrsjones
18-12-12, 12:07
Dat wordt foto's sturen mrs. Jones :p

jij ,eerst paal dansen dan pas lullen.

Jager
18-12-12, 12:12
jij ,eerst paal dansen dan pas lullen.

Dat wil ik niemand hier aandoen....:p

Lovetea
18-12-12, 13:04
Haahahaha wie is de jury bij het paaldansen?
En er zijn toch wel borrelnootjes?:p

Mrsjones
18-12-12, 13:09
Haahahaha wie is de jury bij het paaldansen?
En er zijn toch wel borrelnootjes?:p

Tuurlijk ,heel veel nootjes, en jij mag bij de jury.De jury is de ladies circle.

Lovetea
18-12-12, 13:10
YEAH!!!!! Mij kende ben ik rond die tij dtoch wel online hahah.

GeTi
18-12-12, 13:15
Wij zijn ook van de party.
Een feestje kan geen kwaad.
Ik hang de slingers wel op :cool:
Maar dan wel met goed muziek.

Groet Rust Brengster