Ga naar inhoud
GENEGEERD

Winter hiking, het mag weer


Gast Riesie

Aanbevolen berichten

Ter info, een leuke informatieve website met tekst en uitleg hoe om te gaan met het winter-hiken.

Ben zelf altijd buiten te vinden, ongeacht de weersomstandigheden. Maar met dit weer is er voor sommigen die graag erop uit trekken met de rugzak en hun tentje altijd nog wat te leren.

 

Daarbij, mocht je met een shtf situatie, in deze temperaturen weg moeten. Staan hier zeker goede tips tussen.

 

http://www.winterhiking.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Goeie tip! @Riesie

 

Zelf ben ik een watje, 'k vermijd tentjes bij deze temperaturen, maar als je het nooit doet, kom je mooi van een kouwe kermis thuis, als je die skills nodig bent!

 

Vanochtend om 8 uur vertrokken, net terug dus. Moest mijn nieuwe boots die van de Intratuin afkwamen eens proberen, en ze zijn geslaagd.

canadian-boot.JPG.5141f24d63a774ac9629289b07ffdd5b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip! @Riesie

 

Zelf ben ik een watje, 'k vermijd tentjes bij deze temperaturen, maar als je het nooit doet, kom je mooi van een kouwe kermis thuis, als je die skills nodig bent!

 

Gouden regel: drielaags systeem aanhouden, en alle uitstekende delen warm houden als prio (hoofd, voeten, handen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...