PDA

Bekijk Volledige Versie : Een slimme prepper is op kots/braaksel voorbereid

Mrsjones
19-03-13, 14:35
mijn jongste kwam ziek uit school en blijf overgeven, niks erg, gewoon beetje buikgrip of degelijk.de bak vol kots zijn nu nog om te spoelen en makkelijk in de plee te dumpen.
maar omdat ik het vind stinken en veel werk ,heb ik snel de zakjes die je gebruik voor honden poep gepakt, zij dan prima erin kotsen, geen geknoe en minder stank ,knop erin en weg.
bij mij zijn er gratis hondepoep zakje distributoren, nu dus halen ,straks kotsen.

Amazing Dree
19-03-13, 14:46
beterschap voor de kleine !
Verwen haar maar een beetje !

prepass
19-03-13, 14:48
mijn jongste kwam ziek uit school en blijf overgeven, niks erg, gewoon beetje buikgrip of degelijk.de bak vol kots zijn nu nog om te spoelen en makkelijk in de plee te dumpen.
maar omdat ik het vind stinken en veel werk ,heb ik snel de zakjes die je gebruik voor honden poep gepakt, zij dan prima erin kotsen, geen geknoe en minder stank ,knop erin en weg.
bij mij zijn er gratis hondepoep zakje distributoren, nu dus halen ,straks kotsen.

Beterschap! Zijn die zakjes gratis dan?

Coco
19-03-13, 15:35
Beterschap met de kleine, niks vreselijker om aan te zien zijn kotsende kinderen.

Raycoupe
19-03-13, 15:39

Zielig voor je kind, maar weer een leuke oplossing Mrsjones! Hopelijk is hij/zij met jou goede zorgen er weer snel bovenop!

Geert
19-03-13, 16:45
Beterschap voor uw jongste .
Het idee van uw hondenpoep zakjes is goed maar bij ons zijn ze niet gratis .

Geert

frank1964
19-03-13, 17:22
Ik hoop dat ze snel weer beter is, maar dat zal vast! Goede tip van die zakjes, ze hangen hier volop.

Mrsjones
19-03-13, 17:50
Ik hoop dat ze snel weer beter is, maar dat zal vast! Goede tip van die zakjes, ze hangen hier volop.

volgens mij kan het in nood ,ook prima voor mensen poep.