Ga naar inhoud

De baron

Aanbevolen berichten

image.jpg.07abbddf02d19605559037edd2e72b8d.jpg

 

Wereld radio met zonnepaneel en hendel om hem aan te slingeren

 

Degelijke radio terwijl ik er niet veel van verwachte

Voor de prijs is dit zeker een aanrader (30€)

Kan ook je mobiel opladen of andere USB apparaten

(3.0usb niet ondersteund) dus iPhone/ipad laad niet op het ís dus alleen voor oude mobieltjes (getest en het werkt)

 

Gebruikers duur is lang!! Even winden en je kan zo een uur luisteren op normaal volume

 

Functies

 

Radio fm Mw. Sw1 sw2

Laden

Alarm???(werkt wel goed want schrok me de $#%¥?!&@)

Nood licht (rood)

Zaklamp 3 Leds

 

2aaa oplaadbaar kunnen er ook in als je geen zin heb om hem aan te zwengelen

 

Ontvangt zeer goed

 

Frecuentiegebied

Fm : 87,0 - 108,0mhz

Mw.: 530 - 1600 kHz

Sw1 5.80 - 10,0 MHz

Sw2 11,6 - 18,2 MHz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Op ebay ook te vinden als DEGEN DE13 (groen)

http://www.ebay.nl/itm/Emergency-Crank-Dynamo-Solar-FM-MW-SW-World-Radio-Phone-Charger-LED-Flashlight-/200834489768?pt=US_Portable_AM_FM_Radios&hash=item2ec2ab1da8

 

Ook als rode Voyager V1 maar dan ben je duurder uit door verzendkosten.

De Muse die ik op ebay vond is 50€ ex verzending. Edit: nog 1 gevonden voor 30€ ex verzending.

 

Waar heb je die Muse gekocht, voor die prijs? Ook handig om te weten voor mensen die er interesse in hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soort haat liefde verhouding ?

 

Ja, zoiets. Ik heb er o.a. mijn programmeerbare relais vandaan, die de kweekverlichting schakelt. Ik bestel voornamelijk dingen in NL als ik makkelijke bezorging en garantie wil. Maar voor sommige zaken ga ik toch liever naar Ebay. Voornamelijk vanwege de prijs, en beschikbaarheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een erg beperkt budget sinds mijn ziekte, maar als het niet veel scheelt qua prijs, of het iets is wat vrij duur is voor mij, haal ik het ook liever hier.

Neem nou die wereldontvanger. Die zou ik met maar 10€ verschil ook bij Conrad bestellen. Snellere verzending en makkelijker qua garantie.

(Ik bestel trouwens al jaren op Ebay met PayPal. Voornamelijk dingen die je hier niet snel ziet in winkels, of simpelweg erg goedkoop zijn tegenover hier. Meeste elektrische spul komt toch uit China en dergelijke, of je het nou hier koopt of daar.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn gevoel ontvang je alleen maar stenen van eBay

Paypal vertrouw ik ook niet

 

Het staat u natuurlijk helemaal vrij te doen en laten wat u wil, maar het is wel totale gratuite stierenpoep natuurlijk. Bij eBay hebben ze een zeer effectief feedback systeem en een prima geschillencommissie en PayPal is beter te vertrouwen dan welke bank dan ook: je kan als koper zelfs na 60 dagen nog je geld terugeisen, de verkopende partij loopt wat dat betreft meer risico. Persoonlijk word ik een beetje moe van al dat onterechte onderbuik-wantrouwen tegen eBay dat enkel op Preppers.nl lijkt te bestaan. Wellicht behoort u tot een bepaalde 50+ groep die computers nog steeds een beetje eng vindt en die nog eerder geld zou geven aan een postduif ;) - soit - maar bij eBay ontvang je gewoon wat je koopt en zeker geen stenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n opwindbare radio maakt gebruik van oplaadbare batterijen of condensatoren. Gaan die lang mee of geven die na een tijdje de geest.

Er zit een NiMH accu in. Dit is hetzelfde als oplaadbare batterijen. Bij goed gebruik gaan die net zo lang mee als normale oplaadbare batterijen. Er kunnen ook eigen batterijen in. 3 x AA standaard of oplaadbare. Ze zijn dus te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...