Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goede pijnstiller van plantpoeder


Aanbevolen berichten

Hey,

heb me zojuist aangemeld om een paar goede tips te geven over natuurlijke pijnstillers.

Je kan kratom gebruiken ( ik ben al jaren niet ziek meer geweest dankzij kratom ) en het heeft ook een verdovende en angstremmende werking.

Niet te vergeten papaverbollen, maar let op, deze bevat vele soorten opiaten zoals codeine maar vnl morfine en werk de hele dag door. ( enkel bij zware pijnen gebruiken ).

Voor legale opwekkende middelen bestaan er nu genoeg alternatieven zoals de ethyl-ester van methylphenidaat ( ethylphenidaat ) en is spotgoedkoop.

Ik weet nog wel wat (legale) middelen, maar deze bespreek ik liever via pm.

Tea tree oil is dan weer een wondermiddel ( ik gebruik het van snijwonden tot brandwonden tot verstopte sinussen en is schimmel en bacteriedodend )

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hey,

heb me zojuist aangemeld om een paar goede tips te geven over natuurlijke pijnstillers.

Je kan kratom gebruiken ( ik ben al jaren niet ziek meer geweest dankzij kratom ) en het heeft ook een verdovende en angstremmende werking.

Niet te vergeten papaverbollen, maar let op, deze bevat vele soorten opiaten zoals codeine maar vnl morfine en werk de hele dag door. ( enkel bij zware pijnen gebruiken ).

Voor legale opwekkende middelen bestaan er nu genoeg alternatieven zoals de ethyl-ester van methylphenidaat ( ethylphenidaat ) en is spotgoedkoop.

Ik weet nog wel wat (legale) middelen, maar deze bespreek ik liever via pm.

Tea tree oil is dan weer een wondermiddel ( ik gebruik het van snijwonden tot brandwonden tot verstopte sinussen en is schimmel en bacteriedodend )

 

Voor een wat rustiger pijnstillend effect kun je beter de blaadjes van het Slaapmutsje nemen, dat is een kleine papaversoort, met oranje en/of rode bloemen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eet je dan letterlijk de papaverbol of maal je dan de zaadjes?

en het kauwen op de blaadjes is dat van de bloemblaadjes of de groene blaadjes aan de stengel?

 

Voor sommigen is het misschien vanzelfsprekend maar van sommige planten kan je wel de bloemen eten maar zijn de stengels ed. giftig, en visa versa.

Dus best zo specifiek mogelijk zijn.

 

Slaapmutsje heb ik gezaaid dit jaar, dus dat zal ik eens proberen als ze uit komen, maar dan zal ik eerst nog wat moeten opzoeken naar hoeveelheden en voor welke pijnen. (spierpijn, hoofdpijn, ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eet je dan letterlijk de papaverbol of maal je dan de zaadjes?

en het kauwen op de blaadjes is dat van de bloemblaadjes of de groene blaadjes aan de stengel?

 

Voor sommigen is het misschien vanzelfsprekend maar van sommige planten kan je wel de bloemen eten maar zijn de stengels ed. giftig, en visa versa.

Dus best zo specifiek mogelijk zijn.

 

Slaapmutsje heb ik gezaaid dit jaar, dus dat zal ik eens proberen als ze uit komen, maar dan zal ik eerst nog wat moeten opzoeken naar hoeveelheden en voor welke pijnen. (spierpijn, hoofdpijn, ...)

 

Heb je even een pm gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die papaverbloemen kan je gewoon kopen in verschillende kleuren.

Ik had de blaadjes van zo'n bloem geprobeerd , alleen gekauwd niet doorgeslikt en merkte een verdovend gevoel op de tong. @Nature

 

voor echt effect te hebben ( narcotisch ) begin je best met 3 bollen ( sterkte kan varieren dus let wel op, maar met 3 doe je nix bijzonders ). je steekt de bollen in de blender ( alle opiaten zitten in de bol ). En je zet daar thee van. Probeer het water niet warmer te maken dan 78graden want dan gaat je morfine kapot. De eerste keren kan je wel misselijk zijn maar dat gaat zo over. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...