Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nu het nog kan


Aanbevolen berichten

Gisteren bij de tandarts 2 gaatjes geconstateerd. Vrijdag laten boren.

 

Niet zon big deal, maar zette mij wel aan het denken.

 

Eigenlijk zou het helemaal niet zon gek idee zijn jezelf eens goed te onderzoeken en uitgestelde operaties, of preventieve behandelingen op afzienbare tijd uit te laten voeren.

 

Nu is daar nog een prima mogelijkheid voor,

 

Over een paar jaar is nog onzeker.

 

 

Zomaar een hersenspinsel

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Heksenboot

Okee, wodka met kruidnagel. :p

 

Hmm, ik vond die Underberg altijd wel lekker, maar dat is relatief duur.

 

Bestaan er al Leatherman/Jaws-kunstgebitten? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ik heb er nog wel eens een handje van na een omgeklapte vinger na het trainen m weer een beetje in positie te drukken en door te trainen, om er dan na weken nog last van te hebben.

 

Gewoon te lam om even goed naar te laten kijken. Nu zitten er toch wel verdikkingen bij het kootje.

 

Zo zullen er wel meer mensen lopen, met last van hielspoor of scheenbeenvlies irritatie enz enz.

 

Beter nu topfit zijn om straks er beter voor te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn kies is laatst getrokken (Is dat in tegenwoordig?)

De pijn was niet te harden en al had iemand er hem met een hamer uitgeslagen vond ik het ook best.

Misschien toch eens zoeken of er een ''preptandarts'' in ons midden is?

 

Wellicht een vacature plaatsen op preppers.nl

Gevraagd prepper met ambitie voor tanden?

 

 

Ik weet wel dat de staat van mijn tanden niet al te best zijn, dit is al mijn hele leven zo. misschien een idee om op korte termijn een kunstgebit te sparen bij de albert heijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn kies is laatst getrokken (Is dat in tegenwoordig?)

De pijn was niet te harden en al had iemand er hem met een hamer uitgeslagen vond ik het ook best.

Misschien toch eens zoeken of er een ''preptandarts'' in ons midden is?

 

Wellicht een vacature plaatsen op preppers.nl

Gevraagd prepper met ambitie voor tanden?

 

 

Ik weet wel dat de staat van mijn tanden niet al te best zijn, dit is al mijn hele leven zo. misschien een idee om op korte termijn een kunstgebit te sparen bij de albert heijn?

 

heb het zelfde probleem, ik hoef maar iets een tikje tegen de tanden te hebben en ze breken al af, mja kunstgebit zit voorlopig buiten mijn budget.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bevriend worden met de lokale tandarts? Preventief alles laten trekken en een kunstgebit laten aanmeten? Kan me overigens voor dit laatste geen verzekering voorstellen die dit vergoed, ze zijn niet zo happig op preventieve operaties/ingrepen. Uitgebreide onderzoeken worden hier, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Duitsland, ook amper uitgevoerd - als je daar goed verzekerd bent, keren ze je daar eens in de zoveel tijd binnenste buiten.

 

Maar een goed onderwerp om eens over na te gaan denken!

 

Goede link @Raycoupe, die online versie kende ik nog niet (wel de peperdure boeken). Bedankt voor het delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiespijn, mijn vader haalde ze vroeger er zelf uit met een tang, de bikkel!

Kwestie van, als je maar lang genoeg kiespijn hebt, dan wil je wel graag...zei hij altijd tegen mij.

 

Gelukkig heb ik twee bevriende tandartsen die mij zullen helpen als de TSHTF

 

Moet ik zo nog aan julie voorstellen? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...