Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mini�s samples en reisverpakkingen voor persoonlijke verzorging


Aanbevolen berichten

Gisteren tijdens boodschappen doen stond ik voor de kassa en daar lag een bak met allemaal kleine reisverpakkingen voor persoonlijke verzorging.

Fa Double Power had ik toevallig al in mijn BOB zitten, probleem was dat het potje waar ik het ingegoten had niet meer open te krijgen is :o

Deze 50 ml verpakking is een stuk handiger, heb een aansteker erbij gelegd zodat je kan zien wat het formaat van de verpakkingen is.

 

38ge.th.jpg

 

Ik heb ze gekocht bij de Vomar voor 1 euro per stuk, als iemand nog ergens dit soort producten in reisverpakkingen ergens is tegengekomen, gooi het in de groep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Veel drogisten verkopen ze wel, ik heb een tijdje terug ook wel wat gehaald bij de Dirx. Let wel op de THT datum op dingen als tandpasta, ik kwam onlangs bij kruidvat mini tubes tandpasta tegen dat al een halfjaar over de THT was.

 

zelf maakt het me niet veel uit, maar het is wel een goed punt om aan te geven en het produkt goedkoper te kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot wat als verpakking ook werkt zijn lege medicijnflesjes/potjes en van die oogdruppel flaconnetjes , bij de apotheek verkopen ze ook flesjes om urinemonsters in te doen ook deze zijn handig want de eerste keer kun je ze sluiten dat ze ''gelocked'' zijn daarna kan je ze enkel dichtdraaien maar nog steeds gewoon bruikbaar . en ze zijn behoorlijk sterk (2 of 3 mm dik transparant lexaan of een polycarbonaat ) de lege flesjes medicijnflesjes/potjes voor tabletten hebben van die ingebouwde ''vochtvreters ook dit is wel handig ) verder kunnen je natuurlijk alles zelf maken van rietjes tot en pvc buis (klein tot groot ) met schroefdoppen met o-ring ook dit is praktisch en handig omdat je zelf kunt bepalen hoe groot je het wilt hebben .

gr wafels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de tandpasta uit de mini verpakkingen moet je inderdaad op de houdbaarheid letten, op een gegeven moment word de pasta kurkdroog.

 

Het flesje wat ik gebruikt heb om de Fa in te gieten kwam niet bij Xenos vandaan, het was van één of andere winkel die spullen van een executieverkoop had.

De dop kreeg ik in ieder geval er niet meer af, ik heb een mes in het flesje moeten zetten om de zeep eruit te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Voor de tandpasta uit de mini verpakkingen moet je inderdaad op de houdbaarheid letten, op een gegeven moment word de pasta kurkdroog.

 

Het flesje wat ik gebruikt heb om de Fa in te gieten kwam niet bij Xenos vandaan, het was van één of andere winkel die spullen van een executieverkoop had.

De dop kreeg ik in ieder geval er niet meer af, ik heb een mes in het flesje moeten zetten om de zeep eruit te krijgen.

 

Hmmm, misschien wel een idee om voortaan vaseline op de schroefdraad van de dop te doen?

Dat ga ik gelijk bij mijn eigen flesjes doen. Baat het niet dan schaadt het niet. :)

Bij de meeste schroefverbindingen die ik moet monteren (oud of nieuw) doe ik dat ook. Scheelt met loshalen later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot als je mechanische schroefverbindingen hebt (bouten en moeren ed ) dan kun je beter kopervet nemen( dit is ook hittebestendig) . zelfs roestige bouten en moeren met kopervet ertussen

krijg je gewoon los , voor kunststof is vaseline prima en inderdaad je krijgt een betere afdichting

gr wafels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@Heksenboot als je mechanische schroefverbindingen hebt (bouten en moeren ed ) dan kun je beter kopervet nemen( dit is ook hittebestendig) . zelfs roestige bouten en moeren met kopervet ertussen

krijg je gewoon los , voor kunststof is vaseline prima en inderdaad je krijgt een betere afdichting

gr wafels

 

Je hebt gelijk met dat kopervet. Maar vaseline is lekker goedkoop en altijd voorhanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@Heksenboot daar heb je een punt ;-) als je een uur(en) moet klooien om een bout en moer los te krijgen dan is kopervet weer niet duur ;-)

ligt er gewoon aan hoe vaak je het gebruikt , maar vaseline hoort zeker thuis in het rijtje van de prepper , dat zeer zeker :cool:

gr wafels

 

Hee, we hebben een pingpong gesprek, leuk. :D

 

Eh, als je een bout/moer echt moeilijk los krijgt, dan sloop je hem gewoon eraf. Er moet sowieso een nieuwe op dan. Afhankelijk van situatie natuurlijk.

 

Weet je, ik wil dolgraag wat kopervet, maar had er steeds even de poen niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, misschien wel een idee om voortaan vaseline op de schroefdraad van de dop te doen?

Dat ga ik gelijk bij mijn eigen flesjes doen. Baat het niet dan schaadt het niet. :)

Bij de meeste schroefverbindingen die ik moet monteren (oud of nieuw) doe ik dat ook. Scheelt met loshalen later.

 

Vaseline had misschien gekund, het was een plastic flesje.

Het ging mij erom dat het flesje niet zou lekken in de tas, lekken heeft het in ieder geval niet gedaan :)

 

Maar goed, nu heb ik die kleine flesjes, als ze leeg zijn kan ik ze eventueel weer bijvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...