Ga naar inhoud
GENEGEERD

KARMA - Tandpasta give away


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Voor de liefhebbers wil ik graag volgende week zondag 2x 20 tubes tandpasta weg geven (van die kleine, handig voor in BOB)

Niet één maar TWEE "winnaars" dus :D Wil je graag mee doen? Stuur dan even een berichtje, dan zullen mijn minimonster en ik volgende

week bekend maken naar wie we de tandpasta gaan opsturen!:D

 

Nu ik dit type realiseer ik me wel ineens dat het dan dus wel nodig is een adres door te geven naar waar ik het kan opsturen.. Of zijn hier andere mogelijkheden voor? Hmmmmm hoe dan ook.. mocht je baat hebben bij tandpasta, laat het me weten :D

 

Groetjes Mirjam

  • Leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hallo allemaal,

 

Voor de liefhebbers wil ik graag volgende week zondag 2x 20 tubes tandpasta weg geven (van die kleine, handig voor in BOB)

Niet één maar TWEE "winnaars" dus :D Wil je graag mee doen? Stuur dan even een berichtje, dan zullen mijn minimonster en ik volgende

week bekend maken naar wie we de tandpasta gaan opsturen!:D

 

Nu ik dit type realiseer ik me wel ineens dat het dan dus wel nodig is een adres door te geven naar waar ik het kan opsturen.. Of zijn hier andere mogelijkheden voor? Hmmmmm hoe dan ook.. mocht je baat hebben bij tandpasta, laat het me weten :D

 

Groetjes Mirjam

 

 

Ja graag!

Vanwaar deze actie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @jada geen speciale reden, omdat het kan :D en omdat het ontzettend leuk is om te doen!

Bedank @Greener want die heeft me naar het Karma draadje geleid! :D

Ik maak een lijstje van mensen die mee willen doen en zondag rond deze tijd zal ik dan laten weten

welke 2 mensen hebben "gewonnen"! Opgeven kan in een pb maar mag ook gewoon hier, als het maar duidelijk is

dat je mee wilt doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wel afgebrand worden voor deze post.. maar weer verbaas ik mij in de preppers op dit forum.

 

Mammie die waarschijnlijk echt geen journalist, aivder of wat ook is bedoeld het goed om na 9 posts op dit forum tandpasta te gaan opsturen naar forum leden.

 

Moet ik nog meer uitleggen?

 

 

 

Mijn diepe verontschuldigingen als alle intenties goed zijn hoor, en daar ga ik ook vanuit.

 

Maar toch verbaas ik mij hoe makkelijk mensen happen op iets gratis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wel afgebrand worden voor deze post.. maar weer verbaas ik mij in de preppers op dit forum.

 

Mammie die waarschijnlijk echt geen journalist, aivder of wat ook is bedoeld het goed om na 9 posts op dit forum tandpasta te gaan opsturen naar forum leden.

 

Moet ik nog meer uitleggen?

 

 

 

Mijn diepe verontschuldigingen als alle intenties goed zijn hoor, en daar ga ik ook vanuit.

 

Maar toch verbaas ik mij hoe makkelijk mensen happen op iets gratis

 

Grappig @Ronin Kogaratsu;, zo denk ik er ook over.

Als iets gratis is word ik altijd een beetje argwanend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Simpel @Ronin Kogaratsu.

 

AIVD heeft mijn adres al. Of heb je dat nou nog niet? PM me even, dan krijg je het.

 

Journalist komt bij mij thuis.

p8: "Nee dank u, geen interesse".

 

Dieven weten dat er bij alleen maar een hoop 2 hands rotzooi van de kringloop te halen valt. En nog wat ellende.

 

Klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het ook rustig naar een postbus opsturen hoor.. of je werk? :D

Mocht het je echt zorgen baren, ik beschik enkel over een 45 km autootje

woon heel ongunstig dus denk dat jullie grotendeels veilig aan de andere kant

van het land wonen.. :D Hoe weet ik dat jullie niet stiekem het adres van je buren geven?

Dan ga ik zometeen bij de verkeerde naar binnen! ;) (grapje :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik houd deze boot even af ;)

 

de bedoeling van meedoen aan een KARMA is dat je iets klaar hebt liggen dat je zelf ook weer wat kan weggeven

Geweldig idee om spullen te delen met mede preppers, dit wordt bij iedereen dan ook zeer gewaardeerd.

 

Ik dacht alleen dat de karma's voornamelijk bedoeld waren om iets te geven wat je zelf niet meer nodig hebt zonder er ook maar iets voor terug te verwachten.

Het plezier dat je iemand kan helpen zou voldoening genoeg moeten zijn.

Maar ik begrijp 12gauge volkomen, zelf zou ik ook liever dan wat terug willen geven als ik iets krijg van iemand anders.

Dat is het mooie dat het niet altijd van dezelfde kant hoeft af te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...