Ga naar inhoud
GENEGEERD

B.O.T. (Het opknappen van onze BOT)


Wonderland

Aanbevolen berichten

Zoals sommige belangstellende of geintresseerde leden in het topic [Dilemma] aanhanger hebben kunnen lezen, hebben @Alice en ik een B.O.T. aangeschafd.

Een leuk ding maar er moet nog wel wat aan gebeuren (vind ik)

 

In dit topic ga ik foto's plaatsen met de vorderingen van de aanhanger met begeleidende teksten.

Zodat de mede prepper ideeën krijgt voor haar/zijn eigen B.O.T. (of voor die van ons).

 

We beginnen met wat foto's van de aankomst in de achtertuin ;)

Morgen begin ik met het ''leukste deel'' *kuch* schuren.

 

kar1.jpg.10f625ad6f1718a2a28b8ba741cb49a2.jpg

 

kar2.jpeg.e8c0739380de472cd52e37f09afe1e19.jpeg

 

kar3.jpg.1f0043940a6108b515be1552b5c78730.jpg

 

kar5.jpeg.027f94312207e183a66999828c5ffe8d.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waarom schuren? Gewoon lekker zo laten. Valt nie zo op, ziet er juist lekker getrashed uit, minder kans op inbrekers.

Ik wil ook zo'n ding, zit er al een tijdje aan te denken, vooral na die van @Geert bewonderland te hebben! Maar heb voorlopig nog geen plek om m neer te zetten.

Ik zat al eens te denken dat je op een van de assen een pomp kan zetten alsof ie door z'n hoeven is gezakt (inspiratie uit een van mijn ervaringen:() Echt niet dat iemand er dan aan denkt om 'm te jatten:). Maar goed das wel ff een klusje... Succes in ieder geval! Hoop 'm tijdens sc te mogen bewonderen?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve berichtjes allemaal. Wij zijn er echt super blij mee. In geval van nood kunnen wij nu in ieder geval onze hele 'vee stapel' meenemen en een extra persoon! Aangezien wij geen bestelbusje meer tot onze beschikking hebben en er in onze eigen auto beduidend minder spullen vervoert kunnen worden, is dit een uitkomst! We hoeven nu ook geen grotere/ duurdere auto te gaan rijden voor die paar keer per jaar dat wij zoveel spullen willen vervoeren. Dat is voor mij een grote plus. @Jalemari. Wat mij betreft heb je helemaal gelijk. Lekker zo laten, hij ziet er nu lekker gaar uit, wie wil zo een ding nu stelen/ openbreken. Ik zat er aan te denken om er reclame op te plakken van: kadaver ophaaldienst ofzo. Dan loopt iedereen er met een grote boog omheen. Zocht jij trouwens nog een lift naar de komende SC ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit . En valt zeker iets van te maken . Hoeveel weegt hij leeg ? Een tip . Bij het inladen inrichten verdeel uw gewicht zowel links al rechts voor en achter . Maak dat er niet meer dan 35 a 40 kg op de trekhaak komt zodat je hem ook zonder neuswiel kan verplaatsen . Ben erg benieuwd wat het word . De aanhanger dat ik gepost heb in het vorige draadje heb ik zelf gekocht . Ga die een der deze dagen ophalen .

 

Geert

Ps als je vragen het of tips nodig heeft hoor ik het wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ziet er goed uit . En valt zeker iets van te maken . Hoeveel weegt hij leeg ? Een tip . Bij het inladen inrichten verdeel uw gewicht zowel links al rechts voor en achter . Maak dat er niet meer dan 35 a 40 kg op de trekhaak komt zodat je hem ook zonder neuswiel kan verplaatsen . Ben erg benieuwd wat het word . De aanhanger dat ik gepost heb in het vorige draadje heb ik zelf gekocht . Ga die een der deze dagen ophalen .

 

Geert

Ps als je vragen het of tips nodig heeft hoor ik het wel .

 

Ja @Wonderland en @Alice, bouw Geert-BOT versie 2, Nu Nieuw en Verbeterd: met Douche... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE 1:

 

Het schuren is zo goed als af en ben vandaag wat metalen onderdelen in de menie gaan zetten. Wat mij wel al eerder opviel (wist alleen niet dat het erger was dan ik dacht) aan de onderkant van de triangel, is dat er 3 rotten plekjes zitten waar zeker wat aan moet gebeuren. (een stukje er overheen lassen of een nieuwe stange aan beide kanten)

 

Een deel van de zijpoot waar een rotte plek zit

DSC_0010.jpg.40e2064cecbc398c4d5b821798f7afaa.jpg

 

Na het schuren

DSC_0009.jpg.a03600f6a3e473a6d44326fa370d7187.jpg

 

Na het insmeren van de menie (lees Hammerite (Histor))

DSC_0013.jpg.b851b093d951044676fffdf560d5c96f.jpg

DSC_0014.jpg.13c5e349be6669973eb669f8393d656d.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...