PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gratis] Hechtset

Keyser Suze
13-09-13, 13:09
Van de Prepshop kreeg ik verzoek voor review van een hechtset. Heel eerlijk gezegd is de kwaliteit van de diverse materialen "redelijk" maar niet iets waar ik op zou vertrouwen.
De pincet is zondermeer slecht. Aangezien ik de beschikking heb over meerdere hechtsets en deze set niet ga gebruiken, mocht ik deze hechtset aan jullie ter beschikking stellen.
Ben je al in het bezit van een hechtset, laat de mensen die dat nog niet hebben dan gebruik maken van deze "karma". Ik heb er zelf nog steriele handschoenen, extra mesjes
en extra hechtdraad aan toegevoegd, alsmede verdoving voor oogletsels (paar druppels is voldoende), een paar stevige naalden en twee mondkapjes. Wie O Wie mag ik dit toesturen?

526552665267

12gauge
13-09-13, 13:11
Niiiiiiiiiiiiiiiice (10 tekens)

morningglory
13-09-13, 13:20
Komt de set met uitleg? Dan heb ik wel interesse ;-)

Raycoupe
13-09-13, 13:22
Mooie karma!

Niet iets wat je elke dag gebruikt, maar je zal er maar om verlegen zitten!
Ik doe niet mee, heb al een hele mooie set die de goedkeuring van Keyser Suze heeft. :D

Charlie
13-09-13, 13:23
Ben je al in het bezit van een hechtset, laat de mensen die dat nog niet hebben dan gebruik maken van deze "karma". Ik heb er zelf nog steriele handschoenen, extra mesjes
en extra hechtdraad aan toegevoegd, alsmede verdoving voor oogletsels (paar druppels is voldoende), een paar stevige naalden en twee mondkapjes. Wie O Wie mag ik dit toesturen?

Ik ding alleen mee naar de verdoving... :o

Yoyo
13-09-13, 13:25
Die zou ik graag willen toevoegen aan mijn EHBO set :-)

tijgertje19
13-09-13, 13:42
Ik heb sinds kort een hele mooie ehbo tas in mijn bezit met het zelfde teken erop :-) daar zou ik deze heel erg graag in willen doen.

Abel
13-09-13, 13:51
Nou...ik zou hem erg graag willen hebben.

Mijn EHBO set is nogal incompleet. Probeer hem met alleen goede spullen aan te vullen.
Laatst nog met een stuk "Israelisch noodverband" - wat mij ook wel een review waard lijkt !

Greetz,
A

AWOL
13-09-13, 13:54
Ik heb ook zeker interesse met de belofte uiteraard dat ik iets terug zal geven aan de karma boot.

Lindaja
13-09-13, 13:55
De vraag is hoe kun je een goed review schrijven als je nog niet in de gelegenheid bent geweest om het in de praktijk te gebruiken.
en stel dat iemand gehecht moet worden kies je dan ervoor om het zelf te doen of om naar het ziekenhuis te gaan.
Dus de vraag is wie kan er verwachten dat ze hem zelf nodig gaan hebben omdat er geen ziekenhuizen in de omgeving zijn

O en ps ik zou hem toch ook graag hebben ;-)

Wolverine
13-09-13, 13:59
Nee dank je. Ik heb goede morfine pillen en een laag Hb.

Jalemari
13-09-13, 14:01
Graag wil ik die set. Ik zal niet schromen jullie te hechten als het moet. Al heb ik er nog nauwelijks verstand van. Naast EHBO en BHV eens interessant om te leren.
Geef je er ook een versneld cursusje bij op bv sc Gilze? Keyser Suze.

Kaetje
13-09-13, 14:31
Keyser Suze Ik ben niet ge´nteresseerd in deze set, maar zou wel graag van je willen weten wat jij dan wel een goede hecht-set vind en waar ik die kan verkrijgen.

Wafels
13-09-13, 14:34
mooi Setje Keyser Suze ik wil best meedingen , maar niet als proefpersoon voor de review;) (heb al iets te vaak hechtingen gehad ;) ) vraagje waar kun je normaal die sets dan kopen , want u zegt u heeft er al een paar ??
ik heb vorig jaar gekeken voor hechtnaalden met draad , maar dat gaat enkel maar per iets van 72 stuks of zo en dat werd erg prijzig
gr will

Wonderland
13-09-13, 14:35
Ik wil wel als proefpersoon en kans maken op deze set. Als Keyser Suze me niet te veel pijn doet ;)

Daarnaast waren wij te laat voor je Workshop op de SC in drenthe

Navauden
13-09-13, 14:57
Ik zou deze set ook wel graag toevoegen aan mijn BOB! Leuk dat je hem doorgeeft aan de rest :)
En veel succes met het kiezen van een 'winnaar' :D

Zinzzy
13-09-13, 14:59
Wow geweldig! Als het nog kan zou ik graag mee doen!!

Anvil
13-09-13, 15:02
Ook ik ben zeer bereid een nieuw thuis te bieden aan het setje... ;-)

dR3
13-09-13, 15:16
Mijn EHBO set is zo schandelijk leeg dat ik 'em niet eens durf te laten zien aan KS, met deze aanvulling wordt de bruikbaarheid minstens verdubbeld dus kom maar op :)

popeye
13-09-13, 15:39
Vraagje aan Keyser Suze,
Is een medische nietmachine makkelijk te gebruiken door een leek?

5268

Geert
13-09-13, 15:39
Ik heb er al een . Dus laat ik het voorbij gaan . En de kans open laten voor wie er nog geen heeft .

Geert

Jalemari
13-09-13, 15:59
Vraagje aan Keyser Suze,
Is een medische nietmachine makkelijk te gebruiken voor een leek?

5268

Kun je ook een tacker gebruiken. Hahaha. Lol. Grapje natuurlijk. :)

frank1964
13-09-13, 16:00
Ik laat deze paseren,maar zou nog wel interesse hebben in die oogdruppels. Dus Keyser Suze , wanneer die los te koop/ verkrijgbaar zijn, heel graag.:D

prepper053
13-09-13, 16:01
cool, zat er zelf al eens naar te kijken. mocht karma niet aan mijn kant staan, waar kan ik die dan verkrijgen??

prepass
13-09-13, 16:09
Zijn opzich wel aardige sets. Niets echt 1eklas spul (zoals Keyser Suze ook al enigzins aangeeft) Komen van "new" old stock uit Duitsland van het amikaanse leger.
Mooie karma! Ik sla over....heb er al een paar....:D

Bandoeng
13-09-13, 16:14
Ja, ik wil Keyser Suze. Ik dacht dat je me nooit zal vragen :o <3

Binnenkort weer hechtworkshop doen? Ik had je in SC-Drenthe gemist op een van de manier.

Keyser Suze
13-09-13, 16:39
Keyser Suze Ik ben niet ge´nteresseerd in deze set, maar zou wel graag van je willen weten wat jij dan wel een goede hecht-set vind en waar ik die kan verkrijgen.

www.daxtrio.nl kun je alles bestellen in prima kwaliteit, verslijt je nooit meer. Je hebt eenvoudige tangetjes met ingebouwde schaar voor 22 euro nog wat. Plaatje hieronder. Link: http://www.daxtrio.nl/chirurgische-instrumenten/naaldvoerders/naaldvoerder-olsen-hegar-14cm.html
5269

mooi Setje Keyser Suze ik wil best meedingen , maar niet als proefpersoon voor de review;) (heb al iets te vaak hechtingen gehad ;) ) vraagje waar kun je normaal die sets dan kopen , want u zegt u heeft er al een paar ??
ik heb vorig jaar gekeken voor hechtnaalden met draad , maar dat gaat enkel maar per iets van 72 stuks of zo en dat werd erg prijzig gr will

20 hechtingen voor 65 euro : http://www.daxtrio.nl/hechtmateriaal/hechtdraad/hechtdraad-seralon-blau-2-0-50cm-ds18-vo301714.html

Als je samen met iemand besteld heb je er allebei tien voor (65/2)=32,50 euro.

Vraagje aan Keyser Suze, Is een medische nietmachine makkelijk te gebruiken door een leek?

Neen, dat is toch behoorlijk lastig.

Ja, ik wil Keyser Suze. Ik dacht dat je me nooit zal vragen :o <3 Binnenkort weer hechtworkshop doen?

Na de Krav Maga workshop valt er vast wel wat te hechten ;)
Ik kom tijd tekort voor mijn werk, gezin, forum, sport, Walking Dead kijken, maar als ik weer eens naar een SC kom, zal ik de zooi weer meeslepen.

appelflapje
13-09-13, 16:42
Ik doe graag mee! Hechten wil ik graag leren, en een hechtset is iets wat ik heul graag in mn medische tas heb zitten :D

Gaaf initiatief KS, +1 ;)

Groetjes,

Appelflapje

Keyser Suze
13-09-13, 16:47
Komt de set met uitleg? Dan heb ik wel interesse ;-)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PFQ5-tquFqY

CrossbowClan
13-09-13, 16:58
Ja Keyser Suze... ik ding ook graag mee. :D

Zogauw er bij ÚÚn van mijn kinderen iets te hechten valt, volgt de complete review daarvan incl. foto's.
Mocht dat te lang duren... dan schaf ik toch maar zo'n Cold Steel Kuhkri aan. ;)

Mooie karma, en een prima aanvulling op mijn (nog) schamele EHBO-kit.

Gr. en suc6, Martin.

Enki
13-09-13, 19:25
Ik doe ook graag mee met de loterij! Mijn EHBO set bestaat momenteel helaas uit slechts een simpele auto-verbanddoos van de LIDL... arme sloeber, geen geld voor een echte set :|
Dus dit zou een heel mooi begin zijn van een wat minder belachelijke EHBO verzameling :)

MyronPrps
13-09-13, 19:31
heb als beginnend prepper alleen verbandjes maar dit lijkt mij echt geweldig ben erg geintresseerd:)

mvg, Mp

Jalemari
13-09-13, 19:39
Als ik win ben ik op zoek naar een vrijwilliger:)
Graag melden voor volgende week vrijdag;)

Mrsjones
13-09-13, 20:18
ik doe ook mee. vriend kom straks over uit nederland. gebrek aan medicijn en medish spullen zijn onze grootste problem.

Raycoupe
13-09-13, 20:23
Als ik win ben ik op zoek naar een vrijwilliger:)
Graag melden voor volgende week vrijdag;)

Ben altijd in voor een geintje, maar heb het toverwoord Lidocaine/Xylocaine nog niet gehoord! ;)
En dat met een door KS afgekeurd setje. '

Dit watje laat even verstek gaan. ;)
'k Kan me natuurlijk altijd per ongeluk in m'n vingers snijden, sta ik bekend om op meetings. :o

Jalemari
13-09-13, 21:35
'k Kan me natuurlijk altijd per ongeluk in m'n vingers snijden, sta ik bekend om op meetings. :o

Dan maak ik een goeie kans:)

tijgertje19
13-09-13, 21:40
Ben altijd in voor een geintje, maar heb het toverwoord Lidocaine/Xylocaine nog niet gehoord! ;)
En dat met een door KS afgekeurd setje. '

Dit watje laat even verstek gaan. ;)

Dat is me nou nooit opgevallen dat jij je snijt tijdens meetings:p

Raycoupe
13-09-13, 21:46
Dat is me nou nooit opgevallen dat jij je snijt tijdens meetings:p

Bedankt voor de pleisters schat! :p

Mike
13-09-13, 22:01
Mooie actie! Graag wil ik ook een kans wagen.

Ook een felicitatie aan de prepshop om jullie producten objectief te laten testen, voor mij de beste reclame die je kan maken.

Bandoeng
13-09-13, 23:08
Na de Krav Maga workshop valt er vast wel wat te hechten ;)
Ik kom tijd tekort voor mijn werk, gezin, forum, sport, Walking Dead kijken, maar als ik weer eens naar een SC kom, zal ik de zooi weer meeslepen.

Sport? OMG ...waarom? Strax scheurt wat van binnen, hoe hecht je die?:cool::confused:

prepper053
14-09-13, 13:54
Helaas is mijn vraag nog niet beantwoord, misschien dat iemand van de prepshop mij kan vertellen waar men die setjes kan bemachtigen?

longsurviver
14-09-13, 13:57
ik wil ook wel mee doen met de verloting want ik heb niet zoveel geld te besteden en een hechtsetje helpt me een stuk verder op weg om een goed voorbereide prepper te worden

driehart
15-09-13, 15:21
Goed bezig!
Ik heb inmiddels al een meer dan complete set. Met van alles aangevuld. Zo ook nog met een setje om van alles steriel te maken.

Driehart

Simurgh
15-09-13, 17:46
Helaas is mijn vraag nog niet beantwoord, misschien dat iemand van de prepshop mij kan vertellen waar men die setjes kan bemachtigen?

Hoi hoi,

Ik deze wel voor je bestellen als je dat wilt, stuur maar ff een pm.

Diazepam
15-09-13, 18:27
Nee dank je vriendelijk, ik ga voor de hechtset van Daxtrio :cool:
Mooi instructiefilmpje trouwens!

tijgertje19
15-09-13, 19:48
Hoi hoi,

Ik deze wel voor je bestellen als je dat wilt, stuur maar ff een pm.

Als ik deze karma niet mocht winnen wil ik er ook wel een paar als het voor een redelijke prijs is.

crossfire
15-09-13, 19:59
Ik wil ook wel kans maken,leuk setje.
Simurgh wat kost zo n setje als ik m bij jou bestel?

Op e bay vanaf $ 14,99

Simurgh
15-09-13, 20:07
Hoi allemaal, ik heb keyser gevraagd om te kijken naar de kwaliteit van deze set. Die is niet voldoende naar mijn zin en dus niet wat ik zoek voor de prepshop, dus ik zoek nog even verder... dat betekend ook dat ik niet dit setje als nog in dit draadje ga verkopen... dus alleen op persoonlijk verzoek, dat mag dus via de mail of pm dan wil ik het voor mensen mee bestellen. Diazepam , welk hecht set van daxtrio bedoel je? Ik Lees alleen over scharen en naald/draad combinatie. Of heb iets over het hoofd gelezen?

Yoyo
15-09-13, 20:20
@Simurgh (http://preppers.nl/forum/member.php?u=173) , is het mogelijk dat de prepshop samen met Keyser Suze een mooie set samenstelt?

Nature
15-09-13, 20:35
Ik wil ook wel graag zo'n setje.

Simurgh
15-09-13, 21:05
@Simurgh (http://preppers.nl/forum/member.php?u=173) , is het mogelijk dat de prepshop samen met Keyser Suze een mooie set samenstelt?

Goed idee! Ik ben voor een kwalitatieve set, dat mag dan ook iets met kosten. Keyser Suze , interesse?

Keyser Suze
16-09-13, 13:35
Goed idee! Ik ben voor een kwalitatieve set, dat mag dan ook iets met kosten. Keyser Suze , interesse?

Jazeker! Daar moeten we maar even over bellen. Het moet niet de hoofdprijs kosten, maar wel betrouwbaar genoeg zijn. Hechttang, pincet, schaartje, draadjes, optioneel een klemmetje. Wellicht tussen de 50-100 euro wel te doen, afhankelijk van kwaliteit en korting. Het hoeft niet eens te zijn dat je zelf je kind of buurman hecht, of bij jezelf een diepe snee in het been wil hechten, maar dat als er post-shtf weinig medische materialen meer zijn, je een arts of verpleegkundige jouw materialen ter beschikking kunt stellen om de hechtingen te plaatsen.

Voor wat betreft deze 'KARMA' die gaat er vanavond of anders morgen uit.....

Mr. Gold
16-09-13, 14:04
Hele topic gemist. Weer een karma topic. Moet toch niet gekker worden op Preppers.nl

Good job Keyser.

Keyser Suze
16-09-13, 14:09
Hele topic gemist. Weer een karma topic. Moet toch niet gekker worden op Preppers.nl

Good job Keyser.

tis een co-productie met Simurgh...

Keyser Suze
16-09-13, 20:38
Iedereen een nummer gegeven, toen www.random.org bezocht, drie keer blind gedrukt, toen gekeken....de winnaar is:
tijgertje19

Stuur me maar PM...gefeliciteerd!

AWOL
16-09-13, 20:40
Gefeliciteerd tijgertje19 en dank voor de karma Keyser Suze !

tijgertje19
16-09-13, 21:37
dank jullie wel allemaal.
ik ga ook snel in de kast kijken voor een karma :-)

Mr. Gold
16-09-13, 21:44
Gefeliciteerd tijgertje19 en dank voor de karma Keyser Suze !

Plus 1 of eigenlijk 2

larik
16-09-13, 22:39

Is een must have. Ik zeg :+1 en in de shop ermee!

Navauden
16-09-13, 23:01
Gefeli tijgertje! :D

Omron
16-09-13, 23:10
Ik zou hem graag willen hebben. Mocht dat niet door gaan en dat kan natuurlijk zo maar gebeuren met al de belangstelling voor de set.
Weet iemand waar een soortgelijke set zou kunnen kopen?

longsurviver
17-09-13, 06:02
gefeliciteerd tijgertje!;)

Yoyo
17-09-13, 06:33
Gefeliciteerd tijgertje19 !!!

Wafels
17-09-13, 06:50
Gefeliciteerd tijgertje19
gr will

crossfire
17-09-13, 07:12
Ik zou hem graag willen hebben. Mocht dat niet door gaan en dat kan natuurlijk zo maar gebeuren met al de belangstelling voor de set.
Weet iemand waar een soortgelijke set zou kunnen kopen?

Op ebay vanaf $ 14,99
Zoek op surgical instrument kit minor surgery

Omron
17-09-13, 07:17
Bedankt crossfire, ik ga op zoek naar een paar setjes

Raycoupe
17-09-13, 10:05
dank jullie wel allemaal.
ik ga ook snel in de kast kijken voor een karma :-)

Gefelicitados!

Paracord bracelet in de karma?

phtvs
17-09-13, 11:27
Vraagje....

Weet iemand waar ik de oogdruppels aan kan schaffen? Vroeger kon je deze druppels gewoon bij de drogist kopen, maar helaas zijn ze daar niet meer te koop.

Groet,
Theo

Keyser Suze
17-09-13, 11:28
Vraagje....

Weet iemand waar ik de oogdruppels aan kan schaffen? Vroeger kon je deze druppels gewoon bij de drogist kopen, maar helaas zijn ze daar niet meer te koop.

Groet,
Theo

Lekker on-topic, zonder mention....welke oogdruppels bedoelt U? Die druppels voor in je oog? Die je gewoon bij de drogist kan kopen? Of die je nu niet meer kan kopen....tsja, die druppels kun je nu niet meer kopen :o

phtvs
17-09-13, 11:45
Lekker on-topic, zonder mention....welke oogdruppels bedoelt U? Die druppels voor in je oog? Die je gewoon bij de drogist kan kopen? Of die je nu niet meer kan kopen....tsja, die druppels kun je nu niet meer kopen :o

Het gaat om de oogdruppels zoals vermeld door TS.
Maar goed, sorry dat ik een doodnormale vraag stelde!

Keyser Suze
17-09-13, 11:55

Ja ik ben wat zeurig maar je begrijpt dat je wat vaag bent :o

Heksenboot
17-09-13, 11:57

Hahaha, Keyser Suze is 1 van de zeer weinige trolls, die we hier accepteren, gewoon omdat hij zo'n lekkere mafkees is. Hij geeft toch maar mooi een hechtsetje weg...
En als je dan zijn topic vervuilt met off topic vragen, is dit zijn manier nieuwelingen manieren bij te brengen.. .:D

(laat je daar niet door afschrikken... )

phtvs
17-09-13, 12:04
Ah oke, dan mijn excuses voor het off-topic bericht.

ben inderdaad nieuw hier en moet nog even wennen hoe het werkt hier.

Groet,
Theo

Keyser Suze
17-09-13, 12:57
Ah oke, dan mijn excuses voor het off-topic bericht.

ben inderdaad nieuw hier en moet nog even wennen hoe het werkt hier.

Groet,
Theo

Nou, iedereen is aardig en ik ben de zeikneus, dat is ongeveer de kern. En als ik je kan helpen doe ik dat graag.

phtvs
17-09-13, 15:03
Nou, iedereen is aardig en ik ben de zeikneus, dat is ongeveer de kern. En als ik je kan helpen doe ik dat graag.

nah dat zeikneus valt volgens mij erg mee :p

Om je topic niet verder te vervuilen heb ik even een pm gestuurd.

Groet,
Theo

CrossbowClan
17-09-13, 15:41
Veel suc6 ermee @tijgertje 19. :D

CrossbowClan
17-09-13, 15:44

Je kunt er ook zo heeerlijk bovenop springen... ga zo door, ik heb weer flink gelachen. ;)