Ga naar inhoud
GENEGEERD

Alarmdienst gaat mensen werven


Paratoi

Aanbevolen berichten

'De Landelijke SOS Alarm Hulpdienst gaat de komende maanden vrijwilligers werven die eerste hulp kunnen verlenen bij een ongeluk of andere calamiteit in hun directe omgeving. Als zich 20.000 hulpverleners hebben aangemeld, wil de hulpdienst daadwerkelijk van start gaan'.

 

Zie verder:http://nos.nl/artikel/555826-alarmdienst-gaat-mensen-werven.html

en http://www.helplevensredden.nl/

 

Ik ga mezelf hiervoor aanmelden. Ben in het bezit van een geldig EHBO diploma, AED aantekening en een geldig BHV certificaat. Zowel mijn medemens in nood hebben als ik hebben hier belang bij. Als slachtoffer wordt de kans op overleven groter en als hulpverlener krijg je meer veld/praktijkervaring. Win win, of niet?

Wie deelt deze mening? Graag een eerlijk antwoord.

 

Groet,

Paratoi

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mmm @Paratoi

 

Ik kan (nog) geen voorwaarden vinden.

Ziet er goed uit en heel misschien meld ik me ook wel.

 

Het enige wat mij tegen zou kunnen houden is dat als er een (mini) SHTF komt dat je misschien wel mee MOET helpen?

Misschien is het ver gezocht, maar ik wil mn eigen gezin en famillie redden i.p.v. dat ik verplicht ''vreemden'' moet helpen.

 

Begrijp me niet verkeerd, het is een mooi plan, maar nogmaals wil ik niet aan verplichtingen vastzitten

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...