Ga naar inhoud
GENEGEERD

Recommended Sites (voor een regenachtige zondag)


Tom

Aanbevolen berichten

Als u denkt alles is gedaan of het is lekker thuis zit weer met een boekie in een hoekie dan is het ook erg leuk of moet ik zeggen nuttig om eens te gaan lezen over andere preppers site's.

 

Kom je natuurlijk in de VS tercht alles in het engels, maar voor degene die dit niet helemaal kan volgen gewoon Google toolbar installeren met automatisch vertalen in alle talen, behalve Fries, Gronings of Limburgs.

 

Dus klik op de Recommended Sites en daar heeft u lekker veel leesvoer voor een regenachtige zondag.

 

zie net dat je ook anders sites kunt aanmelden, mischien........:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
En omdat iedereen zo aardig voor me is een toetje met slagroom op preppersite- gebied de link is een soort verzamel-link met de nieuwste berichten uit gans de Amerikaanse preppers wereld en onderaan de site de wereld aan site's en ondertussen twitteren dat het een lieve lust is

 

Hierkomtieeeeeeeeeeee

 

http://www.prepperwebsite.com/

 

Typisch Amerikaans, maar er staan zeker nuttige dingen tussen. Ik ben nu even de blog van 'The Hairy Herbalist' aan het lezen. Aan zijn foto te zien masseert hij zijn wenkbrauwen elke ochtend rechtsdraaiend in met Pokon. Heel inspirerend. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...