Ga naar inhoud
GENEGEERD

Messencollectie


joepen

Aanbevolen berichten

Ik zat mijn messen schoontemaken zoals ik maandelijks doe. en wat rond te neuzen op preppers.nl en ik zag dat nog niemand hun messencollectie gepost heeft. meschien zit er een reden achter meschien ook niet maar hier post ik mijn collectie (niet zo groot ben ook nog maar 15 maar krijg er binnenkort 2 bij) ik hoop veel van jullie collectie te zien zo niet helaas dan.image.jpg.252db1caa34148881c91f4bdb1a4f189.jpgimage.jpg.252db1caa34148881c91f4bdb1a4f189.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien.

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien.

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden.

 

Grrr. ik haat het als anderen gelijk hebben hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr. ik haat het als anderen gelijk hebben hahahaha

 

Sorry, Maar nee.

 

Deze beginnende prepper is trots op zijn werktuig en wil dat graag laten zien. Hier zit totaal geen kwaad in.

 

Als ik mijn steeksleutels en schroevendraaiers ga posten omdat dat zo'n mooie set is zou er ook geen probleem zijn. Je kan er echter hetzelfde mee bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, Maar nee.

 

Deze beginnende prepper is trots op zijn werktuig en wil dat graag laten zien. Hier zit totaal geen kwaad in.

 

Als ik mijn steeksleutels en schroevendraaiers ga posten omdat dat zo'n mooie set is zou er ook geen probleem zijn. Je kan er echter hetzelfde mee bereiken.

 

Dat is niet mijn punt, lees dit http://preppers.nl/forum/threads/6356-Verzoek-tv-programma-BNN topic maar eens door (neem de tijd, het wordt steeds leuker!) dan snap je wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lekker: een mes is geen wapen, een mes is een stuk gereedschap. Ik denk dat je dat naar de onnozele massa moet uitdragen. En ik denk dat dat nodig is ook. Had laatst mijn Leatherman bij me op een klus. Begint er een te blaten dat die illegaal is...(O...M...G...)

@joepen: mooie hobby he? Er al eens aan gedacht om zelf een mes te gaan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien.

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden.

 

Waar zie jij wapens?

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien.

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden.

 

0,0 problemen met die puddingbuks, of bowiemes. 100% problemen met de uitspraak "wij preppers kunnen defensie aan" en ik kan naar niet te veel over zeggen enz.

 

Daar zat de weerstand vooral, tja en dat hij met zn helm op en verboden wapen op tv wil stoer doen, kwam er nog eens bij.

 

 

Hele andere discussie lijkt mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...