Ga naar inhoud
GENEGEERD

D.I.Y fuel-burner/hobostove


Gast ancestral-viking

Aanbevolen berichten

Gast ancestral-viking

iedereen kent de hobo stove wel gemaakt van een conservenblik ,je stopt er hout / brandstof in en je kan er op koken,

de meeste mensen en de ultra light packers kennen de soda can fuel burner ook wel , gemaakt van 2 blikjes heineken,DRpepper,pepsi cola etc.

 

op een water koude regenachtige dag in de woods , na een flinke dag in de weer te zijn kreeg ik trek in een kopje noodles ,

echter alles in mijn omgeving was doorweekt van het vocht , alles wat ik ook probeerde :birchbark,cottonballs en vaseline,kranten , een theelichtje, mijn vuurtje ging na veel roken en blazen uit!!!

 

mijn vingers stonden krom ik was aan het rillen van de kou , mijn maag knorde als een wild zwijntje :eek: , verd.......me wat had ik een honger ik had nog een hobo stove in mijn uitrusting , echter daar had ik hout voor nodig (had geen esbit) en een fuel-burner met wat spiritus , ik heb deze 2 gecombineerd en binnen 10 minuten zat ik aan een heerlijke kom met chicken spicy noodles :D

 

hobofuelstove.jpg.7388c928ade80c5dccbdb9108402fccd.jpg

 

zo zien jullie maar die hobo,s en ultra light packers zijn zo gek nog niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...