Ga naar inhoud
GENEGEERD

EHBO kaartjes


Aanbevolen berichten

Deze kwam ik een poosje terug tegen . Het zijn EHBO kaartjes (pleisterkaart, shockkaart Hypokaart ed )

, wellicht dat iemand er ook interesse in heeft . In hoeverre ze medisch correct zijn weet ik niet misschien dat @Keyser Suze

daar wat over kan zeggen , maar de pleisterkaart is in ieder geval handig :rolleyes:

http://www.ikehbo.nl/downloads/download-eerste-hulp.php

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Wafels - de kaartjes zijn wel correct, overzichtelijk. In alle gevallen wel wat beperkt qua handelen (behalve de pleisters). Maar dat is nou net de clou.....herkenning is mooi als je 112 kunt bellen. Post-SHTF zou er onder aan de kaartjes over shock, hyperglycaemie en beroerte een denkbeeldig tekstje kunnen komen met: en nu heel hard bidden. Voor de atheïsten: bedenk een vredig einde en verzorg dat indien mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keyser Suze dank voor uw uitleg :cool: nu geloof ik niet dat ook al zou de tekst beter zijn dat mijn kennis groot genoeg zou zijn om iemand die zoiets had te helpen

dus zou het inderdaad bij bidden blijven ;) maar de pleisterkaart is toch interessant en voor een niet shtf tijd zijn die andere misschien toch een life-safer

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keyser Suze dank voor uw uitleg :cool: nu geloof ik niet dat ook al zou de tekst beter zijn dat mijn kennis groot genoeg zou zijn om iemand die zoiets had te helpen dus zou het inderdaad bij bidden blijven ;) maar de pleisterkaart is toch interessant en voor een niet shtf tijd zijn die andere misschien toch een life-safer

gr will

 

Helemaal correct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...