Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn nieuw speeltje


Flos

Aanbevolen berichten

Ik mocht hem eigenlijk al een week of zes geleden ophalen maar door andere activiteiten was het er nog niet van gekomen .

Een paar weken terug aan de praat geslagen met een oude vriend waar ik vroeger het een en het ander voor gedaan heb gratis . Nu zij hij Geert je hebt nog wat tegoed van mij . Met wat kan ik jou een plezier doen . Zo als bijna altijd trek ik mijn schouders op en zeg ik ben snel tevreden . Wel zegt hij dan ik weet wat staan die misschien past in jou levensstijl . Ik koop het en jij mag het hebben . Op voorwaarde als hij ooit klaar is ik er ook eens mag mee rond toeren . Ik nog steeds benieuwd wat het was . Dus gisteren avond telefoon gekregen of ik tijd had vandaag om het op te halen . Nog steeds niet wetend wat het was . Om 13.00 u stond mijn oude vriend aan de voordeur . Met twee auto's zijn we naar de andere kant van de gemeente gereden . En daar stond hij dan . Een romp van een oude speedboot . Op een dubbel as trailer . De romp is uit polyester . Er is nog een hoop werk aan . Maar het is altijd al een droom geweest een boot te bouwen . En nu kreeg ik zomaar de beginsels .

20140320_140350.jpg.93cd364ad755c62505aa05eaa6975938.jpg

20140320_140405.jpg.baa1eabb4d71082c52f7af5e221489d4.jpg

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Heb net een gekeken wat er zoal in lag . Naast veel bladeren 5 triplex platen nog net goed voor in de kachel . Een halve stuurinrichting de gas hendel een hele hoop kabels elektrische en andere een stoeltje een benzine tank en een stuur .

Nu vraag ik mij af hoe zo een voertuig (boot ) mag heten bij een prepper . BOB ( bug out boot ) is reeds bezet . BOV ( bug out vaartuig ) ook . Als een schip zie ik het niet BOS . Klinkt dat ook niet wat raar . :D .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Heb net een gekeken wat er zoal in lag . Naast veel bladeren 5 triplex platen nog net goed voor in de kachel . Een halve stuurinrichting de gas hendel een hele hoop kabels elektrische en andere een stoeltje een benzine tank en een stuur .

Nu vraag ik mij af hoe zo een voertuig (boot ) mag heten bij een prepper . BOB ( bug out boot ) is reeds bezet . BOV ( bug out vaartuig ) ook . Als een schip zie ik het niet BOS . Klinkt dat ook niet wat raar . :D .

 

Geert

 

Bug Out BOot = BOBO (het waterkonijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert, dat wordt de eerste speedboot met een houtkachel dan.:p Gefeliciteerd.

 

Komt er een buitenboord motor op of is het inboard? Ik kan het net niet zien op de foto's.

 

Het was ooit een speedboot met buitenboordmotor . Maar mijn eerste plan ( nog niet op papier ) is er een traag varende boot van te maken met een stuurkabine er op . Ga eens kijken voor een binnenboord motor een diesel . Maar of dit haalbaar is weet ik nog niet . Verband uitballansering . En maak je geen zorgen tegen SC Nunspeet is jou kachel klaar die neem ik dan mee .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...