Bekijk Poll Resultaten: Waardoor zal in 2012 de wereld veranderen?

Stemmers
8. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Einde Maya kalender op 21 december 2012

3 37,50%
  • Voorspelling van Nostradamus over 2012

0 0%
  • Poolverschuivingen en meer volgens de Hopi-Indianen over 2012

2 25,00%
  • Galactische Ďalignmentí in 2012: unieke omstandigheden in De Melkweg

1 12,50%
  • Gaat Planeet X (of Nibiru) ons (bijna) rammen in 2012?

0 0%
  • Uitbarsting van supervulkaan Yellowstone Park in 2012?

2 25,00%
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Einde in 2012?

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012

Einde in 2012?

Stel je voor dat 2012 het einde zou betekenen voor de wereld zoals we hem nu kennen. Waardoor zou dat komen?

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ik wilde stemmen op het vallen van de euro, de ondergang van de dollar en het klappen van het kapitalisme, maar die staan er als optie niet bij

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsFX Bekijk Berichten
    Ik wilde stemmen op het vallen van de euro, de ondergang van de dollar en het klappen van het kapitalisme, maar die staan er als optie niet bij
    Dat wordt de volgende poll, wanneer denk je dat het kapitalisme klapt Deze poll is meer gericht op fysieke gebeurtenissen.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Na het zien van de film 2012 kies ik voor de vulkaan in Yellowstone national park. Als prepper zit je daar niet goed, als je de film mag geloven. Affijn, ik denk natuurlijk niet dat de film precies laat zien hoe het gaat, maar er zitten wel een paar interessante dingen in. Zoals die moderne arken. Ik heb ook wel eens gedacht om m'n huis te verkopen en een zeewaardige boot te kopen (ik kan niet eens varen, maar dat terzijde) want when the shit hits te fan lijkt het me best safe om met een flinke voorraad voedsel, diesel en een hengel en mijn gezinnetje op zee rond te dopperen en naar Spanje of Portugal ofzo af te zakken. Daar zit je denk ik dan een stuk beter dan in Nederland!

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Donder en bliksem! Ik geloof niet in het einde van welke wereld dan ook, maar wel in een drastische omkering. Die gaan we hoe dan ook tegemoet. Hebzucht is het leidend thema als oorzaak. Ik denk dan ook dat de grootste veranderingen gaan ontstaan door de aardbol die van zich laat horen (donder en bliksem :-) waardoor we ons nog meer bewust worden dat we deze niet ongestraft kunnen plunderen. Hetzelfde geldt voor de economie: hebzucht ten koste van anderen zal steeds minder kunnen voortbestaan. En daar is een misschien wel geintensiveerde crisis op mondiaal niveau voor nodig.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ecoprepper Bekijk Berichten
    Donder en bliksem! Ik geloof niet in het einde van welke wereld dan ook, maar wel in een drastische omkering. Die gaan we hoe dan ook tegemoet. Hebzucht is het leidend thema als oorzaak. Ik denk dan ook dat de grootste veranderingen gaan ontstaan door de aardbol die van zich laat horen (donder en bliksem :-) waardoor we ons nog meer bewust worden dat we deze niet ongestraft kunnen plunderen. Hetzelfde geldt voor de economie: hebzucht ten koste van anderen zal steeds minder kunnen voortbestaan. En daar is een misschien wel geintensiveerde crisis op mondiaal niveau voor nodig.
    De wereld zelf vind haar balans wel weer, zelfs wanneer we haar verzuren, leeg roven en de polen omdraaien. Kan zijn dat de balans nog een jaartje of 10 a 20 miljard jaar op zich laat wachten, maar dat zal haar vast niet uitmaken ;-) Als prepper maak ik mij daarom meer zorgen om m'n dierbaren en mijzelf - dat wij maar rustig op ons voorraadje kunnen knabbelen als de SHTF en terwijl de rest van de maatschappij elkaar de harses in mept haha

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ach ja, zo kan je t ook bekijken, iets luchtiger

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Als de Spanjaarden de Maya's niet hadden uitgeroeid hadden ze de kalender wťl af kunnen maken...iemand daar al aan gedacht

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Zojuist volgend filmpje van mijn Youtube abonnement binnen gekregen (NASA Bonks Wacky 2012 Claims): http://www.youtube.com/watch?v=OvWYzIaQ6is
    Laatst gewijzigd door Rothbard; 08-03-12 om 17:12.

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Mooi filmpje LvM dat weer veel in perspectief brengt.
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

Forum Rechten