Pagina 34 van de 39 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 382
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door White Eagle Bekijk Berichten
    Soms wel ja. Ze hebben ook een digitale "glossy" waar ook nogal een wat smerigs in staat. 1x voorbij zien komen. Walgelijk.

Toevoeging, uit de link van KS:

"By now, it’s probably safe to say that pretty much anyone who follows current events has seen at least one ISIS propaganda video. What began with clips of “Jihadi John” beheading Western journalists quickly escalated to footage of obscenely graphic executions. " http://www.zerohedge.com/news/2015-1...us-russia-brin
    ik heb een aantal ISIS propaganda filmpjes gezien, maar niet ťťn ervan met daadwerkelijk een onthoofding of iets dergelijks. heb er nogal vraagtekens bij.....

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Een blauw met groene planeet die steeds bruiner wordt
    [MENTION=4119]nu even niet[/MENTION]
    Het hangt denk ik ook af van je definitie van propaganda. Ze zullen verschillende soorten propaganda gebruiken maar hun marketingmachine is behoorlijk gelikt. De genoemde executiefilmpjes heb ik zelf niet gezien omdat ik dat niet wil maar ik weet van anderen dat ze er wel degelijk zijn en ook gepaard gaan met propaganda voor IS.
    De glossy heb ik ooit gedownload. Weet niet of ik hem nog heb en of hij dan Łberhaupt geupload mag worden. Daar staat tussen alle mooie verhalen absoluut een onthoofding in.
    Onlangs werd via de chat van Anonymous Parijs ook een filmpje gedeeld. Heb ik wederom niet bekeken ivm "very graphic content".
    Goed om vraagtekens te zetten maar ze pakken hun propaganda zeer professioneel aan. Zoals elke marketeer zullen ze dat doelgroepgericht doen. Tieners en zo moet je met heldenfilmpjes binnen zien te halen en niet met bomgordels.
    En gezien de kwaliteit van sommige materialen zitten ze dat zitten niet ergens in een Syrische grot te maken.

[EDIT: De glossy heb ik niet meer. Vond hem destijds waarschijnlijk te walgelijk om te bewaren. Het was Dabiq. Ik ga ze niet allemaal bekijken om precies dat ene stukje te zoeken waar ik het over had, maar even nr 8 geopend en dan ga je al vrij snel over je nek. Die beelden heb ik liever niet op mijn netvlies.

De inhoud van de magazines die via deze link te downloaden zijn zijn zeer expliciet en ik raad gevoelige kijkers af deze te openen!

http://m.clarionproject.org/news/isl...magazine-dabiq)
    Laatst gewijzigd door White Eagle; 25-11-15 om 23:33.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu even niet Bekijk Berichten
    ik heb een aantal ISIS propaganda filmpjes gezien, maar niet ťťn ervan met daadwerkelijk een onthoofding of iets dergelijks. heb er nogal vraagtekens bij.....
    Die filmpjes ga je ook niet op YouTube vinden. Geen aanrader (extreem expliciete beelden, hier draait je maag van om!) maar die vind je hier: http://www.bestgore.com/category/execution/
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    De Russen gaan nu afweergeschut bij de Turkse grens plaatsen.
    Nu afwachten tot Rusland een Turkse straaljager uit de lucht schiet die over de grens komt.

Dan is de tussenstand 1-1
    ze hadden nog wat over wat ze niet meer kwijt konden in oekraine
    Saxon 7:2 Believe what is right
    Indeed, The Peaceful Majority Is Irrelevant !

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dubbel0 Bekijk Berichten
    ze hadden nog wat over wat ze niet meer kwijt konden in oekraine
    De VS ook

De regering-Obama kwam onlangs negatief in het nieuws toen bleek dat Amerikaanse wapens bestemd voor Syrische rebellen in handen waren gekomen van terreurgroepen. De tweet van de mediareus wijst in de richting van iets veel duisters.

In Irak gebeurde hetzelfde: veiligheidstroepen trokken zich terug uit Ramadi toen ze oog in oog stonden met ISIS-strijders. Tientallen Amerikaanse legervoertuigen, waaronder tanks, vielen vervolgens in handen van de terroristen.

http://www.wnd.com/2015/11/drudge-am...n-arming-isis/

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Ze hebben nu een echte tegenstander, Commander Major General Soleimani

Russian sources revealed on Thursday that the pilot of the Russian Su-24 jet that was shot down by Turkey over the Syrian airspace on Tuesday was rescued in an operation by Iran's globally renowned IRGC Qods Force Commander Major General Soleimani.
    http://en.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13940905000553

Het gebied waar de piloten zijn neergekomen is inmiddels zwaar gebombadeerd, alle terroristen zijn dood volgens de russen.
    https://www.rt.com/news/323578-su24-...orists-killed/
    Laatst gewijzigd door Tom; 26-11-15 om 21:13.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Je kon er op wachten. Putin neemt wraak voor het neerhalen van de SU24 bommenwerper (Het toestel stortte overigens neer in SyriŽ).
    Een Turks convooi met wapens voor de IS is op Syrisch grondgebied is nu aangevallen en vernietigd. Dit soort convooien waren er altijd wel, maar Rusland liet ze met rust om geen directe problemen met Turkije (=NAVO) te krijgen.
    Putin is kennelijk niet bang.

Turkish Prime Minister ORDERED Shoot-Down of Russian Plane; Russia has now attacked Turkish Convoy in Syria - 7 dead - Turkey says "Act of War!"
    SchlamStoneDolan | Nov 26, 2015

The Prime Minister of Turkey has publicly admitted personally giving the order to shoot down the Russian military aircraft.
    In response, just about one hour ago, Russian air forces attacked a Turkish convoy in Syria, killing at least seven Turks and injuring more than ten others.
    Turkey claims the truck convoy was a "relief Convoy" and says Russia has committed "an act of war."
    Happy Thanksgiving. Welcome to World War 3.

Russia Strikes Back! At Least 20 Turkish Trucks Carrying Weapons for Terrorists Bombed
    Posted by EU Times on Nov 26th, 2015

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vheeswijk Bekijk Berichten
    Je kon er op wachten. Putin neemt wraak voor het neerhalen van de SU24 bommenwerper (Het toestel stortte overigens neer in SyriŽ).
    Een Turks convooi met wapens voor de IS is op Syrisch grondgebied is nu aangevallen en vernietigd. Dit soort convooien waren er altijd wel, maar Rusland liet ze met rust om geen directe problemen met Turkije (=NAVO) te krijgen.
    Putin is kennelijk niet bang.

Turkish Prime Minister ORDERED Shoot-Down of Russian Plane; Russia has now attacked Turkish Convoy in Syria - 7 dead - Turkey says "Act of War!"
    SchlamStoneDolan | Nov 26, 2015

The Prime Minister of Turkey has publicly admitted personally giving the order to shoot down the Russian military aircraft.
    In response, just about one hour ago, Russian air forces attacked a Turkish convoy in Syria, killing at least seven Turks and injuring more than ten others.
    Turkey claims the truck convoy was a "relief Convoy" and says Russia has committed "an act of war."
    Happy Thanksgiving. Welcome to World War 3.

Russia Strikes Back! At Least 20 Turkish Trucks Carrying Weapons for Terrorists Bombed
    Posted by EU Times on Nov 26th, 2015
    Anderen spreken van een aanval op een konvooi met hulpgoederen: http://mashable.com/2015/11/25/airst.../#Kw1gkFA1imqV
    Assad heeft Turkije meermaals gewaarschuwd Syrisch grondgebied niet te betreden, dus dit zou idd gewoon het 'wraakmomentje' van Rusland kunnen zijn, want echt terugslaan oid is nu niet zo handig. Terug pesten tussen landjes lijkt het meer op.

Zelfs definitieve bevestiging dat het de Russen waren is er nog niet, aangezien er ook veel troepen van Assad in dat gebied opereren op dit moment. De IHH Humanitarian Relief Foundation zegt dat het de Russen zijn.

Wat er precies in het konvooi heeft gezeten, tja, de een zegt meteen wapens voor IS, de ander zegt hulpgoederen voor SyriŽrs, 't is maar op welke site je kijkt.
    Laatst gewijzigd door Raycoupe; 26-11-15 om 23:53.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Hulpgoederen, ziekenhuizen, burgers, steden waar helemaal geen IS is....worden de hele tijd gebombardeerd. Is het niet door Assad's leger dan wel door IS, en sinds kort ook door de Russen.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Turkije wat hulpgoederen naar Syrie stuurt, gelooft men het zelf

De NAVO bombardeert helemaal niets, ze schijnen de bommen op een leeg veld te hebben afgegooit voordat Rusland er actief was.
    Vandaar dat ISIS nog steeds bestaat
    Laatst gewijzigd door doom; 27-11-15 om 00:58.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 58
    Laatste Bericht: 16-09-15, 14:28
  2. Dat IS of ISIS gebeuren....
    Door Jšrv in forum Koffiecorner
    Reacties: 36
    Laatste Bericht: 07-09-15, 10:35
  3. ISIS release new gold coins
    Door Dreutel in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 31-08-15, 08:41
  4. Reacties: 18