Ga naar inhoud
GENEGEERD

Soulra Boost Turbine 4000 mAh Black - Noodlader met hendel


Survival Mode

Aanbevolen berichten

Er zijn nogal wat packs, maar deze is wel met hendel en dat maakt het speciaal. Iemand ervaring met deze of een gelijkaardige? Kostprijs is €60.

 

Soulra Boost Turbine 4000: altijd voorzien van stroom

Met de Soulra Boost Turbine 4000 ben je altijd voorzien van stroom. De noodlader heeft een accucapaciteit van 4000 mAh, dat voldoende is om een smartphone voldoende op te laden. Laad de Soulra Boost Turbine 4000 via MicroUSB op en gebruik de USB-poort om andere apparaten van stroom te voorzien. Via handige LED-indicatielampjes houd je bij hoeveel capaciteit de Boost Turbine 4000 nog over heeft. Heb je onvoldoende stroom? Gebruik dan de handgreep om de Boost Turbine 4000 handmatig op te winden. Eén minuut draaien levert je al voldoende stroom op om een telefoongesprek van een aantal minuten te voeren. De Soulra Boost Turbine 4000 is licht van gewicht en neem je gemakkelijk met je mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In het reclamefilmpje heeft hij het over 1000 en 2000mAh uitvoeringen. Hij is er ook al in een 4000mAh uitvoering?

 

Ben benieuwd hoe lang je moet draaien voordat je die vol hebt.

Voor een ledlampje is het goed te doen, die gebruiken weinig, van die opdraailampjes heb ik al een hoop plezier gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe

 

Het is niet de bedoeling dat je dat ding gaat opladen enkel door de hendel te gebruiken, zoals ze zelf aangeven in de handleiding. Volgens mij kan het wel, maar zal het een eeuw duren.

 

http://www.soulracorp.com/sites/default/files/BoostTurbine%204000%20-%20Soulra_Manual_BoostTurbine4000_081413_lowres_0.pdf

 

Note: It is not recommended to fully charge the BoostTurbine battery using only dynamo

power due to the time required on the user’s part. It is much more efficient and quicker

to charge with a USB cable. The dynamo is meant to provide some additional power

whenever the user needs it. At the recommended dynamo rotation speed, depending

on the smartphone model and settings, 1 minute of cranking should generate enough

power for 4 minutes of talk time and a few critical texts.*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe

 

Het is niet de bedoeling dat je dat ding gaat opladen enkel door de hendel te gebruiken, zoals ze zelf aangeven in de handleiding. Volgens mij kan het wel, maar zal het een eeuw duren.

 

http://www.soulracorp.com/sites/default/files/BoostTurbine%204000%20-%20Soulra_Manual_BoostTurbine4000_081413_lowres_0.pdf

 

Note: It is not recommended to fully charge the BoostTurbine battery using only dynamo

power due to the time required on the user’s part. It is much more efficient and quicker

to charge with a USB cable. The dynamo is meant to provide some additional power

whenever the user needs it. At the recommended dynamo rotation speed, depending

on the smartphone model and settings, 1 minute of cranking should generate enough

power for 4 minutes of talk time and a few critical texts.*

 

Dan is het voor mij een te duur speeltje voor wat het kan.

Als hij leeg is net als een gewone reserve accu, heb je er nog maar heel weinig aan, ook omdat hij nogal geluid maakt tijdens het laden, stiekem gaat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je een smartphone nodig tijdens SHTF ? Ik heb er zelfs nu nog geen nodig.

 

Informatie tijdens een noodgeval is meestal belangrijk en een smartphone is gewoon een mini-laptop geworden waar je alles kan op vinden. Op het einde van de wereld na gaan die dingen ook gewoon werken, zelfs bij een massale ramp. Technologie gebruiken zonder er een slaaf van te worden is de boodschap.

 

Prijsmatig kosten die dingen niet echt veel meer, de schermen zijn groter geworden en ze zijn snel. Een smartphone lijkt me niet de beste keuze, beter is een phablet en dat is wat mijn volgende 'smartphone' zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...