Resultaten 1 tot 8 van de 8
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013

Soulra Boost Turbine 4000 mAh Black - Noodlader met hendel

Er zijn nogal wat packs, maar deze is wel met hendel en dat maakt het speciaal. Iemand ervaring met deze of een gelijkaardige? Kostprijs is €60.

Soulra Boost Turbine 4000: altijd voorzien van stroom
    Met de Soulra Boost Turbine 4000 ben je altijd voorzien van stroom. De noodlader heeft een accucapaciteit van 4000 mAh, dat voldoende is om een smartphone voldoende op te laden. Laad de Soulra Boost Turbine 4000 via MicroUSB op en gebruik de USB-poort om andere apparaten van stroom te voorzien. Via handige LED-indicatielampjes houd je bij hoeveel capaciteit de Boost Turbine 4000 nog over heeft. Heb je onvoldoende stroom? Gebruik dan de handgreep om de Boost Turbine 4000 handmatig op te winden. Eťn minuut draaien levert je al voldoende stroom op om een telefoongesprek van een aantal minuten te voeren. De Soulra Boost Turbine 4000 is licht van gewicht en neem je gemakkelijk met je mee.

Laatst gewijzigd door Survival Mode; 14-06-14 om 20:51. Reden: Andere Vid: 4000 ipv oude 1000

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    In het reclamefilmpje heeft hij het over 1000 en 2000mAh uitvoeringen. Hij is er ook al in een 4000mAh uitvoering?

Ben benieuwd hoe lang je moet draaien voordat je die vol hebt.
    Voor een ledlampje is het goed te doen, die gebruiken weinig, van die opdraailampjes heb ik al een hoop plezier gehad.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    [MENTION=1609]Raycoupe[/MENTION] Ja, heb de oude video vervangen door een nieuwe, dus de 4000.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    [MENTION=1609]Raycoupe[/MENTION]

Het is niet de bedoeling dat je dat ding gaat opladen enkel door de hendel te gebruiken, zoals ze zelf aangeven in de handleiding. Volgens mij kan het wel, maar zal het een eeuw duren.

http://www.soulracorp.com/sites/defa...3_lowres_0.pdf

Note: It is not recommended to fully charge the BoostTurbine battery using only dynamo
    power due to the time required on the user’s part. It is much more efficient and quicker
    to charge with a USB cable. The dynamo is meant to provide some additional power
    whenever the user needs it. At the recommended dynamo rotation speed, depending
    on the smartphone model and settings, 1 minute of cranking should generate enough
    power for 4 minutes of talk time and a few critical texts.*
    Laatst gewijzigd door Survival Mode; 14-06-14 om 21:00.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Survival Mode Bekijk Berichten
    @Raycoupe

Het is niet de bedoeling dat je dat ding gaat opladen enkel door de hendel te gebruiken, zoals ze zelf aangeven in de handleiding. Volgens mij kan het wel, maar zal het een eeuw duren.

http://www.soulracorp.com/sites/defa...3_lowres_0.pdf

Note: It is not recommended to fully charge the BoostTurbine battery using only dynamo
    power due to the time required on the userís part. It is much more efficient and quicker
    to charge with a USB cable. The dynamo is meant to provide some additional power
    whenever the user needs it. At the recommended dynamo rotation speed, depending
    on the smartphone model and settings, 1 minute of cranking should generate enough
    power for 4 minutes of talk time and a few critical texts.*
    Dan is het voor mij een te duur speeltje voor wat het kan.
    Als hij leeg is net als een gewone reserve accu, heb je er nog maar heel weinig aan, ook omdat hij nogal geluid maakt tijdens het laden, stiekem gaat niet.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    En heb je een smartphone nodig tijdens SHTF ? Ik heb er zelfs nu nog geen nodig.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lewieke Bekijk Berichten
    En heb je een smartphone nodig tijdens SHTF ? Ik heb er zelfs nu nog geen nodig.
    Afhankelijk wat voor SHTF scenario zich voltrekt kan een smartphone handig blijken.
    "Nemo Me Impune Lacessit"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Goud hebben is dan leuk, lood afschieten is beter...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Het is altijd fucking siesta
    motus flamma humida saltus

LANGDURIG AFWEZIG.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lewieke Bekijk Berichten
    Informatie tijdens een noodgeval is meestal belangrijk en een smartphone is gewoon een mini-laptop geworden waar je alles kan op vinden. Op het einde van de wereld na gaan die dingen ook gewoon werken, zelfs bij een massale ramp. Technologie gebruiken zonder er een slaaf van te worden is de boodschap.

Prijsmatig kosten die dingen niet echt veel meer, de schermen zijn groter geworden en ze zijn snel. Een smartphone lijkt me niet de beste keuze, beter is een phablet en dat is wat mijn volgende 'smartphone' zal zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

1. 4000
    Door 12gauge in forum Koffiecorner
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 04-05-14, 02:49
  2. Kleine verticale wind turbine
    Door hamster in forum Do it yourself (DIY)
    Reacties: 27
    Laatste Bericht: 24-01-14, 11:33
  3. Schroefmachine als wind turbine?
    Door hamster in forum Survival Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 22-01-14, 01:46
  4. 4000?
    Door Heksenboot in forum Koffiecorner
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 30-04-13, 08:26
  5. Prostaat boost
    Door Mrsjones in forum Gezondheid, medisch en verzorging