Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Reviewer gezocht] Handboek voedsel drogen


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Wie zouden we blij kunnen maken met dit boek en daarover een uitgebreide review willen schrijven. We gaan dit boek ook opnemen in de prepshop.

 

Specificaties boek:

Aantal pagina's: 168

paperback

meer dan 100 beproefde recepten met veel foto's

gewicht: 600 gram

Hoogte: 210 mm

Breedte: 180 mm

ISBN-NUMMER : 9789082235401

EAN : 9789082235401

Uitgever:

WECKENonline G.C.V. (BE)

website: http://www.WECKENonline.com

email: info@WECKENonline.com

 

 

Het boek past perfect in meerdere segmenten

Biologisch, duurzaam, gezond, moestuinbezitters, vegetarisch, diabetici, backpackers, glutenvrij, afvallen, preppen, raw food, superfoods en besparen op gezinsuitgaven.

 

 

Voor meer informatie kan je ook de website: http://www.weckenonline.eu bezoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
weet niet of ik mij hiervoor aan kan melden maar dit lijkt mij erg leuk om te doen:) ik heb geen speciale apparaten dus ik weet niet of dit een vereiste is?

 

maar het lijkt mij erg leuk om te doen:)

 

mvg, MP

 

Het is een handleiding voor een voedseldroger.

Ik heb er nog een staan, die je mag hebben (tegen verzendkosten). Een electrische.

@Mr. Gold , MP wil graag aan de slag met het boek. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik denk aan @lewieke. Die is al ver in het "onafhankelijk" leven proces. Ook heeft hij heel duidelijke commentaren. Zie ook zijn diverse topics. Eventueel met de droger van @Heksenboot.

 

Zie zijn draadjes beginnend met Werken aan: http://preppers.nl/forum/search.php?searchid=2152248

 

De keuze wie de review doet, is aan Mr. Gold.

 

Mijn droger gaat naar MP. Een beginnende prepper, die juist hiervan kan leren en zelf niet zo gauw zoiets kan aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een droger had zou ik wel een review willen schrijven. Maar nu gun ik het een ander. Maar als ik de plaatjes van het boek zie loopt het water me al in de mond. Ik stel daarom voor dat de reviewer wat te proeven mee neemt naar de sc :cool:

 

De droger van @Heksenboot komt bij mij binnenkort aan dus daarvan neem ik sowieso wat homegrown and dried hapjes mee boek of geen boek:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil dit boek graag reviewen. sinds een half jaar hebben wij de excalibur droogoven en zijn lekker aan het experiment. boek met ideeen is altijd nuttig. daarnaast beheer ik een faceboek groep over voedsel drogen.

 

Lijkt mij een uitstekende kandidaat om dit boek te reviewen en te testen met de droogoven :-)

 

Zou je mij een privé berichtje willen sturen met je gegevens dan maken we het meteen in orde voor je. Bedankt, ben erg benieuwd ernaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...