Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Haal toch maar even wat extra brandstof in huis voor de houtkachel, beste mensen....
    Beter mee verlegen dan om verlegen.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    nou, ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat de EU (Brussel) de rekening wel gaat betalen, natuurlijk onder de voorwaarden van de EU. Dan heeft de EU de regering van de Oekraine helemaal onder haar controle.
    Weer geld EU naar OekraÔne
    OekraÔne heeft opnieuw EU-geld overgemaakt gekregen. Het gaat om een bedrag aan leningen van 500 miljoen euro, maakte de Europese Commissie dinsdag bekend.

In mei kreeg OekraÔne al een eerste schijf aan leningen van 100 miljoen euro. Die termijn en deze van dinsdag maken deel uit van een pakket van in totaal 1,6 miljard euro. Deze hulp is bedoeld om de economische en financiŽle situatie in het land te herstellen.

“De uitbetaling van vandaag is opnieuw een concreet teken van Europa’s solidariteit aan de mensen van OekraÔne”, aldus Europees commissaris Olli Rehn (Economische en monetaire zaken). “Het is van vitaal belang dat OekraÔne deze mogelijkheid aanpakt om verdere stappen te nemen naar begrotingsstabiliteit, duurzame groei en jobcreatie.”

(ANP)
    http://nieuws.thepostonline.nl/2014/...-naar-oekraine

En weten jullie wat ze met dat geld hebben gedaan?? Ze hebben de soldaten hun achterstallige loon betaald, zodat ze hun landgenoten kunnen neerschieten. Onlangs kwam ik een you-tube video tegen, daarop hoorde je een soldaat tegen de cameraman/vrouw vertellen dat hij de Oekrainse regering bedankte voor het eindelijk betalen van de lonen van de soldaten, ook gaf hij een waarschuwing mee dat de regering niet weer zo met de lonen van de soldaten moest gaan klooien, want de tank die hij bestuurde kon hij ook net zo gemakkelijk de andere kant op richten.

Persoonlijk denk ik dat de regering daar bestaat uit criminelen, die er geen nacht van wakker liggen als ze gas van de EU gaan stelen. Ze geven toch Rusland op de kop.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    Explosie bij gasleiding Oekraine.
    http://www.zie.nl/video/tlazw96fu6m1

Grote explosie in gasleiding OekraÔne
    De explosie deed zich voor in de Urengoi-Pomary-Uzhgorod-gasleiding, die via het Russische SiberiŽ naar Uzhgorod in OekraÔne loopt. Er gaat Russisch gas doorheen gaat dat voor Europa is bestemd.

http://www.nu.nl/buitenland/3804805/...-oekraine.html

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amazing Dree Bekijk Berichten
    En zo is de slechte verstandhouding met de Oekraine toch de ultieme smoes voor Putin, om het gas naar t westen af te knijpen.
    Vooraf zo helemaal uitgedacht, of toevallig ?

Ik denk t 1ste, en als de Oekraine "per ongeluk" dan ook nog een aanslag op een leiding pleegt, dan is het een grote sorry van Putin naar t westen, met:
    Hier kan ik ook niets aan doen, en blijven eventuele westerse sancties eerder uit, denk ik dan zo.

Hebben die flapdrollen in Brussel ook gelijk weer de ultieme smoes naar de europese burgers: Nee, volk, hier kan Poetin niets aan doen, dus we nemen geen sancties. Gaan jullie maar bomen kappen, om te kunnen koken.
    By the way, wij hebben hier in Brussel besloten, dat het gebruik van niet goedgekeurde zaden, strafbaar word.
    Eeeeeeeek!

Dat hebben ze snel gedaan, die leiding gesaboteerd
    Laatst gewijzigd door Amazing Dree; 17-06-14 om 19:48.
    then came the lawyers and then came the rules, by Dire Straits

Samenlever

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Update:

Gasexplosie OekraÔne veroorzaakt door bom
    De explosie dinsdag van een gasleiding in het noordoosten van OekraÔne was een aanslag en is veroorzaakt door een bom.

Dat heeft de OekraÔense minister van Binnenlandse Zaken Arsen Avakov woensdag verklaard.
    ''We gaan ervan uit dat explosieven zijn geplaatst onder een blok beton waarop de gasleiding rustte en dat er twee explosies waren'', aldus de minister tijdens een bijeenkomst van de regering.

http://www.nu.nl/buitenland/3805412/...zaakt-bom.html

Zou mij niet verbazen dat er bij de reparatie opeens een splitsing in de gasleiding zit richting de Oekraine.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Tja, daar was ik al bang voor dus. Oh well..

Vergelijkbare onderwerpen

1. Wat moet er in een Bug out Bag (BoB) zitten?
    Door Mr. Gold in forum Rugzakken en tassen
    Reacties: 434
    Laatste Bericht: 19-11-15, 15:26
  2. Russische tieners zitten vast op Noordpool
    Door Wilbert in forum Koffiecorner
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 20-04-14, 07:05
  3. Griekenland komt zonder medicijnen te zitten!
    Door Dick Berts in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 80
    Laatste Bericht: 12-03-13, 20:24
  4. Zitten er al hollandse preppers in Spanje?
    Door blaster in forum Koffiecorner
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 28-02-13, 19:14
  5. Survival sites top 50 (nee, we zitten er nog niet bij)
    Door Tom in forum Preppers in de Media
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 01-02-13, 18:55

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten