Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hobo Stove Cook Stove - The Best Ever!


hamster

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@hamster mooi bedacht en gemaakt , zonder meer. Ik denk dat als je die pan zou isoleren (twee pannen in elkaar met glaswol ertussen )dat het rendement

aanzienlijk hoger zal liggen Wel slim van hem om het handvat van die koekepan af te halen zodat hij in de hobo stove past en jammer dat hij het deel van water distilleren

niet laat zien want dat is best wel interessant :cool:

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hamster mooi bedacht en gemaakt , zonder meer. Ik denk dat als je die pan zou isoleren (twee pannen in elkaar met glaswol ertussen )dat het rendement

aanzienlijk hoger zal liggen Wel slim van hem om het handvat van die koekepan af te halen zodat hij in de hobo stove past en jammer dat hij het deel van water distilleren

niet laat zien want dat is best wel interessant :cool: @CrossbowClan '' hobo stove '' verwijst naar dit soort kacheltjes gemaakt van blikken bussen , maar als je soms ziet wat er bij de vuilnis ligt dan kun je dit ook wel goed rekenen denk ik

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad hoeveel pannen worden er niet weggooit omdat de handels stuk zijn?

@hamster mooi bedacht en gemaakt , zonder meer. Ik denk dat als je die pan zou isoleren (twee pannen in elkaar met glaswol ertussen )dat het rendement

aanzienlijk hoger zal liggen Wel slim van hem om het handvat van die koekepan af te halen zodat hij in de hobo stove past en jammer dat hij het deel van water distilleren

niet laat zien want dat is best wel interessant :cool: @CrossbowClan '' hobo stove '' verwijst naar dit soort kacheltjes gemaakt van blikken bussen , maar als je soms ziet wat er bij de vuilnis ligt dan kun je dit ook wel goed rekenen denk ik

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

snijbrander? waarom dat? volgens mij alleen een boormachine met boren een ijzerzaagje in een decopeermachine en een vijl daarmee moet het lukken

Het is een beetje lastig maken, omdat je volgens mij een snijbrander nodig hebt maar wel een uitstekelijk idee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

snijbrander? waarom dat? volgens mij alleen een boormachine met boren een ijzerzaagje in een decopeermachine en een vijl daarmee moet het lukken

@FincaInSpanje wat @hamster zegt , waarbij je kan kiezen om of allemaal gaatjes rondom de snijlijn te boren of enkel in de hoeken en dan met het ijzerzaagje verdxer uitzagen . Zelfs met een hamer en een scherp beiteltje zou het nog moeten kunnen want het mag dan RVS zijn veelal is het erg dun materiaal (wel dan de pan op een blok hout leggen ) maar makkelijker is gaatjes boren en zagen en desnoods netjes maken met een vijl . @hamster als je zoekt op water distiller kom je dit wel tegen ,(vaak wordt dan een druk kookpan gebruikt als vat )

dat men in het deksel van een pan een opening maakt met een doorvoer waar je een slang op aan kunt sluiten ,

maar ik vond het mooi dat die man het zo bij deze hobo stove erbij had gedaan als extra

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je zoekt op water distiller kom je dit wel tegen ,(vaak wordt dan een druk kookpan gebruikt als vat )

dat men in het deksel van een pan een opening maakt met een doorvoer waar je een slang op aan kunt sluiten ,

maar ik vond het mooi dat die man het zo bij deze hobo stove erbij had gedaan als extra

gr will

 

dat weet ik @Wafels maar ik bedoelde of er een filmpje was over hoe hij dat deed dan was t namelijk compleet geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...