Ga naar inhoud
GENEGEERD

HEMA waterproof travel bag 10 L


yorgonzola

Aanbevolen berichten

N.a.v. een tip in het forum heb ik 2 HEMA waterdichte travel bags aangeschaft en uitgeprobeerd. Een korte review, en vergelijking met een andere waterdichte tas die ik gebruik, vind je hier.

 

Ik heb op verzoek een update toegevoegd aan de hand van een praktijktest door een gevulde tas enkele minuten onder water te houden.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...

Heb er inmiddels ook één gekocht. 10 liter voor kleine tripjes.

Ik heb nu op het station een paar mensen gezien met enorme Ortlieb varianten van deze tassen. Maar eh, er zit niet veel model in als ze vol zijn. Ze veranderen in een soort grote waterdichte bal met hengsels. Misschien niet erg goed ingepakt, maar toch.

Eigenlijk was van plan ook de rugtas of de weekend tas te halen, maar daar moet ik toch nog een keer over nadenken.

Toch blijf ik fan van de kleinere varianten om spullen selectief waterdicht te verpakken.

En de HEMA heeft ze nu voor een leuk prijsje ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...