Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 37
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberbeer Bekijk Berichten
    Volgens mij overal. Via de webcam op je computer, mobiel, tablet enz.(beeld), via de microfoon op computer, tablet, mobiel enz. (geluid). Informatie via datastroming (E-mail, Skype, Hotmail, websites enz.). En buiten via de beveiligingscamera's, waar je allemaal hebt gepint (supermarkt, tankstations enz.), OV(openbaarvervoer) en ga zo maar door....
    Dus als je op de WC zit met je telefoon en je veeht je kont af dan zien ze dat via de webcam wouw. Vieze Amerikanen
    Dit geeft me toch wel een geÔrriteerd gevoel als we gewoon niet meer in vrijheid leven omdat we gewoon gevolgt worden.
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    Ik ben het hier helemaal mee eens.
    Want ik vertrouw die Amerikaanse mensen niet(niet als rascime bedoelt hoor).
    Maar de Russen ook niet zo
    niet verkeerd bedoeld, maar wie is tegenwoordig nu nog wel te vertrouwen? Tegenwoordig verlinken ze je nog voor een tientje extra in de maand. De maatschappij is fucked up, je kan niemand meer vertrouwen en iedereen probeert wel iets aan je te verdienen. vertrouwen, respect, eer, dat zijn dingen die tegenwoordig vreemd zijn in de maatschappij.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    niet verkeerd bedoeld, maar wie is tegenwoordig nu nog wel te vertrouwen? Tegenwoordig verlinken ze je nog voor een tientje extra in de maand. De maatschappij is fucked up, je kan niemand meer vertrouwen en iedereen probeert wel iets aan je te verdienen. vertrouwen, respect, eer, dat zijn dingen die tegenwoordig vreemd zijn in de maatschappij.
    Ja. maar kunnen we er wat aan doen?
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    Ja. maar kunnen we er wat aan doen?
    We kunnen beginnen met er zelf niet aan meedoen?

Prep ze,
    K a n s
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    verbeter de wereld begin bij jezelf??? hahaha sorry, ik heb geen idee. ik weet alleen dat toen ik nog vertrouwen in mijn mede mens had dat ik aan alle kanten werd bedonderd, dat er misbruik van me werd gemaakt en dat ik met toren hoge schulden ben blijven zitten. Sinds ik sceptischer ben geworden en ik mijn vertrouwen heb verloren is mijn leven alleen maar verbeterd. Ik ben uit de schulden, ik heb eten in huis en sta op het punt te verhuizen naar een eengezinswoning, terwijl ik toen ik nog vertrouwen in mijn mede mens had ik meerdere malen bijna uit huis ben gezet vanwege dat vertrouwen.

Wil iemand mijn respect,vertrouwen en vriendschap dan zullen ze die moeten verdienen en zichzelf moeten bewijzen.... en ja, ik ben single. vreemd he? hahaha
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ze luisteren allemaal elkaar af, Nederland loopt ook niet achter op dat gebied hoe dat zit en waar ze dat doen daar moet je van op hoogte zijn. Als je een Logper antenne hebt of weet hoe je moet maken kan iedereen de satelliet afluisteren. En kan iedereen gebruik maken van de onveiligheid van de satellieten, dat doen hun ook zij richten het op de dicht bij zijnde satelliet en de wereld gaat open voor ze maar wij kunnen maar weinig als burgers maar weinig uitgeven aan zulke dingen. Overheden pompen miljarden in hun SIGINT of SPYOPS operaties.

Vroeger toen ik vertelde dat ik nummers hoorde op de radio geloofde niemand mij was zo beetje jaren 80/ 90, nummer stations zijn nog steeds dagelijks in de lucht voor geheime agenten in het veld. ik luister zelf ook nog steeds deze naar boodschappen, voor een onbekend zijn het blokken van 5 en wat vreemde codes maar dat is juist wat het je wilt laten geloven. Dit zijn geheime codes met verborgen boodschappen er in. Hoe wel het NIET verboden is om deze dingen te ontvangen met een HF radio, wil ik toch zeggen dat voorzichtigheid geboden is!

Hoe dat zit daar wil ik overigens niet op ingaan.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    De Amerikanen worden bang van hun eigen schaduw . Strengere controles op de luchthavens van Europese vluchten . Zouden ze iets in de gaten hebben?

Geert
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Neem nou Facebook, het is de grootste voor iedereen toegankelijke gratis spionage website in de wereld. mensen posten hun hele leven op die website en bovendien is een onwetende burger een domme burger. Voor inlichtingendiensten is het nog nooit zo makkelijk geweest heb jij wat te verbergen NEE ! ik niet want ik heb niks te vrezen dat is zo BULLSHIT en echt het domste wat ik mensen kan horen zeggen.

Facebook, whatsup, instagram, Twitter, Skype , Hotmail, BSN, OV kaart. Overheden maken gebruik van de zwakte van mensen je wordt soms bijna gedwongen om mee te doen met de vooruit gaan de techniek een van de dingen is wel geweest de OV chip kaart wat in mijn ogen een klote ding is.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    En nu is iedereen ineens verbaasd dat het al 1984 is?
    keyserpreppersuze@gmail.com

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    De Amerikanen worden bang van hun eigen schaduw . Strengere controles op de luchthavens van Europese vluchten . Zouden ze iets in de gaten hebben?

Geert
    Dat doen ze voor de werkgelegenheid te creŽren en om hogere belastingen (door "schijn"veiligheid) verder te rechtvaardigen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Wanneer is genoeg genoeg geweest?
    Door ancestral-viking in forum Binnenland
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 24-12-13, 10:48
  2. Begint Het Zo?
    Door Keyser Suze in forum Binnenland
    Reacties: 59
    Laatste Bericht: 26-11-13, 22:22
  3. Staatsbosbeheer begint met verkoop natuur
    Door Cyberbeer in forum Binnenland
    Reacties: 36