Pagina 164 van de 172 EersteEerste ... 64114154162163164165166 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.631 tot 1.640 van de 1720
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
    Allereerst de Telegraaf is geen betrouwbare bron, ik zie dat je wel vaker artikelen plaatst van deze krant en dat is ook prima... maar hou wel in je achterhoofd dat deze krant al te graag mee werkt met het naar buiten brengen van Nederlandse staatpropaganda. Denk bijvoorbeeld aan alle verschillende artikelen/aannames m.b.t. MH17 of de foto in opdracht van het OM (Volkert).

Het moet onderhand wel duidelijk zijn dat zowel Amerika als Europa al jaren bezig zijn met het demoniseren van Rusland. Het gaat hier niet om partij kiezen, het gaat om kritisch te zijn naar alle bronnen.... Dus de Telegraaf schrijft dat de USB afkomstig is van een Rus, bij een sensatie krant als deze gaan bij mij alle alarmbellen af. Dit kan een compleet verzonnen verhaal zijn..

Dus wie verspreid de propaganda? Jawel de Telegraaf
    Nou kijk, dat is dus de gein. Waarom zou de televaag liegen over een usb stick waarvan de documenten inmiddels ook online staan? Natuurlijk proberen beide kanten om de ander in verkeerd daglicht te stellen. Dat is nu precies het doel van propaganda. Ook ik zet mijn vraagtekens bij de berichtgeving van de televaag. Maar dat is meer over de toonzetting dan de betrouwbaarheid van de info die ze geven. Het is en blijft een sensatiekrant.

We leven in een tijd dat media en overheden niet te vertrouwen zijn. Feit is dat vlucht MH17 neergehaald is boven gebied wat in handen is van de rebellen. Of wij ooit de 100% waarheid zullen kennen over wat er precies gebeurd is, dat betwijfel ik. Er zal altijd propaganda de wereld in gestuurd worden. Voor nu vindt ik het scenario waarbij rebellen per vergissing een BUK op MH17 heeft afgestuurd, het meest geloofwaardige. Die rebellen hebben die BUK niet zelf even gebouwd, dat ding is afkomstig uit Rusland. De rebellen zelf zijn 'vrijwilligers' uit het Russische leger. (wordt nu zelfs al toegegeven en al is dat niet met zoveel woorden, ze doen in Syrie precies hetzelfde op het moment)
    De Russen hebben eerder valse info verspreid waardoor ze wat mij betreft ook niet meer geloofwaardig zijn.

Dit is dus mijn mening!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    En de Nederlandse regering speelt ook een vies spelletje.
    Normaal worden de blackbox opnamen na een ongeluk binnen 1 week bekend gemaakt, maar bij de MH17 wachten we nog steeds!
    Dit zegt mij genoeg.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    En de Nederlandse regering speelt ook een vies spelletje.
    Normaal worden de blackbox opnamen na een ongeluk binnen 1 week bekend gemaakt, maar bij de MH17 wachten we nog steeds!
    Dit zegt mij genoeg.
    Zolang het onderzoekt loopt, zal dat niet bekend gemaakt worden. Zoals wel vaker. Bovendien vermoed ik zo dat als die info openbaar gemaakt wordt, dat jij de eerste zal zijn die gaat roepen dat het gemanipuleerd is ;-)

Stukje propaganda of waarheid, we zullen het nooit zeker weten...........
    In de lichamen van de slachtoffers van vlucht MH17 zijn deeltjes van een Buk-raket aangetroffen.Dat zegt Vasyl Vovk,die tot juni leiding gaf aan het
    Oekraïense deel van het internationale MH17-onderzoeksteam.In augustus zei het OM al dat op de rampplek onderdelen van vermoedelijk een Buk zijn gevonden.
    http://nos.nl/teletekst#107

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Vandaag, di 6 okt, kwam het nieuws naar buiten dat er Buk deeltjes in de stoffelijke resten van de slachtoffers is gevonden. Zie ook NU.nl.

Dat zegt de voormalig leider van de Oekraïense afdeling, Vasyl Vovk, van het internationale onderzoeksteam tegen NOS. Wat moet je daar nu van vinden?
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Tja hier kun je niet veel mee, want meerdere partijen hebben een buk-installatie.

En wat als volgens de niet onpartijdige landen die het onderzoek hebben gedaan dat de raket van Rusland was, gaan we dan een Derde Wereldoorlog opstarten!?
    Nederland zal wel foei gaan roepen

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Zolang het onderzoekt loopt, zal dat niet bekend gemaakt worden. Zoals wel vaker. Bovendien vermoed ik zo dat als die info openbaar gemaakt wordt, dat jij de eerste zal zijn die gaat roepen dat het gemanipuleerd is ;-)

Stukje propaganda of waarheid, we zullen het nooit zeker weten...........

http://nos.nl/teletekst#107
    Blijkbaar denkt de media daar anders over, zij vinden het ook veeeel te lang duren!

RTL Nieuws, NOS Nieuws en de Volkskrant willen dat het ministerie van Veiligheid en Justitie meer documenten vrijgeeft over de afwikkeling van de ramp met de MH17. Ze stappen daarvoor gezamenlijk naar de rechter.

http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Rampvlu...-om-MH17.dhtml

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    Blijkbaar denkt de media daar anders over, zij vinden het ook veeeel te lang duren!

RTL Nieuws, NOS Nieuws en de Volkskrant willen dat het ministerie van Veiligheid en Justitie meer documenten vrijgeeft over de afwikkeling van de ramp met de MH17. Ze stappen daarvoor gezamenlijk naar de rechter.

http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Rampvlu...-om-MH17.dhtml
    Ach die zijn uit op sensatie over de rug van de slachtoffers. Op een gegeven moment zal er wel bekend worden wat het onderzoek heeft opgeleverd. Geduld is een schone zaak!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Ach die zijn uit op sensatie over de rug van de slachtoffers. Op een gegeven moment zal er wel bekend worden wat het onderzoek heeft opgeleverd. Geduld is een schone zaak!
    Dat het allemaal zo lang duurt, geeft mij het gevoel dat ze de bewijsvoering niet rond kunnen krijgen. Het bewijs dat het inderdaad een Bukraket betreft.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    Dat het allemaal zo lang duurt, geeft mij het gevoel dat ze de bewijsvoering niet rond kunnen krijgen. Het bewijs dat het inderdaad een Bukraket betreft.
    Of dat de Ukraine ruim de tijd hebben gekregen hun sporen uit te wissen.

Stel jezelf de volgende vraag af: welk land had er het meeste baat bij?
    George Carlin Critical Thinking https://www.youtube.com/watch?v=acLW1vFO-2Q

J.F.K. Secret Societies Speech https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs

The rabbithole for beginners https://www.youtube.com/watch?v=G_Lu_Fl6_IA

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
    Of dat de Ukraine ruim de tijd hebben gekregen hun sporen uit te wissen.

Stel jezelf de volgende vraag af: welk land had er het meeste baat bij?
    Die vraag kan je volgens mij alleen stellen als je weet welke belangen er spelen (voor én achter de schermen)

Vergelijkbare onderwerpen

1. Vliegtuig Malysian Airlines hoogstwaarschijnlijk gevonden...
    Door Communicator in forum Internationaal
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 03-12-15, 04:57
  2. Reacties: 228
    Laatste Bericht: 03-08-15, 18:22
  3. Vlucht of kijk toe bij woningoverval
    Door Cyberbeer in forum Binnenland
    Reacties: 19
    Laatste Bericht: 05-09-12, 20:53
  4. De vlucht naar het platteland
    Door Cyberbeer in forum Europa
    Reacties: 4