Pagina 149 van de 155 EersteEerste ... 4999139147148149150151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.481 tot 1.490 van de 1547
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014

[MENTION=1695]houthe[/MENTION]

DRD28
    Guest
    Naam:     12279126_1102839616416378_6287510803490787252_n.jpg
Bekeken:  515
Groote:   26,7 KB

Dit is vast langer dan 10 tekens

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houthe Bekijk Berichten
    Het is allemaal zo'n bullshit. Turkije heeft het recht zijn grondgebied te beschermen wanneer ze vrezen voor een aanval. Ze weten dat gegarandeerd de Russen niet op hun grondgebied gaan schieten dus er is nimmer een reden geweest om te schieten.

Oja er is wel 1 reden, al vaak genoemd, Turkije steunt ISIS.

Oja 2, je kan wel zeggen Turkije uit de NAVO, maar de hele NAVO stelt geen flikker voor dus boeit dat ook weinig.
    Snap je strekking, maar zou puntje twee even flink willen belichten.

Zoals ik in mijn vorige post noemde gedraagt de westerse wereld zich als vazal staten van de VS (waar denk ik toch wel de roots van de schaduw elite ligt, Amerika en elite overlapt elkaar behoorlijk). Grote internationale organisaties (Navo, EU, VN in zekere zin, IMF etc.) spelen een grote rol om de vazal staten in het gareel te houden. Een enkele keer krijg je het gevoel dat regeringsleiders moeite hebben met datgene wat opgelegd wordt, maar ja wat kun je??? Je zit nu eenmaal in hetzelfde schuitje... De coalitie is dermate groot dat eruit stappen geen optie lijkt. Misschien kent iedereen het wel van school. Je weet wel groepsdruk .

Deze organisaties doen waar ze voor bedoeld zijn. Een organisatiestructuur handhaven. Controle. Dat dit op langere of korte termijn een confrontatie oplevert met datgene wat dit controlesysteem uitdaagt lijkt me een open deur.
    Tip: zorg voor genoeg lampolie

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu even niet Bekijk Berichten
    tja, volgens erdogan zelf had dit vliegtuig niet neergehaald mogen worden, zelfs al zou het eventjes in turks luchtruim hebben gevlogen: "A short-term border violation can never be a pretext for an attack," he said. " (http://www.bbc.com/news/world-middle-east-18598529)
    mooie aanvulling:
    Who Said It? "A Short-Term Border Violation Can Never Be A Pretext For An Attack"
    http://www.zerohedge.com/news/2015-1...pretext-attack

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Het is allemaal zo'n bullshit. Turkije heeft het recht zijn grondgebied te beschermen wanneer ze vrezen voor een aanval. Ze weten dat gegarandeerd de Russen niet op hun grondgebied gaan schieten dus er is nimmer een reden geweest om te schieten.

Oja er is wel 1 reden, al vaak genoemd, Turkije steunt ISIS.

Oja 2, je kan wel zeggen Turkije uit de NAVO, maar de hele NAVO stelt geen flikker voor dus boeit dat ook weinig.
    De Turken zijn zo hypocriet als de pest. De Turk zegt de Rus 10 maal gewaarschuwd te hebben. De Yank bevestigd dat de Rus zich in het Turks luchtruim begaf...voor de duur van 17 sec.
    De Turk heeft 2014 het Griekse luchtruim opzettelijk gezonden. Niet 1 keer, maar 2244 keer.

Het is provocatie wat die Turken doen, maar wel behoorlijk gevaarlijke provocatie. Wat ze in ieder geval hebben bereikt, is dat enkele miljoenen Russen hun vakantie naar Turkije annuleren en dat Poetin extra maatregelen neemt een soortgelijk incident te voorkomen. Zie link.

Aanvulling: Voor alle duidelijkheid, ik bedoel niet te generaliseren. Met de hypocriete Turk bedoel ik de staat Turkije. Zoals ik ook de pest heb aan Amerika, maar ik zeker weet op persoonlijk vlak met een Amerikaan overweg te kunnen. Nou ja, sommige dan toch...
    Laatst gewijzigd door Charlie; 25-11-15 om 20:08.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saved Bro Bekijk Berichten
    Snap je strekking, maar zou puntje twee even flink willen belichten.

Zoals ik in mijn vorige post noemde gedraagt de westerse wereld zich als vazal staten van de VS (waar denk ik toch wel de roots van de schaduw elite ligt, Amerika en elite overlapt elkaar behoorlijk). Grote internationale organisaties (Navo, EU, VN in zekere zin, IMF etc.) spelen een grote rol om de vazal staten in het gareel te houden. Een enkele keer krijg je het gevoel dat regeringsleiders moeite hebben met datgene wat opgelegd wordt, maar ja wat kun je??? Je zit nu eenmaal in hetzelfde schuitje... De coalitie is dermate groot dat eruit stappen geen optie lijkt. Misschien kent iedereen het wel van school. Je weet wel groepsdruk .

Deze organisaties doen waar ze voor bedoeld zijn. Een organisatiestructuur handhaven. Controle. Dat dit op langere of korte termijn een confrontatie oplevert met datgene wat dit controlesysteem uitdaagt lijkt me een open deur.
    Ik bedoelde dubbelzinnig eigenlijk, zowel militair verwacht ik vrij weinig van de NAVO en daarnaast heeft Putin al helemaal lak aan ze...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    De Turken zijn zo hypocriet als de pest. De Turk zegt de Rus 10 maal gewaarschuwd te hebben. De Yank bevestigd dat de Rus zich in het Turks luchtruim begaf...voor de duur van 17 sec.
    De Turk heeft 2014 het Griekse luchtruim opzettelijk gezonden. Niet 1 keer, maar 2244 keer.

Het is provocatie wat die Turken doen, maar wel behoorlijk gevaarlijke provocatie. Wat ze in ieder geval hebben bereikt, is dat enkele miljoenen Russen hun vakantie naar Turkije annuleren en dat Poetin extra maatregelen neemt een soortgelijk incident te voorkomen. Zie link.
    Ik ben nooit een fan van Turkije geweest, ik ken enkele turken en allemaal zijn ze trots op het 'ottomaanse rijk' van vroeger en vinden ze dat er een opleving gaat komen van dat rijk. Er zullen vast turken zijn die er anders over denken maar ik ken die in elk geval niet. Turkije is wat mij betreft achterbaks en de opmerking van Putin, een mes in de rug, past wel bij ze...
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

DRD28
    Guest
    maar de hele NAVO stelt geen flikker voor dus boeit dat ook weinig.
    Hmm, ik zou zo zeggen, leg uit, wat er niets voorstelt. . Politieke besluitvorming, wapens , training of motivatie?
    En ten opzichte van wat?

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Ik had ooit een Amerikaanse collega. Mooie vent, nog mooiere verhalen.

…ťn er van ging zo: tijdens verlof was het idee geopperd om aan de Oost-Duitse grens wat te gaan klooien met de Oost-Duitse grenswacht.
    Zo gezegd, zo gedaan.
    Terug op de kazerne, sterke verhalen. Waarop een oudje vraagt: tot aan het hek geweest ? JA, dan heb je mazzel gehad. Hoezo dan ? Nou het laatste stuk voor het hek is Oost-Duits grondgebied. Voor als ze van die kant uit reparaties moeten doen. Dus feitelijk waren jullie al de grens over gestoken en konden jullie zo opgepakt worden of erger.

Moraal: als je een lastige buurman hebt, blijf dan een heel eind van zijn erfgrens af.
    Dan heb je geen twist gesprekken en geen ongelukjes.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Sorry als het al eens gepost is. Het geldt voor Engeland, maar veel dingen kunnen toch ook bij ons gebruikt worden.
    http://metro.co.uk/2015/11/25/world-...perts-5526100/
    World War 3: What would REALLY happen in a nuclear war, by experts
    We are the others,
    We are the cast-outs,
    We're the outsiders
    But you can't hide us

Vergelijkbare onderwerpen

1. Wat je kan doen met Pallets
    Door Communicator in forum Huisvesting
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 29-09-14, 21:39
  2. Wat zou jij doen?