Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23
    Adventurer
    Ingeschreven
    Dec 2012

Propaganda voor Mainstream media propaganda ( Fred van Raaij )

We wisten hier waarschijnlijk allemaal al dat de media 'enigszins' gekleurd het nieuws brengt, maar deze 'professor' legt het nog even duidelijk uit. Als er een storm aankomt en we kijken met z'n allen de andere kant op zullen we er niets van merken...wat een Clown die man!

http://www.youtube.com/watch?v=JC0KsGVMvOU

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    hoezo een clown? hij heeft wel gelijk het is een zelfvervullende profetie

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 12gauge Bekijk Berichten
    hoezo een clown? hij heeft wel gelijk het is een zelfvervullende profetie
    Hier moet ik little Pig toch gelijk geven, 12gauge. Deze crisis, en de aankomende bursting bubbles kun je niet meer wegdromen. We staan op een strand en de zee trekt zich terug, en wij in een grote kring, hand in hand, scanderen we dat er geen tsunami komt, want wij geloven er niet in! Zo werkt het niet.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    Hier moet ik little Pig toch gelijk geven, 12gauge. Deze crisis, en de aankomende bursting bubbles kun je niet meer wegdromen. We staan op een strand en de zee trekt zich terug, en wij in een grote kring, hand in hand, scanderen we dat er geen tsunami komt, want wij geloven er niet in! Zo werkt het niet.
    als we gaan valse besparingen doorvoeren prive;
    tanken over de grens
    alles op prijs gaan kopen ipv lokaal
    kopen bij mensenuitknijpende bedrijven

mag je raden wat er gebeurd
    tankstation personeel komt thuis te zitten
    plaatselijke middenstand naar de klote (extra werklozen)
    er worden geen normale lonen meer betaald

dat is schijn zuinigheid, want wat gebeurd er? belastingen worden omhoog gegooid omdat de potjes van gemeente en overheid leegraken
    dus moet je nog meer gaan bezuinigen omdat er minder geld overblijft

natuurlijk zijn er een stel bubbles dat is zeker
    maar zoals mijn vrouw zegt als mensen komen tanken voor een paar euro en m vol gaan gooien in duitsland
    "of je nu iets meer betaald of straks mijn uitkering betalen moet je toch maar nu werk ik er zelf voor"

ik steek liever mn geld in de plaatselijke middenstand
    ag en is die zak hondenvoer 2 euro duurder dan bij een dozenschuiver? joh lekker boeiend

Adventurer
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Ja ja, dus door het nieuws mooier te maken dan het daadwerkelijk is zou het allemaal weer beter moeten gaan? Die self fulfilling prophecy waar deze 'expert' het over heeft zal misschien op de hele korte termijn werken (al betwijfel ik dat ten zeerste aangezien de meeste mensen niet bepaald veel meer te besteden hebben), maar voor de lange termijn gaat het alleen maar meer problemen opleveren. We hebben nu eenmaal met z'n allen decennia op te grote voet geleefd, de schulden zijn niet meer te hanteren en de machtsverschuivingen in de wereld zijn ook niet te ontkennen. Je kop in het zand steken (oftewel het nieuws manipuleren) gaat deze problemen niet oplossen.

Wat betreft die uitkering; zoals ik het zie bestaat het fenomeen WW-uitkering straks helaas niet meer want dan is de tent gewoon failliet.

Maar goed, ieder z'n ding. Ik geef slechts aan dat je waarschijnlijk een hele koude douche gaat krijgen als je je toekomstplannen baseert op de beweringen die in de MSM worden gedaan. Iets wat de verklaring van de 'professor' in mijn ogen alleen maar onderstreept.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik geloof ook dat het zou helpen om uit de crisis te komen als Nederland (of BelgiŽ) wereldkampioen voetbal wordt. Dat heeft zeker massapsycho;ogische effecten.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    als we gaan valse besparingen doorvoeren prive;
    tanken over de grens
    alles op prijs gaan kopen ipv lokaal
    kopen bij mensenuitknijpende bedrijven

mag je raden wat er gebeurd
    tankstation personeel komt thuis te zitten
    plaatselijke middenstand naar de klote (extra werklozen)
    er worden geen normale lonen meer betaald

dat is schijn zuinigheid, want wat gebeurd er? belastingen worden omhoog gegooid omdat de potjes van gemeente en overheid leegraken
    dus moet je nog meer gaan bezuinigen omdat er minder geld overblijft

natuurlijk zijn er een stel bubbles dat is zeker
    maar zoals mijn vrouw zegt als mensen komen tanken voor een paar euro en m vol gaan gooien in duitsland
    "of je nu iets meer betaald of straks mijn uitkering betalen moet je toch maar nu werk ik er zelf voor"

ik steek liever mn geld in de plaatselijke middenstand
    ag en is die zak hondenvoer 2 euro duurder dan bij een dozenschuiver? joh lekker boeiend
    Heel lovenswaardig, mits je de poen ervoor hebt.

Waarom zijn de kassiŤres in Duitsland ouder dan 18, krijgen ze twee keer het loon, is het BTW laag tarief daar hoger en alsnog is alles goedkoper??!!
    Lekker Amerika achterna hobbelen, met de VVD al meer dan 30 jaar nagenoeg geen regering uit te slaan (op paars na). Alleen kansen en macht als je rijk bent. Schijn democratie.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Heel lovenswaardig, mits je de poen ervoor hebt.

Waarom zijn de kassiŤres in Duitsland ouder dan 18, krijgen ze twee keer het loon, is het BTW laag tarief daar hoger en alsnog is alles goedkoper??!!
    Lekker Amerika achterna hobbelen, met de VVD al meer dan 30 jaar nagenoeg geen regering uit te slaan (op paars na). Alleen kansen en macht als je rijk bent. Schijn democratie.
    ik ga voor die paar kutcenten niet liggen kutten
    en mijn vrouw is als medewerker van een grenspomp rechtstreeks de dupe van al dat gewandel van alle centenknijpers
    ik snap dat sommige mensen echt niks over hebben hoor, maar ik ben dan wel redelijk nationalistisch aangelegd, ik steun liever de nederlandse economie dan een andere

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    ik ga voor die paar kutcenten niet liggen kutten
    en mijn vrouw is als medewerker van een grenspomp rechtstreeks de dupe van al dat gewandel van alle centenknijpers
    ik snap dat sommige mensen echt niks over hebben hoor, maar ik ben dan wel redelijk nationalistisch aangelegd, ik steun liever de nederlandse economie dan een andere
    Paar kutcenten? Op benzine scheelt het inderdaad maar 11 a 12 procent, maar de boodschappen minimaal 25% en als je drank of tabak koopt veel meer. Ik geef nu eenmaal liever 75 dan 100 euro uit voor exact hetzelfde bij de Lidl.

Mijn argument was dan ook waarom we hier kloten met minima loontjes, flexbaantjes, zodat mensen wel moeten! En dan denken ze in Den Haag ook nog dat NL een eiland is.

Ga klagen in Den Haag!
    Laatst gewijzigd door Raycoupe; 03-02-14 om 19:07. Reden: Den Haag
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Paar kutcenten? Op benzine scheelt het inderdaad maar 11 a 12 procent, maar de boodschappen minimaal 25% en als je drank of tabak koopt veel meer. Ik geef nu eenmaal liever 75 dan 100 euro uit voor exact hetzelfde bij de Lidl.

Mijn argument was dan ook waarom we hier kloten met minima loontjes, flexbaantjes, zodat mensen wel moeten! En dan denken ze in Den Haag ook nog dat NL een eiland is.

Ga klagen in Den Haag!
    ik rijd diesel, dus tanken in nederland is goedkoper
    op mijn boodschappen scheelt het geen reet en die duitse zooi is ook niet te roken
    je weet dat de lidl hun personeel uitbuit? ook een van de redenen dat ik er niet kom
    action zelfde verhaal, ik betaal wel voor fatsoenlijk personeel

klagen in den haag? in tegenstelling tot vol mensen ben ik wel iemand die daadwerkelijk wat doet ipv alleen maar op het net lopen zeuren

Vergelijkbare onderwerpen

1. Nieuw wetsvoorstel Fred Teeven
    Door Hedzer in forum Binnenland
    Reacties: 29
    Laatste Bericht: 14-01-14, 17:46
  2. Social media: het gevaar voor de politiek
    Door f150 in forum Macro algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 28-12-13, 15:21
  3. Reacties: 7
    Laatste Bericht: 26-06-13, 08:25
  4. Noord Korea propaganda film