Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21
    Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jd1109 Bekijk Berichten
    Het gevoel is er bij mij ook, dit had ik al een tijdje, maar op dit forum is het wel versterkt. Als je kijkt naar een paar maanden terug of een jaar of meer, kan je dan zeggen dat je toen minder het idee had dat er iets fout zou gaan en dat dat nu een steeds sterker gevoel wordt?? Gewoon even een vraagje aan iedereen die 'm ziet
    Bij mij is het gevoel de laatste 3, 4 maanden sterker geworden. Het is niet zozeer dat er ergere dingen gebeuren, maar zoals Kans al zei, er gebeuren veel erge dingen tegelijkertijd. En ook nog eens een aantal vrij dicht bij huis. Maar het is zeker goed om zo af en toe even een 'zelfcheck' te doen om te zien of je door minder overzicht niet teveel gaat panikeren. Goede vraag dus.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Zelfs met het maya 2012 gebeuren waren mijn alarmbelletjes niet zo hard aan het rinkelen als de laatste maanden. De strekking van dit onderwerp sluit enigszins aan op een ander topic wat ik geopend heb (wwIII). Dan hebben we het daar over 1 enkel aspect. Maar deze vraagstelling is breder van opzet.

Er gebeurt momenteel zo veel op onze aardbol dat je overspoelt raakt door alle informatie. Ik heb mijn voorbereidingen gedaan, ben nooit klaar, maar klaarder als dit zal ik nooit zijn Daarnaast probeer ik naast alle ellende op de Wereld nog steeds te genieten van het leven met mijn gezinnetje. Elke dag dat we weer samen leuke dingen doen is er weer ťťn meegenomen
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Hier dito. De economie gaat k.t, de ziektes vliegen je om de oren, de westerse legers zijn ineens op Defcon 3, Gaza IsraŽl hoeven we niet te bespreken, er lekt een bloedlinke kernreactor, de inflatie en werkeloosheid cijfers stijgen harder dan de S&P. ......

Totdat er 'iets' gebeurt. Pandemie of crash of oorlog of aanslag. En precies dat lijkt allemaal zo vreselijk dichtbij te komen.
    keyserpreppersuze@gmail.com

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Afrika doet ook mee met de race...naast de ebola daar is er LibiŽ dat zonder goede dictator ontspoort.
    Boko Haram, je hoort er weinig over, is de ISIS van Afrika. Veel geweld, veel doden en nog steeds honderden meisjes ontvoerd.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2014
    We zijn gewoon een aggresieve soort. Triest maar waar. Ben inmiddels 52.
    Toen ik geboren werd was er Vietnam. Waarschijnlijk nog veel meer. En in de tijd tussen toen en nu zijn altijd overal brandhaarden geweest. Alleen was de wereldcommunicatie niet zoals nu. Nu horen en lezen we alles. Als dit voorbij gaat(hopelijk) zal er zich weer iets nieuws voordoen.
    Preppen is een lifetime event en niet een parttime job.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Een blauw met groene planeet die steeds bruiner wordt
    Mijn "preppervuurtje" werd opnieuw aangewakkerd door de ontwikkeling met ISIS (ze hebben oa gezegd Spanje en Oostenrijk te claimen - het oude Ottomaanse rijk) en de situatie in de OekraÔne. Dit komt wel erg dichtbij en ik heb al tegen mijn man gezegd (die het wat overdreven vindt): de veiligheid van mijn kids gaat voor alles.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    Maar dit is ook juist prepper zijn, je bent overal (een beetje) op voorbereid. maar dit is inderdaad een zeer moeilijke periode maar ik hoop dat we met de hulp van elkaar er door heen kunnen komen.
    Ik denk dat veel preppers de situatie onderschatten, terwijl ze zichzelf overschatten.....

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2014
    [MENTION=4292]White Eagle[/MENTION], ook bij mij wil de partner er liever niets van weten. Typisch eigenlijk hoe mensen verschillend reageren op dreigingen. Je zou denken dat ze meedoen maar verre van dat. Ik ga er een topic aan wagen.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Een blauw met groene planeet die steeds bruiner wordt
    Ja , hij denk dat het niet zo een vaart loopt en dat we het dan wel zien. Tja...

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu even niet Bekijk Berichten
    Ik denk dat veel preppers de situatie onderschatten, terwijl ze zichzelf overschatten.....
    denk dat velen juist niet de situatie onderschatten alleen waarom altijd laten merken?..
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Vergelijkbare onderwerpen

1. Emigreren naar USA
    Door Harmen Stap in forum USA
    Reacties: 132
    Laatste Bericht: 23-02-14, 19:44
  2. Sollicitatie ellende
    Door AWOL in forum Koffiecorner
    Reacties: 27
    Laatste Bericht: 03-01-14, 01:23
  3. Valuta race naar nul, wie gaat aan kop ?
    Door Kans in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 01-07-13, 21:06
  4. Wat voor ellende zie je dit jaar op je afkomen (prep minded gezien)
    Door Riesie in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 52
    Laatste Bericht: 03-03-13, 18:08
  5. FF naar de Karwei!!
    Door Survivalgear.nl in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 17-11-12, 23:32

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten