Ga naar inhoud
GENEGEERD

Leatherdos haarspeld multitool


Gast

Aanbevolen berichten

Deze Leatherdos zijn gemaakt van roestvrij staal en dienen tegelijkertijd als noodgereedschap

 

WANT_LEATHERDOS4.jpg.4073ab654ad1fa6aeac0070dca25d617.jpg

 

Twee schroevendraaiers, een 8mm-sleutel, zaagje, liniaaltje en hij doet zelfs dienst als muntje voor in een winkelwagen. Haarspelden komen af en toe al van pas, dus dacht ontwerper Yaacov Goldberg vast: dan maken we er maar écht gereedschap van!

 

Je kunt de Leatherdos hier bestellen, voor zes dollar per stuk (excl. verzendkosten).

http://eu.monkeybusiness.co.il/leatherdos-mini-tools-clip/?intc=Leatherdos

 

WANT_LEATHERDOSHEAD-623x350.jpg.3f52ead854ce0f692d5a99f0616970ce.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 maand later...
Deze Leatherdos zijn gemaakt van roestvrij staal en dienen tegelijkertijd als noodgereedschap

 

WANT_LEATHERDOS4.jpg.4073ab654ad1fa6aeac0070dca25d617.jpg

 

Twee schroevendraaiers, een 8mm-sleutel, zaagje, liniaaltje en hij doet zelfs dienst als muntje voor in een winkelwagen. Haarspelden komen af en toe al van pas, dus dacht ontwerper Yaacov Goldberg vast: dan maken we er maar écht gereedschap van!

 

Je kunt de Leatherdos hier bestellen, voor zes dollar per stuk (excl. verzendkosten).

http://eu.monkeybusiness.co.il/leatherdos-mini-tools-clip/?intc=Leatherdos

 

WANT_LEATHERDOSHEAD-623x350.jpg.3f52ead854ce0f692d5a99f0616970ce.jpg

 

Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Op foto's ziet het er niet zo solide uit. Krijg je hiermee een 8mm moer los die met een sleutel stevig is vastgedraaid? Of een schroef die stevig in het hout zit? Ik heb zo mijn twijfels en een kale kop ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hij werd al eerder getoond. http://preppers.nl/forum/threads/10398-Leatherdos-haarspeld-multitool?highlight=leatherdos

 

Sinds gisteren heb ik er één. Ikzelf vind het een goede en fijne haarknip, hij schuift bv niet uit mijn gladde haren zoals vele spelden wel doen. Het platte puntje werkt als schroevendraaier, erg handig voor te los brillenpootje. De rest moet ik nog testen, voorlopig zit deze stoere knip in mijn haren. Ik vind het nl ook erg grappig om een niet zo meisjesachtige knip te hebben.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij werd al eerder getoond. http://preppers.nl/forum/threads/10398-Leatherdos-haarspeld-multitool?highlight=leatherdos

 

 

 

Sinds gisteren heb ik er één. Ikzelf vind het een goede en fijne haarknip, hij schuift bv niet uit mijn gladde haren zoals vele spelden wel doen. Het platte puntje werkt als schroevendraaier, erg handig voor te los brillenpootje. De rest moet ik nog testen, voorlopig zit deze stoere knip in mijn haren. Ik vind het nl ook erg grappig om een niet zo meisjesachtige knip te hebben.

 

 

Ow okee ;-) Had er niet aan gedacht om te zoeken of ie al eerder geplaatst was ;-)

 

Jaaa precies, vind 'm ook erg stoer :D

Waar heb jij 'm gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stuudje ik heb zelf heel kort haar dus valt weinig te spelden ;) maar als je langer haar hebt is zoiets erg handig want men zal het niet snel bij je vinden , wel jammer dat men deze speld niet meer functies heeft gegeven , een kleine meetlat zoals men erop heeft aangebracht is handig en men had de opening waar de ''knip'' in zit trapeziumvormig kunnen maken zodat je verschillende moertjes er los me kunt maken of er een scherpe kant aan kunnen maken zodat je er een mesje van kunt maken en ik denk dat een creatieve geest er nog wel meer kan bedenken ;) maar als je lang haar hebt zijn dit soort hebbedingetjes toch erg handig

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prepass bepaalde Japanse - en Chinese meisjes gebruikte vroeger ook van die dingetjes in hun haar (soortje pennen om hun haar op te steken )

en dingetjes waren soms toch handig en vielen niet op (net zo min als hun waaiers ) :)

Ook gewone haar spelden worden gebruikt om sloten op te maken dus dit soort ''tooltjes'' hebben denk ik toch wel een toepassing

( ik vraag me wel af hoe jij met staartjes staat ;) , niet beledigend bedoelt hoor :) )

gr will

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben van plan om er ook 2 te gaan bestellen. Ondertussen zijn er nog 2 mensen die er graag eentje willen bestellen.

Boven de 50 euro betaal je geen verzendkosten, dus als er nog meer mensen zijn die zo'n clip willen......graag ff melden voor 4 december want dan gaat mijn bestelling er uit ;-)

 

clip kost per stuk 6 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht nog iemand dit berichtje lezen, vanavond 20.00 uur ga ik bestellen, dus als je ook nog mee wilt bestellen ;)

 

 

Ik ben van plan om er ook 2 te gaan bestellen. Ondertussen zijn er nog 2 mensen die er graag eentje willen bestellen.

Boven de 50 euro betaal je geen verzendkosten, dus als er nog meer mensen zijn die zo'n clip willen......graag ff melden voor 4 december want dan gaat mijn bestelling er uit ;-)

 

clip kost per stuk 6 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...