Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Aldi Asia Green Garden - Curry Kip


Gast Peerke

Aanbevolen berichten

Vanmiddag was ik bij de Aldi aan het winkelen, en vanwege de warmte en benauwdheid en niet veel trek viel mijn oog op een makkelijk maaltje.

 

Asia Green Garden - Curry kip. Prijs 2 euro.

 

IMG_0331.jpg.4d80a5f02642de7923ba4e5d75f3475a.jpg

 

De doos met de geopende en bereid verpakking.

 

Een plastic bakje met een duo vakje, waarin in 1 rijst, en in een ander de curry kip smurrie.

 

Eerste smaakimpressie van de kale rijst: niet slecht.

Eerste geur- en smaakimspressie van de curry-kip: ook niet onaardig, zachte kerriesaus met knapperige groenten, ietwat mager aan kip maar niet slecht.

Textuur van de losse curry-kip vond ik iets waterig. Gemengd met de rijst was het goed te doen.

 

Mijn smaak is wat pikanter en heb er wat sambal aan toegevoegd.

 

IMG_0332.jpg.0d075f0e9f01847a775bad6da80d2f54.jpg

 

Bordje leeg, ondanks dat ik vandaag niet echt veel honger had.

 

Kan ik dit aanraden ? Ja, absoluut. Als ik het niet lekker vond, had ik het niet opgekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Is dit een diepvries maaltijd? Ziet er wel lekker uit!

 

Nee, ligt gewoon in het aanbiedingen vak.

Ziet er niet alleen lekker uit, maar is het ook.

 

Ik ben een zeikerd met eten, mijn ouders weten er alles van. Ze hebben genoeg afgezien met me.

 

Maar deze supermarkt kant-en-klaar maal verdient mijn goedkeuring !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ligt gewoon in het aanbiedingen vak.

Ziet er niet alleen lekker uit, maar is het ook.

 

Ik ben een zeikerd met eten, mijn ouders weten er alles van. Ze hebben genoeg afgezien met me.

 

Maar deze supermarkt kant-en-klaar maal verdient mijn goedkeuring !

Dat is dan weer erg interessant om te preppen. Morgen even langs de Aldi dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, ik ken jou als een echte lekkerbek @Peerke, en weet dat je liever iets zelf maakt dan kant en klaar koopt.

In die zin heeft deze review voor mij meerwaarde. Ik ben even heel nieuwsgierig.

Ik loop donderdag naar huis na mijn werkdag, en ik weet al dat er van koken niks terecht komt...ik kom dan wel langs een Aldi dus ik ga deze halen en ook eens uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, ik ken jou als een echte lekkerbek @Peerke, en weet dat je liever iets zelf maakt dan kant en klaar koopt.

In die zin heeft deze review voor mij meerwaarde. Ik ben even heel nieuwsgierig.

Ik loop donderdag naar huis na mijn werkdag, en ik weet al dat er van koken niks terecht komt...ik kom dan wel langs een Aldi dus ik ga deze halen en ook eens uitproberen.

 

Dankje :o

En het zal je zeker niet tegenvallen.

 

Extra info: je kan ze in de magnetron of au-bain marie bereiden. Houdbaar tot 7/2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal bij de Lidl nog wel eens van deze, of de Tikka Masala. Zelfde verhaal, beetje duurder (3,49) maar erg lekker. Maak 't altijd warm in een grote pan met water (met de magnetron wordt die rijst toch altijd wat minder vind ik) en ik gooi er inderdaad ook altijd wat hete saus bij.

 

20140729_194536.jpg.6b39a67e1422e31e4f4dc4e9c04a15bd.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het de beurt aan Kip-zoetzuur. Een zelfde soort doos en het bakje erin.

 

Paar gaatjes bovenin prikken en even in de magnetron. Folie eraf.

Even ruiken. Niet slecht. Even proeven. Helemaal niet slecht. Likkie sambal erdoor. Beetje weinig kip naar mijn idee, wel weer lekker fruit.

Uiteraard is het weer op.

 

IMG_0335.jpg.f72b8c532b2347ca012111194dc9cfe2.jpg

 

Om kort te zijn. Voor 2 euro heb je een prima 1-persoonsportie die qua hoeveelheid redelijk genoeg is (grote eters uitgezonderd) en qua smaak goed afgewogen.

Ook deze is een aanrader en ik ben benieuwd hoe de tjap-tjoi variant smaakt.

 

Wordt vervolgd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...