Pagina 2 van de 254 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 2531

Onderwerp: Ebola Virus

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2014

[advertentie]

Ebola preventie pakket kopen? Nu verkrijgbaar bij Prepshop.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ebola

Ik geloof niet dat het met vitamine C is op te lossen en dan druk ik me nog zwak uit. Er is inmiddels een vaccin wat werkt bij muizen en apen, maar dit is nooit op mensen getest. Nu hebben ze dus de kans.
    Hoi [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION],

Dit recht heb je, niemand hoeft het eens te zijn met mij of met zo vele artsen en onderzoeken. Leuk dat je vaccinaties opbrengt, dat is ook zo'n boeiend onderwerp.
    http://www.vaccinvrij.nl/pages/artikelen.html

Wat ik mij eigenlijk afvraag is het volgende: Waarom ben jij dan een prepper? Wat heeft het voor zin om te preppen als je niet geloofd dat je een virus als ebola kan overleven? Denk jij nou werkelijk wanneer de SHTF alle mensen op aarde een shotje tegen een dergelijk virus krijgen?
    http://educate-yourself.org/nwo/nwopopcontrol.shtml

Groetjes,

Jennifer
    Let food be thy medicine and medicine be thy food - Hypocrates.
    Orthomoleculaire therapie heeft als doel het behouden van een goede gezondheid en het behandelen van ziektes door het veranderen van de concentraties van substanties die normaal in het menselijk lichaam aanwezig zijn - Nobelprijswinnaar Linus Pauling
    Verwacht veel van jezelf en weinig van anderen.
    Better be a witty fool than a foolish wit - Shake Speare

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jennifer Bekijk Berichten
    Hoi [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION],

Dit recht heb je, niemand hoeft het eens te zijn met mij of met zo vele artsen en onderzoeken. Leuk dat je vaccinaties opbrengt, dat is ook zo'n boeiend onderwerp.
    http://www.vaccinvrij.nl/pages/artikelen.html

Wat ik mij eigenlijk afvraag is het volgende: Waarom ben jij dan een prepper? Wat heeft het voor zin om te preppen als je niet geloofd dat je een virus als ebola kan overleven? Denk jij nou werkelijk wanneer de SHTF alle mensen op aarde een shotje tegen een dergelijk virus krijgen?
    http://educate-yourself.org/nwo/nwopopcontrol.shtml

Groetjes,

Jennifer
    Let medicine be your food. .....mmmmmm. ... das een doordenker.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Let medicine be your food. .....mmmmmm. ... das een doordenker.
    "Big Pharma" en GMO be your food? Ga gerust je gang....wat een zonde om al die moeite te doen om te preppen.
    Orthomoleculaire therapie heeft als doel het behouden van een goede gezondheid en het behandelen van ziektes door het veranderen van de concentraties van substanties die normaal in het menselijk lichaam aanwezig zijn - Nobelprijswinnaar Linus Pauling

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jennifer Bekijk Berichten

Ik ga toch even kritisch reageren daar ik je ietwat kort door de bocht vind.

Hoewel "hoop" en "geloof" zwaar weegt in de mindset van iemand die wil overleven is "kennis" evenmin belangrijk.

Daarnaast heb jij het over Ebola "genezen", iets wat zeer lastig blijkt te zijn gezien de hoge (en vooral zeer snelle) mortaliteit hiervan.

De meeste "preppers" die rekening houden met pandemieen houden zich vooral bezig met preventie van besmetting.

De beste manier om met ziekte te dealen is om niet ziek te worden. Uitsluiten is onmogelijk, maar door toepassing van bepaalde strategieen kan je de kans daarop minimaliseren.

Omdat ik een zwemdiploma heb en een rubberboot betekent nog niet dat ik een tsunami aankan....

Wat ik wil zeggen is dat er meerdere wegen naar Rome leidden. Zijn zienswijze is wellicht anders, waarom hem dan in twijfel trekken betreffende redenen van preppen?

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
    "Nemo Me Impune Lacessit"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Goud hebben is dan leuk, lood afschieten is beter...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Het is altijd fucking siesta
    motus flamma humida saltus

LANGDURIG AFWEZIG.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Ik zal je vraag vanuit mijn perspectief beantwoorden.
    Ik prep voor economische problemen mensen preppen met verschillende scenario`s in gedachte. . besmettelijke ziektes is maar 1 van de vele redenen
    En als de wereldpopulatie verminderd word wegens een dergelijke ziekte. is mijn kans vergroot om te overleven gezien ik me langere tijd kan afzonderen van andere mensen en hierdoor minder kans heb op besmetting
    maar op de lijst van zaken waar ik me op voorbereid staat dit compleet onderaan.
    Aannames over een persoon zeggen meer over jezelf dan over die ander.
    De zaken die je bij een ander zijn tekst verzint zijn jou ideen niet die van die ander.
    En als jij het op een bepaalde manier zou doen betekend dat niet dat de ander het zo zou doen.
    Projectie en aannames zijn bijna altijd fout
    Dus inplaats van alles erbij te verzinnen zou je ook een verduidelijking kunnen vragen

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    De een bereidt zich voor op een polar-shift, een ander op economische ineenstorting en weer een ander prept voor de invasie van buitenaards leven.
    Elk heeft een eigen motivatie bij het preppen en tot hoe ver ze daarin gaan, en we respecteren dat, omdat er altijd wel wat overeenkomsten zijn in het voorbereiden.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    May 2012
    Daarnaast, even pandemie gebonden, kun je je wel voorbereiden in het kader van preventie danwel genezing.

Maar heb je ook nagedacht over de invloed van een pandemie op de infrastructuur [MENTION=3617]jennifer[/MENTION] ?

Vind het prima dat je jezelf wilt volpompen met vitamines maar na drie dagen geen water uit de kraan.....

"Nemo Me Impune Lacessit"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Goud hebben is dan leuk, lood afschieten is beter...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Het is altijd fucking siesta
    motus flamma humida saltus

LANGDURIG AFWEZIG.

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Gezien het aantal mensen dat gestorven is aan ebola is er eigenlijk niets aan de hand, een paar lokale uitbraken, er sterven meer mensen aan honger of malaria. Je kan het dan ook niet vergelijken met de Spaanse griep die wel de hele wereld rond ging en meer doden maakte dan de wereld oorlogen. Dat we nu dankzij internet veel meer over verspreiding van ziektes weten en vooral hoe we ons kunnen beschermen maakt de kans op overleven een stuk groter. Zoals [MENTION=2553]Lindaja[/MENTION] al zei, als je je afzonderd en dit hoeft door de incubatie tijd nieteens zo lang, vergroot je je kansen aanzienlijk.

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolo Bekijk Berichten
    Ik ga toch even kritisch reageren daar ik je ietwat kort door de bocht vind.

Hoewel "hoop" en "geloof" zwaar weegt in de mindset van iemand die wil overleven is "kennis" evenmin belangrijk.

Daarnaast heb jij het over Ebola "genezen", iets wat zeer lastig blijkt te zijn gezien de hoge (en vooral zeer snelle) mortaliteit hiervan.

De meeste "preppers" die rekening houden met pandemieen houden zich vooral bezig met preventie van besmetting.

De beste manier om met ziekte te dealen is om niet ziek te worden. Uitsluiten is onmogelijk, maar door toepassing van bepaalde strategieen kan je de kans daarop minimaliseren.

Omdat ik een zwemdiploma heb en een rubberboot betekent nog niet dat ik een tsunami aankan....

Wat ik wil zeggen is dat er meerdere wegen naar Rome leidden. Zijn zienswijze is wellicht anders, waarom hem dan in twijfel trekken betreffende redenen van preppen?

Hoi [MENTION=209]Bolo[/MENTION],

Ben blij dat je kritisch bent en begrijp dat je mij kort door de bocht vind. Deze wijze van mijn vraag stelling heeft niets te maken met de persoon in kwestie en zijn/haar redenen van preppen in twijfel te trekken. Maar met mijn vermogen tot kritisch (logisch) nadenken. Ik heb geleerd niet zomaar zonder de benodigde onderzoeken te doen een mening te uiten over bepaalde zaken.
    Natuurlijk kun je een tsunami niet met een eventueel dodelijk virus vergelijken. (Appels en peren) Je kunt je natuurlijk minder goed voorbereiden op natuurrampen dan op eventuele (man made) epidemieŽn, omdat natuurrampen veel al plotseling ontstaan (overmacht) en bijna niet te voorspellen zijn, epidemieŽn
    daar in tegen, verspreiden zich niet zo snel en iemand die de laatste nieuws in de gaten houdt, zal rekening kunnen houden met wat zou kunnen gebeuren.

Ik heb een groep gemaakt waar ik allemaal info wil zetten en iedereen vrij toegang heeft, zodat ik niet keer in het forum over gezondheid hoef te reageren.

Groetjes,

Jennifer

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolo Bekijk Berichten
    Daarnaast, even pandemie gebonden, kun je je wel voorbereiden in het kader van preventie danwel genezing.

Maar heb je ook nagedacht over de invloed van een pandemie op de infrastructuur [MENTION=3617]jennifer[/MENTION] ?

Vind het prima dat je jezelf wilt volpompen met vitamines maar na drie dagen geen water uit de kraan.....

Met een goed zuiverings systeem kun je schoon water maken, dus maak ik mij daar geen zorgen over [MENTION=209]Bolo[/MENTION]

Vergelijkbare onderwerpen

1. Chikungunya virus
    Door Keyser Suze in forum EpidemieŽn/PandemieŽn
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 04-10-14, 08:02
  2. C Virus
    Door offgrid in forum Koffiecorner
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 25-04-12, 07:21

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten