Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=261]Kans[/MENTION] fantastisch! Nog fantastischer als je antibiotica resistentie bij virussen vervangt door bacteriŽn.......
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Respect voor de moeite die je neemt Kans om dit allemaal nog eens uit te schrijven, waarvoor dank.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ook een lekker idee (zie linkje). Ik plak 't hier aan want om er nu een nieuw draadje voor te starten...

De geallieerden hebben tijdens en na het einde van WWII duizende tonnen chemische wapens gedumpt in de baltische zee. Op een gegeven moment komt er natuurlijk allerlei niet zo prettig spul weer vrij.

http://www.businessinsider.com/the-t...ic-sea-2013-11

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Een blauw met groene planeet die steeds bruiner wordt
    Zo. Wat een grondige samenvatting [MENTION=261]Kans[/MENTION]

Inhakend op de onderwerpen geld en welvaart:

Omvang Nederlands schuldpapier naar record http://nu.nl/beurs/3854951/omvang-ne...er-record.html

Klinkt als een bom die op ontploffen staat. Begrijp er zoals veel Nederlanders weinig van. Moet toch eens mijn kennis op financieel gebied en economie verfrissen. Begrijp er genoeg van om te weten dat ondanks geluiden dat het zogenaamd beter gaat met de economie dat het op omvallen staat. Onheilspellend gevoel krijg ik ervan.
    Laatst gewijzigd door White Eagle; 18-08-14 om 12:16.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    @Kans, wat een prachtige 5.000-ste post. Ik zie haar nu voor het eerst, heb hem door de vakantie waarschijnlijk gemist. Die ga ik nog eens op mijn gemak doorlezen. Zag ťťn ding dat ik niet helemaal correct vond. Als je het hebt over inflatie en deflatie. Je doet het voorkomen dat we ůf inflatie hebben, ůf deflatie. Maar het zou juister zijn te stellen dat we op nul zouden moeten staan. Door omstandigheden kan er een periode van inflatie ontstaan, waarna er ook weer een periode van deflatie volgt, als eb en vloed, als yin en yang. Continue inflatie is funest voor een economie, maar continue deflatie evenzo. Maar dat terzijde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Ook een lekker idee (zie linkje). Ik plak 't hier aan want om er nu een nieuw draadje voor te starten...

De geallieerden hebben tijdens en na het einde van WWII duizende tonnen chemische wapens gedumpt in de baltische zee. Op een gegeven moment komt er natuurlijk allerlei niet zo prettig spul weer vrij.

http://www.businessinsider.com/the-t...ic-sea-2013-11
    Voor de Belgische kust hebben de geallieerden na de Eerste Wereldoorlog hetzelfde gedaan met de overtollige gasgranaten. Ook dat is een tijdbom. Ik ben met Katootje naar de Paardenmarkt geweest, zij kon maken wat zij zag...
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Mooie en informatieve post [MENTION=261]Kans[/MENTION], de duidelijkheid waarin je alles weet uit te leggen kan ik wederom waarderen!
    George Carlin Critical Thinking https://www.youtube.com/watch?v=acLW1vFO-2Q

J.F.K. Secret Societies Speech https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs

The rabbithole for beginners https://www.youtube.com/watch?v=G_Lu_Fl6_IA

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    Als je het hebt over inflatie en deflatie. Je doet het voorkomen dat we ůf inflatie hebben, ůf deflatie. Maar het zou juister zijn te stellen dat we op nul zouden moeten staan.
    Ik denk dat je gelijk hebt als een ideale geldvorm stabiel in waarde is (gezien vanuit het standpunt van de gebruikers, vanuit het standpunt van de uitgever bv overheden is dat natuurlijk iets anders en zo zullen er altijd mensen zijn die er handig aan willen verdienen of mee willen manipuleren).
    In praktijk is iets absoluut stabiel houden moeilijk.
    Maar, weer vanuit de gebruiker gezien, denk ik dat deflatie beter is dan inflatie.
    Als ik er vanuit ga dat eeuwige deflatie net zo min mogelijk is als eeuwige deflatie dan zijn dus eigenlijk alle grote uitschieters en zelfs elke beweging, zoals je stelt, onwenselijk.

Geld is een redelijk neutraal iets.
    Het is de mens die er waarde aan hecht, die geld, macht, invloed, enz nastreeft.
    En dus kan pas nadat de mens hier een stap maakt misbruik voorkomen worden.
    Mischien is dan geld niet eens meer nodig?

Zou geld de inverse van medeleven, liefde, elkaar iets gunnen, samenwerken, enz kunnen zijn?
    In dat geval weten we waar we nu staan....

Het wordt weer eens tijd dat we rond een kampvuur wat filosoferen Charlie

Prep ze,
    K a n s
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Vergelijkbare onderwerpen

1. Energie opslaan met mechanische batterij. (water op hoogte)
    Door Tanfana in forum Vuur, verwarming en energie
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 23-06-14, 16:21
  2. Energie, gas water en stroom
    Door Stuudje in forum Europa
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 19-04-14, 13:22
  3. swr probleempje Wilson 5000
    Door jobs in forum Communicatie
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 16-05-13, 20:41
  4. Reacties: 6