Pagina 3 van de 20 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 193
    Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    beetje off-topic dit toch?

Maar goed, ik begrijp Nokel wel. Ik heb overigens meer de indruk dat het niet zozeer ging om off-topic gaan maar meer vanwege de inhoud en dan met name dat bepaalde groepen expliciet benoemd werden en er "oplossingen" aangedragen werden?
    Het gaat ook om bepaalde - niet meer nader te benoemen - groepen die na vele generaties nog steeds niet zijn opgegaan in de Nederlandse samenleving en zich zelfs vijandig opstellen. Ze zijn niet compatibel met welke westerse samenleving dan ook. Deze groepen hebben één - niet nader te benoemen - gemene deler. En laat dat niet-nader-te-benoemen-beleid er nou net de mede-oorzaak van zijn dat deze groepen zich op een niet nader te benoemen wijze hebben ontwikkeld.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Oke, on-topic dan maar weer.........

Vraagstelling is hoe wij als preppers omgaan met dit soort gebeurtenissen in een wijk in nederland.
    Voor mij persoonlijk geld dat ik ver van de steden waar dit soort problemen spelen af woon. Maar ik maak me er uiteraard wel grote zorgen over want dit heeft gewoon effect op heel Nederland, ongeacht afkomst en waar je woont. Voor zover ik nu begrijp gaat het om een relatief kleine groep die bovendien ook andere (criminele) problemen veroorzaakt.
    Wat ik opvallend vindt is dat deze groep graag een kalifaat maakt van Nederland maar daarbij even voorbij gaat aan het feit dat mocht Nederland idd een kalifaat zijn, dat hun gedrag in zo'n kalifaat niet gepikt gaat worden. Wat deze gasten nu doen, hoeven ze in een kalifaat niet te proberen.
    Ik denk dat het gigantisch uit de hand kan lopen en dat we dan een shtf krijgen die zijn weerga niet kent. Dit kan dus zomaar leiden tot een soort van burgeroorlog tussen verschillende bevolkingsgroepen.
    Overigens heb ik de indruk dat de schilderswijk niet de enige wijk is waar dit soort dingen gebeuren.

Dus ja, als prepper zijnde is het zaak om dit goed in de gaten te houden.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    PvdA: 'Anti-ISIS mars was provocatie'
    De 'mars van de vrijheid' die anti-ISIS demonstranten zondag door de Haagse Schilderswijk liepen, was een provocatie richting moslims. Dat vindt althans de Haagse PvdA-fractievoorzitter Martijn Balster.
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ocatie___.html

Ben erg benieuwd hoe de PVDA het verheerlijken van IS vindt en dat er gewoon opgeroepen wordt om van Nederland een kalifaat te maken. Waarschijnlijk vinden ze het bij de PVDA allemaal prima, het zal ze wel veel kiezers opleveren.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door netuyas Bekijk Berichten
    MODBREAK:
    Topic opgeschoont. Vraagstelling is hoe wij als preppers omgaan met dit soort gebeurtenissen in een wijk in nederland.
    Hoe graag we het ook zouden willen 'wij als preppers' zijn niet veel bijzonders en onderdeel van de Nederlandse samenleving. Het enige dat je als preppert kunt doen is voorkomen dat je in moeilijkheden komt en uit dat soort buurten wegblijven. Er moet als groter geheel, als samenleving, over worden nagedacht hoe dit soort excessen kan worden bestreden, als het al niet te laat is. Als je dit topic alleen wilt wijden aan hoe prepperts ermee om moeten gaan, dan kom je niet veel verder dan een extra blikje sperziebonen inslaan, de wijk vermijden en eventueel dat andere onderwerp waarover niet gesproken mag worden.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    PvdA: 'Anti-ISIS mars was provocatie'
    De 'mars van de vrijheid' die anti-ISIS demonstranten zondag door de Haagse Schilderswijk liepen, was een provocatie richting moslims. Dat vindt althans de Haagse PvdA-fractievoorzitter Martijn Balster.
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ocatie___.html

Ben erg benieuwd hoe de PVDA het verheerlijken van IS vindt en dat er gewoon opgeroepen wordt om van Nederland een kalifaat te maken. Waarschijnlijk vinden ze het bij de PVDA allemaal prima, het zal ze wel veel kiezers opleveren.
    Het was ook bedoeld om de moslims in de Schilderwijk te provoceren, dat blijkt uit de samenstelling van de FaceBookgroep.

En kom nou niet aan dat de PvdA hier een slaatje uit probeert te slaan, dat is goedkoop, reken maar dat ze net zo met hun handen in het haar zitten als de andere partijen. Daar komt bij dat De Telegraaf zeer selectief is in het plaatsen van quotes en in het vergeten iets in de juiste context te plaatsen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Jones Bekijk Berichten
    Het was ook bedoeld om de moslims in de Schilderwijk te provoceren, dat blijkt uit de samenstelling van de FaceBookgroep.

En kom nou niet aan dat de PvdA hier een slaatje uit probeert te slaan, dat is goedkoop, reken maar dat ze net zo met hun handen in het haar zitten als de andere partijen. Daar komt bij dat De Telegraaf zeer selectief is in het plaatsen van quotes en in het vergeten iets in de juiste context te plaatsen.
    Ik zou je gelijk kunnen geven als de PVDA de pro-IS demontratie ook zou betitelen als provocerend. Maar nee, toen bleef het oorverdovend stil.........

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik zou je gelijk kunnen geven als de PVDA de pro-IS demontratie ook zou betitelen als provocerend. Maar nee, toen bleef het oorverdovend stil.........
    Die demonstratie was zo overduidelijk provocerend dat geen enkele politieke partij dat ontkennen zal, zo overduidelijk ook dat het zo benoemen volkomen onnodig is. Ken jij politieke partijen die dat wel deden?

Overigens heb ik niets met de PvdA, nu niet en vroeger ook niet. Maar van zo maar wat kreten wordt niemand wijzer.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Die demonstratie was zo overduidelijk provocerend dat geen enkele politieke partij dat ontkennen zal, zo overduidelijk ook dat het zo benoemen volkomen onnodig is. Ken jij politieke partijen die dat wel deden?

Overigens heb ik niets met de PvdA, nu niet en vroeger ook niet. Maar van zo maar wat kreten wordt niemand wijzer.
    Ah, dus dat hoefden ze niet te benoemen. Waarom deze anti-IS demonstratie dan wel benoemen want blijkbaar was deze demonstratie ook overduidelijk provocerend. Nee, de PVDA schaart zich direct achter de IS aanhangers, DAT is pas provocerend.

Al met al begin ik mij steeds meer zorgen te maken over dat IS gebeuren. Als zelfs anti-IS demonstraties afgekeurd worden door (een) politieke partij(en), dan is het nog veel slechter gesteld met Nederland dan ik al vermoede. Dit gaat gegarandeerd helemaal uit de klauwen lopen. Vroeg of laat pleegt zo'n stuk IS schorem een aanslag of nemen anti-IS figuren het recht in eigen hand. Beide opties leiden tot een shtf............

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Nee, de PVDA schaart zich direct achter de IS aanhangers, DAT is pas provocerend.
    Hou nou toch op joh!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Hou nou toch op joh!
    is goed Nonkel, als jij geen argumenten meer hebt prima

Vergelijkbare onderwerpen

1. Een islamitisch kalifaat, hoe gevaarlijk is dat?
    Door Communicator in forum Midden-Oosten
    Reacties: 879
    Laatste Bericht: 22-11-15, 09:46

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten