Ga naar inhoud
GENEGEERD

Trein


Dreutel

Aanbevolen berichten

Laat ik er maar niet van uit gaan dat bij een shtf de treinen nog op (tijd) rijden, dus als je met de trein naar een bug-out locatie wilt dien je echt op tijd te vertrekken. De treinen zullen sowieso bomvol zitten, als de grote steden leeg lopen.

 

Maar nu iets anders over de trein. Laatst ben ik met de trein naar het Zuiden des Lands geweest, en ik ben me rot geschrokken. De (chip)kaartjes werden niet meer door een conducteur gecontroleerd, maar door een beveiligingsbeambte met handboeien en pepperspray aan zijn riem. Dit zag er zeer onheilspellend uit.

 

Later brak de pleuris uit met knokkende en kotsende bezopen torren in pak; ik vermoed koorballen ofzo, en toen waren de "handboeien" nergens meer te bekennen. Wat is er aan de hand met ons mooie kikkerland, en vooral met de mensen, dat dit soort dingen gebeuren?

 

Waarom ik dit vertel? Ik kwam dit tegen bij "De Speld" :p : http://www.speld.nl/2014/08/13/schokkende-beelden-van-prettige-treinreis-opgedoken/

 

Wat treinen betreft, denk ik echt dat vroeger alles beter was, en eergisteren was het nog weekend!

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...