Ga naar inhoud
GENEGEERD

Shelterboxchallenge Amsterdam


Davena

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Idem...

Ik zie niet echt wat dit met prep vaardigheden te maken heeft.

 

Komt door de aankondiging:

 

Tijdens de challenge zul je moeten overleven alsof jij en je team zojuist zijn overvallen door een natuurramp. Strijd met je team en ervaar hoe ShelterBox jouw team waardigheid, warmte en onderdak biedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt door de aankondiging:

 

Tijdens de challenge zul je moeten overleven alsof jij en je team zojuist zijn overvallen door een natuurramp. Strijd met je team en ervaar hoe ShelterBox jouw team waardigheid, warmte en onderdak biedt.

 

Dat is inderdaad het enige wat ernaar verwijst, de rest gaat (zo ver ik kon zien) allemaal over geld, rondrennen met een doos, camera's, goede doelen en entertainment... vandaar mijn opmerking :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Dat is inderdaad het enige wat ernaar verwijst, de rest gaat (zo ver ik kon zien) allemaal over geld, rondrennen met een doos, camera's, goede doelen en entertainment... vandaar mijn opmerking :)

 

:p

 

Snap ik.

 

Rondrennen met een doos.

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

24u is het net niet.

24u lang opdrachtjes doen in een drukke stad maakt het niet spannend. En de 100euro inschrijfgeld?? oh en ook nog (min)375euro sponsorgeld en dan 1 box krijgen???...

Nee hoor doe mij maar een ssc....

 

Het is inderdaad een behoorlijk bedrag, maar het is voor een goed doel. Voor een organisatie die mensen helpt die een ramp hebben meegemaakt.

 

De ShelterBox Challenge – 24H Back-to-Basic betekent dat je afstand doet van luxe; geen mobieltjes en geld op zak en aangewezen zijn op je teamleden en de middelen die je voorhanden hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Het is inderdaad een behoorlijk bedrag, maar het is voor een goed doel. Voor een organisatie die mensen helpt die een ramp hebben meegemaakt.

 

Een nobel streven, maar het plan van @GreenHood en @Communicator spreekt me meer aan.

 

http://preppers.nl/forum/threads/10610-Voorstel-SSC?p=276492&viewfull=1#post276492

 

http://preppers.nl/forum/threads/10631-P-T-C-Prepper-Training-Camp?p=277128&viewfull=1#post277128

 

Persoonlijk stuit me die strijkstok van goede doelen organisaties tegen de borst.

Ik zal je nu niet lastig vallen met de lijst van inkomsten van directeuren en BN-"ambassadeurs".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...