Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012

"The Purge" (zuivering) begint 31 augustus in Amerika

In de VS zijn er nogal wat berichten over een scenario wat gebaseerd is op een film "The Purge" (zuivering).

Men denkt dat de datum 31 augustus wel eens zover zou zijn, schrik niet is een complot gedachte van een complotsite zoals Beforeitsnews en Veterantoday (Veterans Today Radio) dat zijn wel de complotjongens die ook nog beweren dat ze het nieuws van belangrijke regerings mensen krijgen!
    (Wel effe opletten dat de Veterans Today man Gordon Duff overal Israel achter ziet).

Diverse complotsites denken dat het wel eens serieus kan zijn.
    http://beforeitsnews.com/alternative...p-3011402.html

Volgens Wikipedia;
    The Purge is een Amerikaanse thriller/horrorfilm uit 2013. De film speelt zich af in het jaar 2022 waarin de Verenigde Staten een oplossing lijken te hebben gevonden om criminaliteit tegen te gaan: op één dag in het jaar zijn alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur toegestaan. WIKIPEDIA

Maar natuurlijk is het wel weer een complot-theorie, vandaar ook in deze rubriek Complotten.

Dit scenario is ook mogelijk bij een SHTF zoals een langdurige stroomuitval of meteoor inslag waardoor er geen hulpdiensten meer kunnen komen.

Dus als er op die datum niet gebeurd lachen we ons weer te barsten en kunnen we de genoemde sites weer aanklikken voor "nieuwe rampspoed" die dan al weer klaar staat.

Maar het hoeft niet op deze manier te gaan, het kan ook wat nu erg actueel is om koppensnellers gaan.
    Gelukkig ook weer zo'n ver van mijn bed show.
    Alhoewel dit krantartikel ziet wel bepaalde risico's op het gebied van terreur zoals koppensnellers!

Cheney: "Terreuraanval op VS met massa slachtoffers komt er zeker"

Cheney noemde de onthoofding van de Amerikaanse journalist een gruwelijke ontwikkeling, en waarschuwde: "Vermenigvuldig dat een miljoen keren want dat is wat de rest van de wereld te wachten staat als we niet krachtig afrekenen met deze crisis".
    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...er-zeker.dhtml

Loop je daar met je BOB in de bossen of op je BOL met nog wat preppers duiken er opeens koppensnellers vanuit onze bossen op.

Dus de genoemde complot scenario's hoeven niet zo te gaan als beschreven maar is meer een overdenking om ons voor te bereiden op totale chaos of anarchie zoals in het filmpje

Ik zat me dus af te vragen hoe kun je daar nu op voorbereiden (preppen) op genoemde scenario's, mijn zwitsers zakmes is vast te klein om de belagers weg te jagen!
    Laatst gewijzigd door Tom; 21-08-14 om 13:59.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Wat me wel opvalt is dat in elke film/serie de hele samenleving (of de overlevende iig) direct overgaan tot roadwarrior mad max achtige activiteiten. Misschien verbaast de mensheid ons wel en gaan we met z'n alle samenwerken.
    Iets dat TPTB misschien niet zo zien zitten?

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk Berichten
    In de VS zijn er nogal wat berichten over een scenario wat gebaseerd is op een film "The Purge" (zuivering).

Men denkt dat de datum 31 augustus wel eens zover zou zijn, schrik niet is een complot gedachte van een complotsite zoals Beforeitsnews en Veterantoday (Veterans Today Radio) dat zijn wel de complotjongens die ook nog beweren dat ze het nieuws van belangrijke regerings mensen krijgen!
    (Wel effe opletten dat de Veterans Today man Gordon Duff overal Israel achter ziet).

Diverse complotsites denken dat het wel eens serieus kan zijn.
    http://beforeitsnews.com/alternative...p-3011402.html

Volgens Wikipedia;
    The Purge is een Amerikaanse thriller/horrorfilm uit 2013. De film speelt zich af in het jaar 2022 waarin de Verenigde Staten een oplossing lijken te hebben gevonden om criminaliteit tegen te gaan: op één dag in het jaar zijn alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur toegestaan. WIKIPEDIA

Maar natuurlijk is het wel weer een complot-theorie, vandaar ook in deze rubriek Complotten.

Dit scenario is ook mogelijk bij een SHTF zoals een langdurige stroomuitval of meteoor inslag waardoor er geen hulpdiensten meer kunnen komen.

Dus als er op die datum niet gebeurd lachen we ons weer te barsten en kunnen we de genoemde sites weer aanklikken voor "nieuwe rampspoed" die dan al weer klaar staat.

Maar het hoeft niet op deze manier te gaan, het kan ook wat nu erg actueel is om koppensnellers gaan.
    Gelukkig ook weer zo'n ver van mijn bed show.
    Alhoewel dit krantartikel ziet wel bepaalde risico's op het gebied van terreur zoals koppensnellers!

Cheney: "Terreuraanval op VS met massa slachtoffers komt er zeker"

Cheney noemde de onthoofding van de Amerikaanse journalist een gruwelijke ontwikkeling, en waarschuwde: "Vermenigvuldig dat een miljoen keren want dat is wat de rest van de wereld te wachten staat als we niet krachtig afrekenen met deze crisis".
    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...er-zeker.dhtml

Loop je daar met je BOB in de bossen of op je BOL met nog wat preppers duiken er opeens koppensnellers vanuit onze bossen op.

Dus de genoemde complot scenario's hoeven niet zo te gaan als beschreven maar is meer een overdenking om ons voor te bereiden op totale chaos of anarchie zoals in het filmpje

Ik zat me dus af te vragen hoe kun je daar nu op voorbereiden (preppen) op genoemde scenario's, mijn zwitsers zakmes is vast te klein om de belagers weg te jagen!
    ik wil die film echt eens zien

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    ik wil die film echt eens zien
    De film trekt op niet veel hoor.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Moet die film ook eens bekijken. Zojuist op usenet gevonden dus morgenavond op m'n vaste filmavondje er maar eens bij in gooien. Dat het ook inderdaad echt gepland is lijkt me een hoax. Waarschijnlijk om deel 2 van de film te promoten. Weet niet wanneer ie komt, maar ik hoorde dat er een deel 2 komt. The Purge, anarchy of zoiets.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    film is opzich wel leuk soms een beetje over the top maar wel mooi vermaak, de tweede is wel een suk spannender maar alsnog vind ik hem erg overdreven.

in een SHTF is dit natuurlijk wel een "legit" (reëel) scenario maar denk dat dat de gevechten om voorraden zullen gaan en dan sta je in een groep veel sterker oftewel PH's / SC's zijn dan ideaal.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    De film trekt op niet veel hoor.
    Wat bedoelt u daar mee?
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Heb deel 1 gezien, erg leuk verhaal, lekker ziek.

Het houdt je wel scherp mocht er een bepaalde scenario zich voordoen.
    Using Tapatalk

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    Wat bedoelt u daar mee?
    Dat het een slechte film is.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Dat het een slechte film is.