Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highway Bekijk Berichten
    deze moest er nog bij http://www.e-bookspdf.org/download/1...rs-manual.html

kan je zelf denk ik wel doen, niet moeilijk, wel veel tijd en aandacht
    Dank voor de link, helaas moet je registreren maar okay.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Als je weet wat je doet is alles makkelijk
    Ik zal me er nog eens in verdiepen en eerst eens kijken of ik de draden kan vinden enz.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghostwhiper Bekijk Berichten
    Ohw die dingen werken zo simpel
    Meestal als volgt
    Plus en min draad voor het kastje zelf
    1 draad tussen contact slot en startmotor
    1 of 2 draden tussen contact slot en bobine.

Eigenlijk is het gewoon de kabels volgen en aan de hand van de kleur van de originele draad de boel weer aan elkaar knopen.

Kost een uurtje of 2 werk als je weet waar je mee bezig bent.
    Omzeilen van die dingen heb ik langs de kant van de weg wel gedaan en is 10 minuten werk.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

ghostwhiper
    Guest
    [MENTION=1303]AWOL[/MENTION] meestal als je de draden van de start onderbreken volgt dan kom je een soldering aan de originele kabelboom wel tegen.
    Soms is het wat lastiger aangelegd en gaan ze rechtstreeks een stekker in.
    In dat geval moet je meten welke kabels er doorgeschakeld worden in de onderbreker.
    Sowieso alles wat je doorknipt nummeren

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Tussen de buien door even wat gekeken maar het bewuste kastje zit niet in het motorcompartiment dus zal wel achter het dashboard weggewerkt zitten, is weer een complicatie. Binnenkort bij wat beter weer zal ik eens gaan kruipen en schijnen met een zaklamp om te kijken waar dat ding zit.
    Forumregels

ghostwhiper
    Guest
    Zit waarschijnlijk aan de passagiers kant.
    Daar zit bij de meeste oudere auto's de meeste ruimte om Die dingen in te bouwen
    Als die echt weg gewerkt zit zal het dashboard er helemaal uit moeten als je pech hebt.
    Dat werkt overigens wel het makkelijkst en snelst.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Zit waarschijnlijk aan de passagiers kant.
    Daar zit bij de meeste oudere auto's de meeste ruimte om Die dingen in te bouwen
    Als die echt weg gewerkt zit zal het dashboard er helemaal uit moeten als je pech hebt.
    Dat werkt overigens wel het makkelijkst en snelst.
    Ondertussen vervloek ik de vorige eigenaar dat ie zo'n aggenebbis ding heeft ingebouwd. Aan de andere kant: wie weet hoe vaak dat knipperende rode lampje al dieven heeft ontmoedigd
    Gewild voor de export zijn die oude oude Corolla's zeker, ik krijg 4 keer per jaar, al zeven jaar lang een kaartje tussen de deurrubbers met de vraag of ik 'm wil verkopen, APK of niet. Ik heb wel eens gebeld met zo'n gast, gaan allemaal naar Afrika.
    Nadeel daarvan is dat je dit model weinig op de sloop ziet of ze zijn compleet gestript.
    Forumregels

ghostwhiper
    Guest
    Rood lampje die knippert kun je natuurlijk werkend houden door alleen de plus en de min op het kastje te houden.
    Wel prik op het lampje maar gewoon maar gewoon starten.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Rood lampje die knippert kun je natuurlijk werkend houden door alleen de plus en de min op het kastje te houden.
    Wel prik op het lampje maar gewoon maar gewoon starten.
    Ja heb ik ook al aan zitten denken om dat kastje gewoon te laten zitten. Volgens mij zijn er ook van die nep knipperende ledlampjes op een batterijtje te krijgen.
    Forumregels

ghostwhiper
    Guest
    Zijn knipperlampjes te koop bij iedere automaterialen zaak.
    Zet die met een schakelaartje er tussen in je kabelboom constant plus en je bent klaar.
    Gewoon op 12 volt dus

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    [MENTION=1303]AWOL[/MENTION], toevallig lid van de anwb, heb zo'n kastje in mn vorige auto gehad, ook problemen mee toen , vervolgens anwb gebeld( recht op 5 keer hulp zonder kosten dacht ik), en de monteur heeft het gemaakt in die zin dat het kastje bleef in het zicht, maar kon gewoon zonder starten, probleem verholpen.
    let wel op of je woonplaats in je pakket zit anders ff bellen net buiten de stad. Succes

Vergelijkbare onderwerpen

1. Advies gevraagd
    Door prepper053 in forum Communicatie
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 05-05-14, 21:43
  2. Advies gevraagd!!! wilde zwijnen op me erf
    Door GuywithAplan in forum Koffiecorner
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 29-11-13, 20:18
  3. [Advies gevraagd] Aanschaf winterbanden
    Door morningglory in forum Voertuigen
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 15-10-13, 13:42
  4. Advies gevraagd: Slaapmatje? Ja of Nee.
    Door prepper053 in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 09-07-13, 23:04
  5. Fiets met kar - advies gevraagd
    Door Sandokan in forum Voertuigen
    Reacties: 38
    Laatste Bericht: 21-07-12, 09:25

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten