Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 98
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu even niet Bekijk Berichten
    maarrrrrr.......de grootste dreiging uit rusland is niet het nucleaire arsenaal dat ze hebben......ze hebben de laatste decennia echt niet stil gezeten......en hebben nu een technologie ontwikkeld om ONZICHTBAAR te worden.......onzichtbare legereenheden met onzichtbare tanks en onzichtbare manschappen en onzichtbare voertuigen en onzichtbare wapens zijn de laatste paar weken al 4 keer de oekraine binnen gevallen.....
    Hahahahahaha ja die betrouwbare berichten uit Kiev....
    keyserpreppersuze@gmail.com

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DickBerts Bekijk Berichten
    [.....]
    [.....]
    En zo staan onze geschiedenisboeken vol met wangedrag van het westen ten opzichte van Rusland (Napoleon, Hitler en noem de shit maar op). De Russen hebben ons al zo vaak onmetelijke diensten bewezen (feitelijk hebben zij ons van Hitler Duitsland bevrijd)en ze krijgen altijd stank voor dank. Iets wat we echt in ons achterhoofd moeten houden willen we ook maar iets van Rusland kunnen begrijpen. Ik zou ook in het huidige conflict zo ontzettend graag partij voor Rusland willen kiezen, daar is ook wel de nodige aanleiding toe, maar ik slaag er maar niet in om Putin te vertrouwen.
    Over Putin heb ik al een posting geschreven. Men wordt hiernaar verwezen.
    Putin is mij veel symphatieker dan Obama. Het is bekend dat hij zich heeft omringd met vele adviseurs en heel goed kan luisteren, in tegenstelling tot lieden als Hitler en Stalin. Het nationalisme is sterk in opkomst in Rusland en er zijn zelfs krachten daar die vinden dat Putin maar halfslachtig optreedt in de kwestie UkraÔne, de 51ste staat van Amerika. Putin en Rusland hebben helemaal geen zin in een oorlog met Europa. De tot voor kort uitstekende handelsrelaties met Europa hebben Rusland meer weelde en welvaart gebracht dan ze ooit in hun geschiedenis hebben gekend. Genieten met een kaasje Paturain en een goede Franse wijn, zaken die de gewone Rus nooit heeft gekend. Die status willen ze niet graag inleveren.

Washington stuurt echter aan op een gewapend conflict tussen Europa en Rusland en de propaganda-machine bereidt ons daar nu al op voor.
    Putin echter zal in een dergelijk conflict op zijn minst ook tactische kernwapens gebruiken omdat hij dan niet anders kan. In Nederland zullen op zijn minst militaire centra zoals vliegbasis Leeuwarden en Volkel (geschat: 10~20 Amerikaanse kernwapens) etc. zťker een doelwit zijn.

Jouw opmerking: "Ik zou ook in het huidige conflict zo ontzettend graag partij voor Rusland willen kiezen, daar is ook wel de nodige aanleiding toe, maar ik slaag er maar niet in om Putin te vertrouwen" is misschien tť ongenuanceerd en helemaal niet ter zake doende. Hijzelf zal kiezen voor Rusland en dat betekent dat we er beslist niet zonder kleerscheuren van af komen als de boel uit de hand loopt. Dat betekent dan onnoemelijk veel leed en ontreddering. We (Europa & Rusland) worden door Washington in een situatie gemanoevreerd die we beiden eigenlijk helemaal niet willen.

DickBerts
    Guest
    -Ook Rotterdam, Schiphol (aanvoer materieel en troepen VS) en Den Helder (vanwege de concentratie van de marine) zullen atoomdoelen zijn in Nederland.

-Of ik partij kies voor Putin doet er natuurlijk niet toe. De vraag of miljoenen mensen dat al dan niet doen, is echter zelfs van doorslaggevend belang voor de uitkomst van grootschalige internationale conflicten. Niemand die dat beter uitlegt dan Churchill in zijn memoires (zeer lezenswaardig en verrassend actueel).

-Ik ben blij dat ik Wolf via de mention knop het uitgelokt tot deze reactie, want ik vind het een belangrijke reactie, die ik nog een paar keer wil lezen (moet nu helaas weg).

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Hehe deze pagina zijn posts die ik lang gemist heb....

Natuurlijk moeten we met Rusland, kernwapens maar nog meer met Amerika, die politiek en de belangen van de macht ( wat die precies is weten we niet eens maar hij is er natuurlijk wel) rekening houden.

Putin is en reageerd rationeel.
    Voorbeelden genoeg, de-escallatie van Syrie, niet in de val lopen in Oekraiene enz enz .
    Deze taal is enkel een signaal naar de krachten die nu gaande zijn en een duidelijk signaal: ga je door met Rusland aanvallen( economie in extrema zoals zware sancties, is ook gewoon oorlog voeren) dan zal Rusland zich uiteindelijk moeten gaan verdedigen......
    'Rusland' heeft al lang genoeg bewezen minder agressor te zijn dan 'Amerika' wie dat nu nog niet wil inzien zal het waarschijnlijk nooit willen inzien.

Het is ook niet echt kiezen voor Amerika, Rusland, Obama, Putin, oosten of westen.
    We zijn aan het kiezen voor de veel en lange pijn door de komende economische en welvaarts neergang/verschuiving, of nog oneindig veel meer ellende dmv van de derde wereldoorlog.
    Sorrie ik denk dat er niet veel anders te kiezen is.....

Het enge is dat wij als burgers daar weinig in te zeggen hebben.
    We zijn heel handig veel te verdeeld geraakt, verslaaft aan de status quo, fiat junkies, dom, snel tevreden, inactief, lui, ongeinteresseert, individualistisch en wat al niet meer gemaakt.....

Prep ze,
    K a n s
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kans Bekijk Berichten
    Hehe deze pagina zijn posts die ik lang gemist heb....

Natuurlijk moeten we met Rusland, kernwapens maar nog meer met Amerika, die politiek en de belangen van de macht ( wat die precies is weten we niet eens maar hij is er natuurlijk wel) rekening houden.

Putin is en reageerd rationeel.
    Voorbeelden genoeg, de-escallatie van Syrie, niet in de val lopen in Oekraiene enz enz .
    Deze taal is enkel een signaal naar de krachten die nu gaande zijn en een duidelijk signaal: ga je door met Rusland aanvallen( economie in extrema zoals zware sancties, is ook gewoon oorlog voeren) dan zal Rusland zich uiteindelijk moeten gaan verdedigen......
    'Rusland' heeft al lang genoeg bewezen minder agressor te zijn dan 'Amerika' wie dat nu nog niet wil inzien zal het waarschijnlijk nooit willen inzien.

Het is ook niet echt kiezen voor Amerika, Rusland, Obama, Putin, oosten of westen.
    We zijn aan het kiezen voor de veel en lange pijn door de komende economische en welvaarts neergang/verschuiving, of nog oneindig veel meer ellende dmv van de derde wereldoorlog.
    Sorrie ik denk dat er niet veel anders te kiezen is.....

Het enge is dat wij als burgers daar weinig in te zeggen hebben.
    We zijn heel handig veel te verdeeld geraakt, verslaaft aan de status quo, fiat junkies, dom, snel tevreden, inactief, lui, ongeinteresseert, individualistisch en wat al niet meer gemaakt.....

Prep ze,
    K a n s
    " wij" hebben die kans gehad....."wij" hebben kunnen kiezen, en dat hebben we gedaan......decennialang hebben we gestemd op partijen die achter de vs aanlopen, die voor militaire agressie waren in Iraq, afghanistan, syrie, libie, etc, die voor uitbreiding waren van nato richting oosten (tegen de belofte in..), die voor "volkel" waren, die voor jsf waren, die voor sancties waren tegen rusland, tegen iran....enz.....enz....."wij" zijn dus ook medeplichtig aan miljoenen slachtoffers in al die landen......en "wij" zijn zeker medeplichtig aan de ellende in oekraine...."wij" hebben daarvoor gekozen, dus wat dat betreft, misschien "verdienen wij" WOIII wel.....

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Brief van Professor Cees Hamelink aan Putin
    Dutch Intellectuals Apologize to Putin for Lies on MH17, Syria, Ukraine
    published by Tom Sullivan on Thu, 2014-08-28 20:52

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu even niet Bekijk Berichten
    misschien "verdienen wij" WOIII wel.....
    wat dan met iedereen die er vol overtuiging tegen waren? zij ook?

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vheeswijk Bekijk Berichten
    Brief van Professor Cees Hamelink aan Putin
    Dutch Intellectuals Apologize to Putin for Lies on MH17, Syria, Ukraine
    published by Tom Sullivan on Thu, 2014-08-28 20:52
    Fantastische brief en helemaal met je eens.
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ex-CIA Official Proposes Assassination of Putin
    Former intelligence official wants sanctions against Russia to lead to the removal of Putin, "with a bullet hole in the back of his head" if necessary.
    August 28, 2014

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik heb het vast al meerdere keren geroepen op het forum, maar geen enkele wereldleider of politicus is te vertrouwen. Het is vaak kiezen uit meerdere kwaden waar je voorkeur naar zou gaan. Obama, Putin, Cameron, Rutte, Assad, ISIS leiders. Kim etc etc. Het zijn allemaal leugenaars en bedriegers die alleen uit zijn op macht en geld voor hunzelf en hun machtige vriendjes.

Ik zal als ik wat meer tijd heb eens een draadje met POLL starten in de koffiecorner. Wie is volgens jouw de slechtste leider?
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] heeft het al vaker geroepen en is bijna voor gek verklaard, maar we zitten echt op het randje van een WOIII. Juist als mensen als Obama en Putin zeggen dat ze geen rechtstreekse confrontatie willen, dan is het tegendeel vaak waar. Wanneer een voetbalclub zegt achter een verliezende trainer te staan, dan ligt die er binnenkort ook uit. Wordt dit niet uitgevochten door steun aan OekraÔne dan wel pro-russen dan volgt er wel een volgend conflict, op vele fronten dreigen escalaties. Ik zie alleen Merkel als iemand die de boel in toom zou kunnen houden momenteel.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Nucleaire veiligheid van Nederland
    Door Bunkerprepper in forum Binnenland
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 09-02-15, 19:42
  2. VS: Moskou test nucleaire raketten
    Door Communicator in forum Internationaal
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 11-09-14, 00:35
  3. Niet-euro rekening
    Door jobs in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 21