Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 98
    DickBerts
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik heb het vast al meerdere keren geroepen op het forum, maar geen enkele wereldleider of politicus is te vertrouwen. Het is vaak kiezen uit meerdere kwaden waar je voorkeur naar zou gaan. Obama, Putin, Cameron, Rutte, Assad, ISIS leiders. Kim etc etc. Het zijn allemaal leugenaars en bedriegers die alleen uit zijn op macht en geld voor hunzelf en hun machtige vriendjes.

Ik zal als ik wat meer tijd heb eens een draadje met POLL starten in de koffiecorner. Wie is volgens jouw de slechtste leider?
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] heeft het al vaker geroepen en is bijna voor gek verklaard, maar we zitten echt op het randje van een WOIII. Juist als mensen als Obama en Putin zeggen dat ze geen rechtstreekse confrontatie willen, dan is het tegendeel vaak waar. Wanneer een voetbalclub zegt achter een verliezende trainer te staan, dan ligt die er binnenkort ook uit. Wordt dit niet uitgevochten door steun aan OekraÔne dan wel pro-russen dan volgt er wel een volgend conflict, op vele fronten dreigen escalaties. Ik zie alleen Merkel als iemand die de boel in toom zou kunnen houden momenteel.
    Ik kan hier rustig weer woedend vertrekken, want [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION] maakt mijn postings volledig overbodig. 100% mee eens.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    wat dan met iedereen die er vol overtuiging tegen waren? zij ook?
    tjsa....heel vervelend.....maar zo werkt dat in een democratie....

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu even niet Bekijk Berichten
    tjsa....heel vervelend.....maar zo werkt dat in een democratie....
    Verdienen, willen, krijgen zijn toch echt verschillende zaken...
    En ik vraag me af of de huidige 'democratie' in Nederland maar nog minder daar buiten iets met die drie zaken te maken heeft.... En als het er nog iets mee te maken heeft dan in afnemende mate met krijgen, verdienen, willen....

K a n s
    Laatst gewijzigd door Kans; 30-08-14 om 17:13.
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

branco
    Guest

Rusland is klaar voor een nulceaire oorlog

Ik post even dit bericht wat ik net gelezen heb.

Het lijkt alsof meeste mensen weer ingesukkelt zijn en geen besef hebben van wat de doorlopende NATO agressie en US interventies aanrichten. Sinds de val van de muur heeft de USA doorlopend oorlog gevoerd, landen bezet, gebombardeerd, en meter bij meter Oostbloklanden overgenomen en in vrijwel alle landen rond Rusland troepen en bases gestationeerd. De huidige opbouw van enorme hoeveelheden manschappen, vliegdekschepen, onderzeeŽrs en vliegtuigen - steeds dichter aan de russische grens - zal vroeg of laat niet meer getolereerd worden. En terecht, want de USA heeft daar niets te zoeken.
    De Oekraine is tot een groot slagveld gemaakt door de extreemrechtse coup in Kyiv, gesteund door extreemrechtse politici uit EU en USA. Daar zot een nazi-regime wat de belangen dient van de Amerikaanse olie-industrie. Niet voor niets heeft de zoon van vice-president Biden daar nu de leiding en heeft Monsanto toegang tot enorme OekraÔense velden voor gen-tech mais. Het is gewoon een ordinaire criminele overname en Rusland zal dat niet accepteren.

Wordt echt hoogtijd dat mensen wakker worden, de domme propaganda wegsmijten, (bv over de false flag aanval op de MH17 die door de Oekraine is gedaan en NIET door Rusland!) en zich gaan voorbereiden op een kernoorlog. (Voor zover dat enige zin heeft!!!)

Ik ben ook moe van 14 jaar leugens, oorlog, nep-terrorisme, en false flag aanslagen (London, Madrid, Boston, enz) maar insukkelen en doen alsof alles prima is is werkelijk niet de oplossing!

http://russia-insider.com/en/yes-rus...clear-war/5324

PS ik bedoel NUCLEAIRE oorlog ...
    Laatst gewijzigd door branco; 06-04-15 om 13:49.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Domme propaganda schrijf je.
    En al die baltische staten en ex oostbloklanden etc. waren niet geannexeerd door Rusland ?
    En toen Rusland de nazis versloeg gingen ze ook weer terug achter hun oorspronkelijke landsgrenzen ?
    En Stalin deporteerde niet hele bevolkingsgroepen naar plekken waar al andere mensen woonden etc. ?

En ik weet dat de toenmalige bevrijders ook gebleven zijn maar in west duistland spraken en spreken ze duits geen engels en geen amerikaans.
    Ik ben ook kritisch maar (hoop ik) niet blind naar ťťn kant.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door branco Bekijk Berichten
    Ik post even dit bericht wat ik net gelezen heb.

Het lijkt alsof meeste mensen weer ingesukkelt zijn en geen besef hebben van wat de doorlopende NATO agressie en US interventies aanrichten. Sinds de val van de muur heeft de USA doorlopend oorlog gevoerd, landen bezet, gebombardeerd, en meter bij meter Oostbloklanden overgenomen en in vrijwel alle landen rond Rusland troepen en bases gestationeerd. De huidige opbouw van enorme hoeveelheden manschappen, vliegdekschepen, onderzeeers en vliegtuigen - steeds dichter aan de russische grens - zal vroeg of laat niet meer getolereerd worden. En terecht, want de USA heeft daar niets te zoeken.
    De Oekraine is tot een groot slagveld gemaakt door de extreemrechtse coup in Kyiv, gesteund door extreemrechtse politici uit EU en USA. Daar zot een nazi-regime wat de belangen dient van de Amerikaanse olie-industrie. Niet voor niets heeft de zoon van vice-president Biden daar nu de leiding en heeft Monsanto toegang tot enorme OekraÔense velden voor gen-tech mais. Het is gewoon een ordinaire criminele overname en Rusland zald at neit accepteren.

Wordt echt hoogtijd dat mensen wakker worden, de domme propaganda wegsmijten, (bv over de false flag aanval op de MH17 die door de Oekraine is gedaan en NIET door Rusland!) en zich gaan voorbereiden op een kernoorlog. (Voor zover dat enige zin heeft!!!)

Ik ben ook moe van 14 jaar leugens, oorlog, net-terrorisme, en false flag aanslagen (London, Madrid, Boston, enz) maar insukkelen en doen alsof alles prima is is werkelijk niet de oplossing!

http://russia-insider.com/en/yes-rus...clear-war/5324
    Misschien moet je dan alvast het voortouw gaan nemen om wat lastige situaties te voorkomen.
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Ik ben nog jong, en er zullen fouten inzitten, dus verbeter me maar
    Ik zie het verband tussen de titel en het verhaal niet echt, ik denk dat er niet genoeg info is om de stelling te onderbouwen en het dus een concluderend verband te maken(jaja, soms let ik op tijdens nederlands).
    En een nucleaire oorlog, dat zou kunnen, maar er zijn na de 2e wereldoorlog wel spanningen zijn geweest en toch nog geen atoombommen gegooid.
    Een cyberoorlog is in deze tijd veel interessanter, en dat is weer iets waar we nog nooit echt mee te maken hebben gehad(ik tel een paar hacks niet mee).
    De meeste mensen kunnen namelijk helemaal niks meer als er geen internet meer is of elektriciteit.
    Ik geef je gelijk, de USA is inderdaad niet altijd die goede vriendelijke adelaar, maar Rusland is toch wel een vervelende valse beer de laatste jaren...
    Denk aan de Krim, mh17 en dat ze eigenlijk met regelmaat de Bear bommenwepers naar het westen toe sturen(moeten we eigenlijk gewoon neerhalen...).
    Als het een nucleaie oorlog wordt, zijn we allemaal het mannelijk geslachtsdeel op een minder nette manier uitgesproken, maar qua legers (VN tegen Rusland en maatjes) winnen we dat wel.
    Nee, ik ben niet heel optimistisch over de toekomst, aangezien Belgie denkt dat het te mainstream is om genuket te worden, dat ze dan hun eigen meltdown willen maken, en ik woon dicht bij Belgie dus ik ben het daar niet mee eens. Nederland is trouwens ook niet voorzichtig genoeg met dit soort dingen.
    Dat was mijn verhaal, eigenlijk ook een paar losse zinnen zonder goed einde maar wel duidelijk genoeg denk ik(vragen stellen!)
    groeten,
    Friso

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik betwijfel of er te preppen valt voor een atoomoorlog, al zie ik die dreiging de laatste jaren ook duidelijk toenemen. De VS en de NAVO zijn daarin wel degelijk de agressor, met steeds meer bases en troepen langs de Russische grens. Ik ben overigens ook geen fan van Rusland, maar ik snap wel heel goed dat deze langzame aanval van de VS/NAVO ook niet veel langer gepikt kan worden. Rusland moet zichzelf ook beschermen, net als ieder ander land dat zal doen.

Een atoomoorlog kan zowat niet kleinschalig blijven en als de gekken echt hun volledige arsenaal op elkaar leegschieten dan blijft er weinig over van de mensheid. Rusland zal "noodgedwongen" terugslaan bij een aanval door de VS en daarbij zullen ook alle bases van de VS in Europa gepakt worden. Vervolgens zijn de grote industriele centra aan de beurt (dag randstad, dag roergebied, dag Antwerpen) en de militaire vliegvelden vanaf waar mogelijk een atoombommenwerpen zou kunnen opstijgen. Dag Volkel, dag Eelde, dag Zestienhoven, dag Eindhoven. In Duitsland en Belgie zal 't ook bommetjes regenen; hier in de scandinavische landen waarschijnlijk ook, Stockholm, GŲteborg, MalmŲ, Kopenhagen, Oslo e.d. zullen vast niet gespaard blijven. Daar ergens tussenin in de middle of nowhere woon ik; er zal hier zeer waarschijnlijk geen directe aanval zijn, niets van strategisch waarde in de buurt...

Maar dan komt de nucleaire winter er achteraan, een paar maanden tot een aantal jaren van stevige kou, weinig licht en dus slechte oogsten. Komt de radioactieve fallout nog bij...

Nee, ik geloof niet dat daar echt tegen te preppen valt. Tientallen jaren aan voedsel inslaan is geen optie (en zo wel, dan overleef je als enige in de buurt.. en dan?)

In NL/BE/DE/FR kan je 't zowiezo vergeten in 't geval er een atoomoorlog uitbreekt. Totaal kansloos. In Spanje heb je misschien een kans, net als in Zweden en Noorwegen misschien...

De enige nuttige manier om tegen atoomoorlog te preppen is door er alles aan te doen om te voorkomen dat 'ie ooit uitbreekt.

branco
    Guest
    [MENTION=812]Enki[/MENTION] - hele wijze woorden, helemaal mee eens!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Als je dit aan putin laat zien krijgt hij er tranen van in zn ogen.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Vergelijkbare onderwerpen

1. Nucleaire veiligheid van Nederland
    Door Bunkerprepper in forum Binnenland
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 09-02-15, 18:42
  2. VS: Moskou test nucleaire raketten
    Door Communicator in forum Internationaal
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 10-09-14, 23:35
  3. Niet-euro rekening
    Door jobs in forum Geld, goud en zilver