Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 55

Onderwerp: Double posting

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Prima dat jij dat zo noemt.
    Hoe noem jij het dan als mensen dezelfde post twee keer posten, na elkaar?
    Exact dezelfde post na elkaar is waarschijnlijk een foutje, of doordringen. De bedoeling is om eea wat overzichterlijker te houden. Dus niet dat je 4 postings van 1 persoon ziet in een topic die best in 1 post zouden kunnen. Vandaar m'n poging tot een handleiding (ben niet erg goed in uitleggen van dingen).

Adventurer
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Is een duidelijke omschrijving voor dit specifieke onderwerp al is het onderwerp niet helemaal duidelijk als ik hier lees ;-)

[MENTION=150]phaelin[/MENTION] Zelf ben ik nog opzoek naar bijvoorbeeld de volgende zaken. Reputation quotes; soms zit daar een opmerking bij, hoe doe je dat zelf en kun je hier ook op reageren? Hoe kun je die quotes terughalen als ze bij mededelingen weg zijn? Kun je bepaalde onderwerpen als "favoriet" markeren zodat je deze snel kun terugvinden? Verder heb ik er zelf best lang over gedaan voordat ik door had wat waar te vinden is, wellicht dat dit ook handig is maar dat is ook een kwestie van zoeken natuurlijk.

Waar ik werkelijk ook niet veel van snap is de titel die je krijgt.. Nu bij mij bijvoorbeeld "adventurer", leuk maar niet echt veel zeggend. Zitten er tussen die geen maand voorraad hebben maar wel iets van mankinds only hope als status....
    Laatst gewijzigd door fcTollius; 01-10-14 om 18:52. Reden: Was te snel met verzenden ;-)
    "Liever laf dan dood"

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcTollius Bekijk Berichten
    Is een duidelijke omschrijving voor dit specifieke onderwerp al is het onderwerp niet helemaal duidelijk als ik hier lees ;-)

[MENTION=150]phaelin[/MENTION] Zelf ben ik nog opzoek naar bijvoorbeeld de volgende zaken. Reputation quotes; soms zit daar een opmerking bij, hoe doe je dat zelf en kun je hier ook op reageren? Hoe kun je die quotes terughalen als ze bij mededelingen weg zijn? Kun je bepaalde onderwerpen als "favoriet" markeren zodat je deze snel kun terugvinden? Verder heb ik er zelf best lang over gedaan voordat ik door had wat waar te vinden is, wellicht dat dit ook handig is maar dat is ook een kwestie van zoeken natuurlijk.

Waar ik werkelijk ook niet veel van snap is de titel die je krijgt.. Nu bij mij bijvoorbeeld "adventurer", leuk maar niet echt veel zeggend. Zitten er tussen die geen maand voorraad hebben maar wel iets van mankinds only hope als status....
    Als je vind dat iemand een bijzonder goede post doet dan klik je op het sterretje links onder die post. Je kunt dan reputatie uitdelen aan die iemand en daar iets bij typen. Hoeveel reputatie je kunt uitdelen hangt af van hoeveel reputatie je zelf hebt. Je kunt, als je aan iemand eenmaal kudo's of reputatie hebt gegeven dit niet direct nog eens doen. Je moet eerst reputatie uitdelen aan een aantal andere personen voordat je dezelfde persoon weer kunt 'belonen'.

Je kunt terugvinden wie je reputatie gegeven hebt en van wie je gekregen hebt onder instellingen.

Naam:     reputatie1.PNG
Bekeken:  57
Groote:   17,8 KB

Je kunt niet reageren op de kudo meldingen.

Je kunt je abonneren op een topic, zo kun je dat sneller terug vinden. Ik bookmark wel eens een interessant topic in m'n browser. Abonneren doe je helemaal bovenin het topic. Daar vind je een linkje 'onderwerp gereedschap'. Daar krijg je de mogelijkheid om je te abonneren op dat topic.

De titel die er staat hangt samen met de hoeveelheid posts en de hoeveelheid reputatie (kudo's) die je gekregen hebt (geloof ik tenminste). Heeft niets te maken met wat je als preps hebt. Dat kunnen wij immers niet weten
    Is inderdaad niet veel zeggend, puur voor amusementswaarde denk ik. Daarom heb ik op een gegeven moment m'n balkje ook maar uitgezet.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014

[How to] Multiquote

Op speciaal verzoek van [MENTION=3259]Tanfana[/MENTION]!

Nou zit ik hier al bijna een jaar op het forum, toch kwam ik er recentelijk pas achter hoe je eigenlijk meerdere berichten in een keer kan quoten. Natuurlijk is het achteraf gezien zo simpel als het maar zijn kan, maar zoals voor zo veel dingen geldt ook hier: je moet het maar net weten.

Dus lees je een topic, en wil je op meerdere berichten reageren in een post? Zo doe je dat:

Onder ieder bericht staan natuurlijk de bekende "Antwoord" en "Antwoord met citaat"-knoppen. Daarnaast zit echter nog een knopje, namelijk de multi-quote-knop.

Naam:     mq1.png
Bekeken:  136
Groote:   3,1 KB
    Deze dus.

Waarschijnlijk niet heel erg verrassend, maar om meerdere berichten te citeren begin je dus met bij het eerste bericht dat je citeren wil op dat knopje te klikken. Dan komt er een heel mooi vinkje bij te staan:

Naam:     mq2.png
Bekeken:  135
Groote:   3,8 KB

Dit doe je vervolgens bij ieder bericht dat je wil citeren.
    Als je dan alle berichten hebt gevinkt, druk je bij het laatste bericht, nadat je het dus al gevinkt had, ook op het knopje "Antwoord met citaat".
    Zo dus:

Naam:     mq3.png
Bekeken:  137
Groote:   9,6 KB

En geloof het of niet, maar that's all it takes. Enige dat je hoeft te doen is op de juiste knopjes duwen. Dan krijg je vervolgens ongeveer dit als resultaat:

Naam:     mq4.png
Bekeken:  133
Groote:   21,1 KB

En dan kan je dus mooi tussen alle citaten je eigen reactie schrijven.
    Zoals gezegd, super simpel, maar je moet het maar net weten. En nu weet iedereen die dit gelezen heeft het dus
    Laatst gewijzigd door Loreen; 21-06-15 om 22:23.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik moet eerst anderen reputatie geven voordat ik het weer bij jou mag doen
    Bij deze dus, een puntje voor jou!
    So Long, and Thanks for All the Fish

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Tip, vergeet niet die multiquote vinkjes meteen daarna weer uit te zetten want als je een week later weer eens in hetzelfde topic reageert met een quote blijven die dingen je achtervolgen.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Tip, vergeet niet die multiquote vinkjes meteen daarna weer uit te zetten want als je een week later weer eens in hetzelfde topic reageert met een quote blijven die dingen je achtervolgen.
    Gaan die vinkjes niet automatisch uit nadat je op "Antwoord met citaat" geklikt hebt?
    Volgens mij wel namelijk, en blijven ze alleen staan als je niet daadwerkelijk er wat mee gedaan hebt. Zal het zo even testen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Ik moet eerst anderen reputatie geven voordat ik het weer bij jou mag doen
    Bij deze dus, een puntje voor jou!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Gaan die vinkjes niet automatisch uit nadat je op "Antwoord met citaat" geklikt hebt?
    Volgens mij wel namelijk, en blijven ze alleen staan als je niet daadwerkelijk er wat mee gedaan hebt. Zal het zo even testen.
    Test.........

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Test.........
    En test nummer twee.

Ja, die eerdere vinkjes zijn dus vanzelf "uit gegaan". Geen achtervolging!

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Bij mij iig niet. Kan aan het verschil van browser liggen, hier Win7 en IE11.

Altijd lastig he. Je hebt de volledige webversie (met tig mogelijke browsers), Tapatalk en de mobile versie van de site en allemaal werkt het wat anders.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Vergelijkbare onderwerpen

1. Fukushima: Double-headed flowers
    Door Rodin in forum Internationaal
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 20-05-12, 08:34

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten