Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    [MENTION=836]Davena[/MENTION] ik hoop niet dat zijn hart vol zit met domme lullen....
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] dank voor de update, ik vraag mij af of de wereld ooit eerder met zoveel vuurtjes tegelijk te maken heeft gehad. (oftewel brandhaarden)
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

DickBerts
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    [MENTION=836]Davena[/MENTION] ik hoop niet dat zijn hart vol zit met domme lullen....
    Ja, hoor, ik doe vreselijk mijn best om ook van domme lullen te houden. Vandaag heb ik van het bestaan weer een vreselijk goed oefenobject aangeboden gekregen

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DickBerts Bekijk Berichten
    Helemaal met je eens [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION]. Prachtig plaatje trouwens voor dit draadje. Voor mezelf ben ik niet zo bang. Ik heb me goed voorbereid en ha, ha, ha, ik ben 56 en ik heb echt een mooi leven gehad, dus wat kan mij nou nog gebeuren. Maar als je al die lieve mensen in je omgeving ziet, waar je om geeft en die NIETS doen! Daar word ik echt verdrietig van. Je begrijpt me wel. Ze roepen in koor, ach het is altijd een rotzooi geweest in de wereld. Dat is gewoon niet waar, zoveel brandhaarden tegelijk is ongekend.
    Precies. Zover ik me kan herinneren is de wereldsituatie nog nooit ze erg geweest (in mijn leven dan). Daarnaast vraag ik me af of dit nog wel goed kan komen. Als ik alle nieuwsberichten moet geloven, dan zie je gewoon dat bijna alle landen zich aan het voorbereiden zijn op een militaire confrontatie. En inderdaad, ik zie ook veel mensen om me heen die nog niet voorbereid zijn. Zij zullen helaas de gevolgen moeten ondervinden van hun niet gemaakte keuzes (voorbereiden/preppen).
    - Prepare yourself - The End is Coming -

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION] valt er nog iets te doen om die mensen misschien op het laatste moment wakker te schudden? ik heb laatst 2 jongens uit mijn vriendengroep gewaarschuwd, de een was het er wel mee eens maar de andere dacht alleen ach dan douche ik af en toe misschien even koud meer niet.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION] valt er nog iets te doen om die mensen misschien op het laatste moment wakker te schudden? ik heb laatst 2 jongens uit mijn vriendengroep gewaarschuwd, de een was het er wel mee eens maar de andere dacht alleen ach dan douche ik af en toe misschien even koud meer niet.
    Dat is lastig hoor, en het ligt ook een beetje aan de persoon zelf of hij/zij hiervoor openstaat en bewust is van de wereldsituatie. Ik ken bijvoorbeeld mensen die nooit naar het nieuws kijken en weten dus helemaal niet wat er speelt. Bij zulke mensen doe ik niet eens de moeite, omdat zij alleen in hun eigen wereld willen leven. Maar sommige mensen hebben hier wel oren naar en beginnen ook gelijk met voorbereiden/preppen (zoals mijn Belgische schoonmoeder ).
    - Prepare yourself - The End is Coming -

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberbeer Bekijk Berichten
    Dat is lastig hoor, en het ligt ook een beetje aan de persoon zelf of hij/zij hiervoor openstaat en bewust is van de wereldsituatie. Ik ken bijvoorbeeld mensen die nooit naar het nieuws kijken en weten dus helemaal niet wat er speelt. Bij zulke mensen doe ik niet eens de moeite, omdat zij alleen in hun eigen wereld willen leven. Maar sommige mensen hebben hier wel oren naar en beginnen ook gelijk met voorbereiden/preppen (zoals mijn Belgische schoonmoeder ).
    vreemd....ik merk juist dat mensen die WEL naar het nieuws kijken helemaal niet weten wat er speelt.......
    maar serieus.....de meeste mensen denken dat het wel mee zal vallen.....storm in een glas water....er komt echt geen wereldoorlog....dat is eh "zo uit de tijd"

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    De politieke situatie in Pakistan is zo gevaarlijk, dat ik het geen kruitvat heb willen noemen, maar een vat vol zwaar giftige kruiden

(Ik moest me er wel uit lullen, want een spelfout in een titel van een draadje kun je niet herstellen, ook de heel domme spelfouten niet).
    Of Kruidvat gaat de grens over. Pakistani's zijn ook tuk op shampoo-aanbiedingen :P
    A Lannister always pays his debts.

ďTechnological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.Ē - Aldous Huxley

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In holland stond een huis, een eiland heb ik nu.
    De politieke situatie in Pakistan is zo gevaarlijk, dat ik het geen kruitvat heb willen noemen, maar een vat vol zwaar giftige kruiden

(Ik moest me er wel uit lullen, want een spelfout in een titel van een draadje kun je niet herstellen, ook de heel domme spelfouten niet).
    Ach,en ik dach nog, de nederlandse drogisten hebben zo Hun snabels.
    Proud member of MAG

Vergelijkbare onderwerpen

1. Preptip: kruidvat klantenkaart/spiegeltje.
    Door johnsmit in forum Survival Algemeen
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 28-04-14, 21:47
  2. Een groentje erbij
    Door Sakura in forum Voorstelronde
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 23-03-14, 20:30
  3. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 28-11-12, 17:13
  4. Nog een nieuwe erbij
    Door AD FUNDUM in forum Voorstelronde
    Reacties: 23