Ga naar inhoud
GENEGEERD

Van de makers van de UZI voor op de weg


ronzor

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Deze civiele versie die je daadwerkelijk kunt kopen heet Marauder, die eet 3 pond C4 als ontbijt, serieus. :p Slikt ook RPG's als vitaminepillen, fuck lichtgewicht! ;)

 

Zoek op youtube maar eens op Marauder vs Hummer (een TopGear item).

 

Hierin passen tenminste ook wat voorraden en is file bestendig zoals je op de foto ziet. Dit blijft mijn favoriet, de CombatGuard is een leuke aanvulling voor verkenning en de voorhoede.

Door die ronde zwarte gaten kun je een bestelling bij de Mac Donalds plaatsen, of je luchtbuksje doorheen steken. Hij lacht om afsleepdiensten, dus parkeren waar je wilt. ;)

 

(Dromen mag toch?)

 

Marauder_1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marauder_1.JPG

 

Kan je nou verdorie niet eens meer rustig boodschappen doen??? Nee hoor, je zet even je boodschappenwagentje neer, draait je om om nog even naar die sexy groenteman te kijken, en als weer ontwaakt uit je fantasie is je boodschappenkarretje in 1x meer waard dan je renault. Lekker dan!!!

 

Maarre, leuk speelgoed!!!!! En kijk @Stuudje, nog een vrolijk kleurtje ook =)

Ik zou er ook geen nee tegen zeggen als ie me aangeboden zou worden (als iemand met zo'n beest voor m'n neus staat DURF ik denk ik geeneens nee te zeggen, maar goed, dat is weer wat anders)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het toch nog een beetje volgens de preppers mindset te laten gaan.

 

Wat vind men van zo'n product als het gaat om een BOV? Zie je voordelen of nadelen?

 

Goed, ik trap af.

 

Ik zie er voordelen in. Hoewel het wel een tikkeltje lichter bepantserd mag (lees, vrijwel niet) maarja ik zou met deze BOV ook niet door oorlogsgebied rijden. Het is vooral het off-road concept wat mij aanspreekt. Toevallig vandaag bij car S.O.S. een landrover gezien en men claimt dat die dingen zijn gemaakt voor off road en amper stuk te krijgen. Met dat in het achterhoofd is ook alles gebouwd, het kan met vrijwel 2 man gemonteerd en gedemonteerd worden.

 

Zo'n kar kan tevens dienen als een tijdelijke verblijf plaats. Dan heb je de primaire levensbehoeften aan boord van de kar en men slaapt in een tentje buiten. Door gebruik te maken van zonnepanelen + aanzuigturbine met dynamo denk ik dat er genoeg stroom op te wekken is voor allerlei functies. Bijv. een waterfilter, s.o.s bakens, waterkoker, gereedschap opslag inclusief rupskettingen en ik zal vast nog wel even doorgaan.

 

Ook al zegt de naam van BOV dat het gebruikt zou worden pas op het moment van een SHTF en waar ik nu nadrukkelijk over spreek is een BOV die ook pre-SHTF werkt :)!

 

Go, go, go!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie enkel nadelen. Je moet elke 5 meter tanken, het ding is idioot groot dus verstoppen is onmogelijk, iedereen die je ziet zal achter je aan gaan om je er uit te sleuren want je hebt vast vanalles bij je. Het schreeuwt om aandacht, aandacht die je niet wil. Binnen de kortste keren ben je OF uit dat ding verjaagd, OF dood omdat je er niet op tijd uit ging...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het toch nog een beetje volgens de preppers mindset te laten gaan.

 

Wat vind men van zo'n product als het gaat om een BOV? Zie je voordelen of nadelen?

 

 

Los van het feit dat het een bruut apparaat is vind ik m een tikkeltje onhandelbaar in onze kleine West-Europese steden. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een iets minder gepantserd voertuig. En persoonlijk ben ik best jaloers op de 4x4 van de belgische landmacht. Zoiets hebben wij niet in NL. (en nee, de Fennek is een geheel ander soort voertuig )

 

D70_16009-border.JPG.fb16b17cf6a79a57f06561614a5345b4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt leuk tegen weerloze softtargets, echte soldaten wordt moeilijker

Dit ding bezit een hitec defensief systeem gebaseerd op Iron fist.

Radar/infrarood gestuurd; onderschept oa rpg , high-explosive anti-tank warhead (HEAT kop) en andere enge projectielen

http://www.gd-ots.com/armament_systems/gs_aps_bright_arrow.html

Soft targets doet ie ook:)

Soort van mobiele [simpele] Iron dome op dikke wielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van het feit dat het een bruut apparaat is vind ik m een tikkeltje onhandelbaar in onze kleine West-Europese steden. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een iets minder gepantserd voertuig. En persoonlijk ben ik best jaloers op de 4x4 van de belgische landmacht. Zoiets hebben wij niet in NL. (en nee, de Fennek is een geheel ander soort voertuig )

 

D70_16009-border.JPG.fb16b17cf6a79a57f06561614a5345b4.jpg

 

Tuurlijk is het ding een formaatje te groot voor menig persoon maar kleiner betekent niet dat je hoeft te besparen op de opties. Hooguit op wat ruimte. Zoiets als wat jij hebt kan inderdaad ook :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het toch nog een beetje volgens de preppers mindset te laten gaan.

 

.............Wat vind men van zo'n product als het gaat om een BOV? Zie je voordelen of nadelen?

 

Goed, ik trap af.

 

Ik zie er voordelen in. Hoewel het wel een tikkeltje lichter bepantserd mag (lees, vrijwel niet) maarja ik zou met deze BOV ook niet door oorlogsgebied rijden. Het is vooral het off-road concepft wat mij aanspreekt.

 

Go, go, go!

 

Als offroader zou ik zeggen probeer een ander forum,en/of koop morgen ongeziens een suzuki vitara van marktplaats stoer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ronzor,

 

Dat was half als grapje bedoelt en half als een verwijzing dat over producten spreken die anderen kunnen schaden (en daar expliciteit voor zijn gemaakt) niet worden besproken op het forum. Met dit topic balanceer je denk ik op het randje en ik heb geprobeerd er met een BOV een sterkere draai aan je topic te geven dat die niet gesloten wordt. Maar het is uiteraard aan de mods wat kan en wat niet. Ik geef je alleen maar een heads up!

 

"off-road betekent nog niet dat we off-topic mogen"

Mogen? in mijn topic sjesus wat een homo

 

Jouw topic? Sorry, maar dit forum en alles (op de PM's na) is openbaar (oh ja en een paar forum onderdelen) Overigens, mij uitschelden? Prima, heb je gelijk een report bij de mod...:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...